1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    740
    21-08-2004

    Citaat Geplaatst door newix
    Scottie wordt hier als geen ander achtervolgd, getergd, uitgedaagd en van de smerigste zonden en misdaden beschuldigd! Al bij al vind ik dit nog een gematigde reactie van Scottie, als je hoort wat zijn tegenstanders hem allemaal rond de oren smijten.

    Het is aan jullie, moslims, om eindelijk ook eens te luisteren naar jullie hoger opgeleide intellectuelen. Als je een slecht imago hebt, dan moet je er iets aan doen. Niet meer van hetzelfde van wat jou net dat imago bezorgt! Dat is bad publicity!

    Ik zit hier nu toch al enkele maanden op dit forum. En ik heb hier al tig autochtonen zien veranderen! In het begin - politiek correct zijnde - zijn ze meegaand in al die bash-threads tegen die duivelse autochtonen of nog duivelser ex-moslima's. Maar gaandeweg worden ook zij uitgeroepen tot vijand van de moslims! Hoe links of progressief ze zich ook opstellen: het blijven vervloekte ongelovigen! Zelfs gematigde moslims laten zich daar op betrappen.

    Wensen jullie gastvrijheid? Toon dan ook eens die beroemde Marokkaanse gastvrijheid op dit forum. En spreek tenminste met mensen als Scottie op dit forum, ipv ze te bedreigen of te verwensen. Wij moeten met moslims leven? Jullie in het westen zullen dat moeten doen met ongelovigen en zelfs met homo's. De ongeloofwaardigheid druipt eraf als je enerzijds racisme veroordeelt, en anderzijds een ganse groep mensen tot duivels uitroept, of ze zo behandelt.

    Dat helpt jullie zaak niet. Integendeel, je bevestigt hiermee slechts alle vooroordelen waar je tegen strijdt. Wees gematigd in jullie toon en Scottie en anderen, zullen ook gematigder zijn.

    Ik zal je een geheimpje verklappen, maar niet verder vertellen hoor.
    Scottie schrijft dat soort teksten al sinds dag 1 dat hij hier post.Het is overigens een gevalletje apart Scottie, andere homoseksuele leden posten dat soort onzin niet.

    P.S. nu Scottie die tekst heeft geplaatst, heb ik dan ook het recht om dat soort teksten over Hollanders, joden en homo's te plaatsen......volgens jouw post heb ik nu dat volste recht
    Helaas worden ondertekeningen met fascistische en racistische post van anderen weggehaalt, terwijl degene die dat soort uitspraken doet geen ban krijgt, en zelfs geen waarschuwing.

  2. #17
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cieltje
    JA! Make Love not War.



    Is nog lekker en gezond ook

    Ook al mag het niet aan de andere kant van de wereld.



  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.887
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door matahari
    Ik zal je een geheimpje verklappen, maar niet verder vertellen hoor.
    Scottie schrijft dat soort teksten al sinds dag 1 dat hij hier post.Het is overigens een gevalletje apart Scottie, andere homoseksuele leden posten dat soort onzin niet.

    P.S. nu Scottie die tekst heeft geplaatst, heb ik dan ook het recht om dat soort teksten over Hollanders, joden en homo's te plaatsen......volgens jouw post heb ik nu dat volste recht
    Zal je ook iets vertellen. Sinds post 1 van mij word ik hier door sommigen ook beschouwd als necrofiele pedofiele homofiele neo-nazistische zionistische racistische joodse kruising van een varken en hond! 'k Heb mijzelf zelfs in een of andere signature van zo'n losertje mogen bekijken. In elke thread, want die jongen kan toevallig posten voor vijf, stond er twintig keer te lezen: "newix krijgt een stijve van een dode".

    Dergelijke signaturen zeggen veel over hen die ze schrijven. Niets over de geviseerden.
    Always remember you're unique - just like everyone else.

  4. #19
    neo-joods

    Reacties
    34.823
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door grendel
    Is nog lekker en gezond ook

    Ook al mag het niet aan de andere kant van de wereld.


    Pas maar op. Heb je zeker die draad niet gezien over zoenen in Indonesie. (mag niet meer op straat binnekort).
    vanavond niet. ik heb hoofdpijn.

  5. #20
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door atropos
    Pas maar op. Heb je zeker die draad niet gezien over zoenen in Indonesie. (mag niet meer op straat binnekort).

    ..........aan de andere kant van de wereld...........

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.887
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door atropos
    Pas maar op. Heb je zeker die draad niet gezien over zoenen in Indonesie. (mag niet meer op straat binnekort).
    Waarschijnlijk ook niet meer in Nederland binnenkort. En handjes houden of geven lijkt me in deze visie ook een opstapje naar de hel. Ach, als het gedaan zal zijn met die verderfelijke aanrakingen, dan zal het volgens mij heel wat moeilijker worden voor de bacterie of virus met de pet. Positief denken!
    Always remember you're unique - just like everyone else.

  7. #22
    the granny

    Reacties
    12.307
    13-07-2003

    Ja och wat zullen we hier nu op zeggen.

    Eerst resultaten zien dan pas wat zeggen!

    SA is de bakermat van de Islam als ze daar in de gaten krijgen dat er het een en ander niet zo gaat zo als het gaan moet om SAMEN te overleven en niet in een derde wereld oorlog terecht komen.

    Zou er dan toch wat waars aan zijn dat er iets aan de hand is

    Maar okee dat het internet nu toch weer naar de goede kant wordt gezet door de SA is natuurlijk een pluspuntje.

    Tenslotte proberen ze hier in holland er een bad peace of joy van te maken(althans volgens de media!).
    Handen zijn er om te werken. Verstand is er om te denken.

    Gebruik ze allebeide goed, want er zal niemand jouw wat schenken.

  8. #23
    politicus

    Reacties
    1.487
    09-02-2005

    Citaat Geplaatst door Heiba
    Hoezo "voorbeeld voor moderators"?

    Ik vind dat een opmerkelijke stelling.
    Bekijk de laatste acties van RitaMaria maar eens en je begrijpt waarom er gerefereerd wordt aan de moderators van deze site.

    Ik heb in verschillende discussies al geconstateerd dat RitaMaria duidelijk bevooroordeeld is m.b.t. de islam.
    Ik moet ook meteen zeggen dat ik het nog van geen enkele andere moderator heb geconstateerd!!!!
    RitaMaria stelt een ban in voor iemand die hirschi ali citeert maar niet voor diegenen die een doodswens uitspreken naar aanleiding daarvan.
    Verder doet ze, zeer inhoudelijke berichten, af met een one liner als ; "onzin".
    Een reden vooranderemoderators om mensen te waarschuwen en bij herhaaldelijk gebruik te bannen.

    Ik zal dus zeker geen strijd voeren tegen DE moderators van deze site, maar constateer wel RitaMaria compleet willekeurig bezig is en zich dus schuldig maakt aan vooroordelen en discriminatie.
    Natuurlijk heb ik het gemakkelijk en zit ik dicht bij het vuur.
    Voorlopig lobby ik voor een algeheel verbod op deze site. Of minstens het verlies van subsidie.
    In ieder geval zolang 'operators' als 'Tia Maria' (;-)) (Ze moet echt van de drank afblijven) moderator blijven.