1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    19
    09-10-2013

    Vacature: Medewerkers gezocht voor diverse webshops!

    Hoi,

    Ben je op zoek naar werk?

    Bekijk hier de mogelijkheden: http://tinyurl.com/qfgwm54
    http://tinyurl.com/qfgwm54

    Succes,

    KVM

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    14
    07-12-2009

    Haha weer die oplichting praktijken

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    19
    09-10-2013

    Dat mag je denken, geen probleem. Ieder zijn mening.
    Dit ia affiliate marketing. Zal ik even voor je uitleggen: Affiliate marketing houdt in dat je andermans product gaat promoten, tegen een percentage van de, door jou veroorzaakte, verkoop. Je kent ook wel de "ads by google" op sommige sites. Als je zorgt dat iemand op jouw link drukt en iets koopt dan krijg je daar een vergoeding voor. Dit bedrijf werkt samen met Paypro (een zeer betrouwbaar affiliate netwerk) Koopt er iemand wat in de webshops dan zie je in je persoonlijke overizcht bij Paypro wat jouw commissie is die je daarop hebt verdiend.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    19
    09-10-2013

    Je kunt in 5 minuten starten met je eigen webshops en ze hebben een 30 dagen garantie.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    07-12-2009

    Citaat Geplaatst door KVM2013 Bekijk reactie
    Dat mag je denken, geen probleem. Ieder zijn mening.
    Dit ia affiliate marketing. Zal ik even voor je uitleggen: Affiliate marketing houdt in dat je andermans product gaat promoten, tegen een percentage van de, door jou veroorzaakte, verkoop. Je kent ook wel de "ads by google" op sommige sites. Als je zorgt dat iemand op jouw link drukt en iets koopt dan krijg je daar een vergoeding voor. Dit bedrijf werkt samen met Paypro (een zeer betrouwbaar affiliate netwerk) Koopt er iemand wat in de webshops dan zie je in je persoonlijke overizcht bij Paypro wat jouw commissie is die je daarop hebt verdiend.
    Ads bij Google werkt heel anders. En dat hoef je mij niet uit te leggen.
    Dit is gewoon zo'n standaard piramide spel.