1. #76
    In love with my man!

    Reacties
    1.007
    03-11-2008

    Citaat Geplaatst door LellaLa3roussa Bekijk reactie
    Ik ga een half uur van me ouders vandaan wonen en van me schoonouders 2 min.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
    Ooh.. Dat is wel minder.. Ja ik zit er wel echt precies tussenin.. Komt goed hoor liefie. Ghayr insha Allah.




    Allah ie kemel bghair insha'Allah.

  2. #77
    Oudlid

    Reacties
    1.072
    08-10-2012

    Citaat Geplaatst door AiVD_ Bekijk reactie
    Ooh.. Dat is wel minder.. Ja ik zit er wel echt precies tussenin.. Komt goed hoor liefie. Ghayr insha Allah.
    InshaAllah schatje !!! Oooooohjaaa jij trouwt deze week.... En al de zenuwen??? Echt spannend man xxx


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

  3. #78
    Oudlid

    Reacties
    1.072
    08-10-2012

    Up



    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

  4. #79
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door LoveCupcakes Bekijk reactie
    Haha jaa, snap niet wat ze daar wauw aan vinden. Ik vindt dubai niet een bestemming voor huwelijksreis. Mijn moeder verklaart me voor gek, zij vind dat ik ook naar dubai moet

    Ze zegt je wilt je zelf dood hebben daar tussen die eilanden, straks komt er een tsunami!

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  5. #80
    Oudlid

    Reacties
    1.072
    08-10-2012

    Upp


    Sent from my iPhone using Tapatalk -

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-06-2012

    Ik reis voor mijn werk in de beauty/fashion industrie voor fotoshoots etc de hele wereld over.
    Ik heb veel gezien.

    Aanraders zijn echt (afhankelijk van je budget uiteraard).

    Mijn top 10

    Indonesië
    Maleisië
    Thailand
    Bora Bora
    Mexico
    Zuid Amerika
    Australië
    Dubai
    Malediven
    Singapore

  7. #82
    Getrouwd<3

    Reacties
    3.443
    06-10-2009

    Citaat Geplaatst door Alivera Bekijk reactie
    21 juni 2014 inshaAllah. De jouwe?



    Enviado desde mi iPhone <3
    Dat is vlak voor de ramadan toch? Wnr begint de ramadan? En ga je op huwelijksreis?
    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Waar kan je naartoe voor een week. Ik kan helaas niet lang op vakantie omdat ik dan in mijn afstudeerjaar zit.
    Parijs, Barcelona, is leuk om voor een week te doen.
    Zijn berkaniya.

  8. #83
    <3!

    Reacties
    2.455
    22-06-2008

    Wij willen in sha Allah naar Turkije - Istanbul/Bodrum. Hebben jullie misschien suggesties qua verblijf, activiteiten, leuke plekken, eettenten etc? Alles is welkom.

  9. #84
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Prinsesje_N Bekijk reactie
    Dat is vlak voor de ramadan toch? Wnr begint de ramadan? En ga je op huwelijksreis?


    Parijs, Barcelona, is leuk om voor een week te doen.
    Ramadan begint eind juni. Iets wat we waren vergeten en mijn man daarnet over heeft geappt. SubhanaAllah dat jij er ook over begonnen bent! We hebben de planning ook veranderd. We gaan in de zomervakantie met mijn ouders naar Spanje en Marokko en daarna pas samen weg naar de Malediven In Sha Allah!

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  10. #85
    Married to BoubkerC

    Reacties
    10.812
    11-06-2008

    Citaat Geplaatst door WeddingBells Bekijk reactie
    Ik reis voor mijn werk in de beauty/fashion industrie voor fotoshoots etc de hele wereld over.
    Ik heb veel gezien.

    Aanraders zijn echt (afhankelijk van je budget uiteraard).

    Mijn top 10

    Indonesië
    Maleisië
    Thailand
    Bora Bora
    Mexico
    Zuid Amerika
    Australië
    Dubai
    Malediven
    Singapore
    Eens! Behalve zuid-Amerika, of ja...heb alleen Brazilië gezien, maar hier vond ik niet zoveel aan. Misschien ook door te hoge verwachtingen.

    En Singapore? Als tussenstop wel...niet om echt heen te gaan op huwelijksreis, vind ik dan.
    Who cares if you disagree, you are not me.
    Who made you king of anything?
    So you dare, tell me who to be.
    Who died, and made you king of anything?

  11. #86
    Getrouwd<3

    Reacties
    3.443
    06-10-2009

    Citaat Geplaatst door Alivera Bekijk reactie
    Ramadan begint eind juni. Iets wat we waren vergeten en mijn man daarnet over heeft geappt. SubhanaAllah dat jij er ook over begonnen bent! We hebben de planning ook veranderd. We gaan in de zomervakantie met mijn ouders naar Spanje en Marokko en daarna pas samen weg naar de Malediven In Sha Allah!
    Ja subhannalah, de trouwdatum gaat wel door op die dag toch?
    Inchallah, fijn dat de malediven toch wel door kan gaan!

    Hoe t komt dat ik daaraan opeens aan moest denken, is omdat ik ook graag in juni wilde trouwen maar dan zou t dus ramadan zijn, huwelijkreis gaat moeilijk en kort daarna is de zomervakantie en dan ga ik naar Marokko. Dat zie ik niet echt als een huwelijksreis, want dan ga ik voor t eerst met mijn man zijn familie bezoeken etc, want ze willen natuurlijk de 'nieuwe bruid' zien. Veel familiebezoekjes en je bent met schoonfamilie in 1 huis.

    Dus gaan we in april trouwen inchallah, en voor een weekje weg. (Ikzelf dacht aan een Arabisch land). Wil supergraag naar Egypte, maar mijn man heeft helemaal niks met andere landen. Hij wil gewoon naar marokko op huwelijksreis, hij vertelde me dat ik heel veel plekken nie heb gezien en dat t daar ook heel leuk kan zijn.. Maar goed ik probeer hem wel over te halen
    Zijn berkaniya.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    5.204
    23-10-2008

    Ik heb dit weekend hierover gehad met mijn man..

    We willen naar Dubai of naar de Bahama's .. Maar we gaan dit later pas boeken..

    Ik wil wel heel graag zondag weg, gelijk dag na mn bruiloft

    Gelukkig getrouwd al hamdoulilah...


  13. #88
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Prinsesje_N Bekijk reactie
    Ja subhannalah, de trouwdatum gaat wel door op die dag toch?
    Inchallah, fijn dat de malediven toch wel door kan gaan!

    Hoe t komt dat ik daaraan opeens aan moest denken, is omdat ik ook graag in juni wilde trouwen maar dan zou t dus ramadan zijn, huwelijkreis gaat moeilijk en kort daarna is de zomervakantie en dan ga ik naar Marokko. Dat zie ik niet echt als een huwelijksreis, want dan ga ik voor t eerst met mijn man zijn familie bezoeken etc, want ze willen natuurlijk de 'nieuwe bruid' zien. Veel familiebezoekjes en je bent met schoonfamilie in 1 huis.

    Dus gaan we in april trouwen inchallah, en voor een weekje weg. (Ikzelf dacht aan een Arabisch land). Wil supergraag naar Egypte, maar mijn man heeft helemaal niks met andere landen. Hij wil gewoon naar marokko op huwelijksreis, hij vertelde me dat ik heel veel plekken nie heb gezien en dat t daar ook heel leuk kan zijn.. Maar goed ik probeer hem wel over te halen
    Ja zeker wel trouwdatum blijft staan, heb alles al bijna geregeld. Maar Malediven gaan we zeker, ook beter eigenlijk dat we later gaan! Aangezien er wordt gezegd dat huwelijksreis een innovatie is wa Allahoe A3lem.

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    76
    03-08-2006

    Dag dames,

    Wij zijn onlangs ook getrouwd en zijn op huwelijksreis geweest naar Bali, Indonesië. In 1 woord, PRACHTIG!
    Het is een erg lange reis, maar het is het zeker waard. Ontzettende lieve mensen, goed schoon mooi hotel (Sanur Beach hotel), lekker eten. En het is daar erg goedkoop! Samen uiteten in een luxe restaurant betaal je voor beide max 40 euro, en dan heb ik het over een 5 gangen menu!
    Wij zijn niet veel buiten het hotel geweest maar dat komt omdat het hotel alles heeft en het is gewoon prachtig. Zon, strand, zwembaden, restaurants, waterscooteren, massages, etc etc.
    Ik ben in ieder geval erg blij met onze keuze geweest.
    Voor je huwelijksreis moet je gewoon naar de andere kant van de wereld, en dat hebben wij gedaan. Dubai kan je altijd nog! Maar een reis van 20 uur vliegen doe je niet meer zo snel.
    Hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

    xoxo

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    113
    09-08-2013

    Citaat Geplaatst door roosje_saar Bekijk reactie
    Dag dames,

    Wij zijn onlangs ook getrouwd en zijn op huwelijksreis geweest naar Bali, Indonesië. In 1 woord, PRACHTIG!
    Het is een erg lange reis, maar het is het zeker waard. Ontzettende lieve mensen, goed schoon mooi hotel (Sanur Beach hotel), lekker eten. En het is daar erg goedkoop! Samen uiteten in een luxe restaurant betaal je voor beide max 40 euro, en dan heb ik het over een 5 gangen menu!
    Wij zijn niet veel buiten het hotel geweest maar dat komt omdat het hotel alles heeft en het is gewoon prachtig. Zon, strand, zwembaden, restaurants, waterscooteren, massages, etc etc.
    Ik ben in ieder geval erg blij met onze keuze geweest.
    Voor je huwelijksreis moet je gewoon naar de andere kant van de wereld, en dat hebben wij gedaan. Dubai kan je altijd nog! Maar een reis van 20 uur vliegen doe je niet meer zo snel.
    Hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

    xoxo
    Besahtek meid! Klinkt heerlijk. Je hebt wel gelijk dat je de andere kant van de wereld moet zien. Maar ik zie huwelijksreis meer als bijkomen, ontspanning. Als ik naar een ver land ga, wil ik echt het land verkennen. Dus allerlei dingen zien en doen. Daarom zou ik huwelijksreis dichter bij huis, wel lekker warm oordje en andere kant van wereld later. Want vind het ook maar zonde als ik nauwelijks het hotel uit kom in indonesie, terwijl ik wel mn rust nodig heb na al die stress.

    Via welk reisbureau heb jij geboekt?