1. #31
    MVC Premium

    Reacties
    6.326
    25-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Nu is het mannen onderdrukking toch? ...of geldt dat alleen andersom?

    Allah always likes to bring forth victory from a source unknowable to you; so you would know that Allah is the Owner of victory.

  2. #32
    MVC Premium

    Reacties
    6.746
    01-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Respect!
    Waren er maar meer zoals zij.


  3. #33
    2 gebruikers

    Reacties
    2.838
    09-03-2009

    Akward moment for the king
    Iedereen moet een voorbeeld nemen aan die vrouw!


  4. #34
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _DiepOngelukkig Bekijk reactie
    Wel stoer. Maar je ziet ook dat ze hem begroet door haar handpalmen tegen elkaar te houden, zoals de chinezen dat doen.


    Dat viel me ook op... en dat mag niet, want dat is soort van aanbidding.


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-09-2009

    Citaat Geplaatst door ROY*******AIN Bekijk reactie
    Alleereerst zeg ik oke dat klopt inderdaad islamitisch gezien is het juist dat ze geen hand schud. in de tweede plaats moet ik er bij toevoegen dat ze de koning niet zo voor schut had moeten laten staan met zijn hand vliegend door de lucht. is niet echt respectvol tegenover een koning. Moheem we begrijpen deze actie maar dit kan voorkomen worden met een simpele voorzorgsmaatregel dat ze het van tevoren aangeven bij die persoon die nast de koning loopt die geeft m snel door geen hand schudden bijvoorbeeld walakin ach ja . ik moest wel ff me lach inhouden stuk of 20 keer opnieuw bekeken..hihi

    Ga slapen met je koning. Regel van Allah swt is en blijft een regel. Al zou de profeet Mohammed saw daar staan dan had ze hem geen hand mogen geven. Laat staan hem.

    Djabir b. Abdullah vertelde:
    Er kwam een man naar de Boodschapper van Allah swt en zei: ''O gezant van Allah, ik heb een kind dat wees is. Er zijn twee mensen die haar willen huwen, de ene is arm en de andere is rijk, zij wil met de arme trouwen. De Profeet zei: ''Er is geen beter huwelijk dan van hen die elkaar lief hebben''.
    (Kanzoel Oemmaal).


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1
    21-09-2013

    respect voor die vrouw
    maar is dit wereld nieuws??



  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    2.262
    11-11-2012

    Citaat Geplaatst door ROY*******AIN Bekijk reactie
    Alleereerst zeg ik oke dat klopt inderdaad islamitisch gezien is het juist dat ze geen hand schud. in de tweede plaats moet ik er bij toevoegen dat ze de koning niet zo voor schut had moeten laten staan met zijn hand vliegend door de lucht. is niet echt respectvol tegenover een koning. Moheem we begrijpen deze actie maar dit kan voorkomen worden met een simpele voorzorgsmaatregel dat ze het van tevoren aangeven bij die persoon die nast de koning loopt die geeft m snel door geen hand schudden bijvoorbeeld walakin ach ja . ik moest wel ff me lach inhouden stuk of 20 keer opnieuw bekeken..hihi

    Eens.

    Is op het eerste gezicht misschien islamitisch gezien juist maar 1. ze staat idd al tussen de mannen en 2. dit had wel wat tactvoller doorgegeven kunnen worden, nu is t een beetje respectloos (of het nou de koning is of een willekeurig emand, maakt niet uit)

    wat zou er dan volgens de islam, die naar de nia kijkt erger zijn: iemand op deze manier voor lul zetten? of een hand geven op een moment waarop eventuele seksuele aantrekkingskracht compleet uitgesloten is?

    De regels zijn er voor de mensen, de mensen niet voor de regels

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-09-2009

    Als Allah swt ergens een punt zet, wie ben jij om daar dan een komma te zetten? Wie zegt dat het voor een vrouw haram is om daar te staan. Ergens staan met een bepaald doel is anders dan fysiek contact hebben (op welke manier dan ook) met een niet-maharam.
    Heb jij een daliel dat dat niet mag?

    Djabir b. Abdullah vertelde:
    Er kwam een man naar de Boodschapper van Allah swt en zei: ''O gezant van Allah, ik heb een kind dat wees is. Er zijn twee mensen die haar willen huwen, de ene is arm en de andere is rijk, zij wil met de arme trouwen. De Profeet zei: ''Er is geen beter huwelijk dan van hen die elkaar lief hebben''.
    (Kanzoel Oemmaal).


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Goedzo zo hoort het ook!!! Hij dacht dat hij in Marokko is waar die zgn vrouwen en die zgn mannen zijn hand aflebberen!

    Tfoe walgelijk om te zien echt!!! En waar ik mij nog aan stoor is dat hij laatst wat eerbetoon ging uitdelen en ging hij zelf ze3ma die broche op hun kleding zetten.. Net boven de borst bij die vrouwen.... Nou echt ik dacht wtf zie ik nu joh!
    Waarom laat hij niet zijn vrouw dat doen of 1van de honderden vrouwen die voor hem werken. Dat is toch geen islam.

    Mohiem pfff
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    4.388
    22-10-2012

    Citaat Geplaatst door loco22. Bekijk reactie
    Mauahahahahah hassan 2 zou haar allang laten ontvoeren

    Haha dat dacht ik dus ook al

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    4.388
    22-10-2012

    Maar dan moet je wel consistent zijn. Mij is wel eens een hand afgeslagen door een vrouw, van wie ik dan later hoor dat ze een leuke baan heeft bij een bank. Ik weet zeker dat zon wijf in haar werkzaamheden gewoon collegas en klanten de hand schut. Daar was ik wel pissig om dat besef

  12. #42
    Berkania

    Reacties
    12
    09-02-2011

    Citaat Geplaatst door TamentthDhen Bekijk reactie
    Maar dan moet je wel consistent zijn. Mij is wel eens een hand afgeslagen door een vrouw, van wie ik dan later hoor dat ze een leuke baan heeft bij een bank. Ik weet zeker dat zon wijf in haar werkzaamheden gewoon collegas en klanten de hand schut. Daar was ik wel pissig om dat besef
    Snap je, soms zijn dingen echt krom. Je mag niet în een bank werken, want je werkt met riba, rente.
    1 van de grootste zondes, maar hand geven aan je landgenoot doe je niet, en hollander wel.
    Zulke acties heb je vaker. Maar goed, er is maar 1 alwetende die de niya van elk mens kent.

    Ontopic
    Zo ook die van deze dame uiteraard. Als haar niya zuiver is, respect. Als het voor de camera was, dan lieg je alleen tegen jezelf.
    Verder vînd ik t erg opgeblazen, alsof de koning die nacht niet heeft geslapen în een dikke masterbedroom.
    Moehahaha, doe normaal zeg, hy pakt het heel normaal op. Ik heb juist altijd het gevoel alsof die marokkanen dan gwn graag willen, n hqnd aflebberen... Want zie hem altijd zn hand wegtrekken. Maar goed, zal wel.
    Joden beledigen = antisemitisme, negers beledigen = racisme Homo's beledigen = discriminatie, koningin beledigen= majesteitsschennis Scheidsrechter beledigen en heel de wedstrijd wordt stilgelegd Maar moslims beledigen = de vrijheid van meningsuiting. !

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    3.288
    19-11-2008

    Ewa ja Koning Mo6 doet niet zo moeilijk. Hij geeft iedereen een hand ook Jodinnen.
    Om Marokko zo sterk te houden moet je kleine dingen met een korreltje zout nemen.

  14. #44
    It won't be in vain

    Reacties
    80
    20-10-2006

    Ik weet precies hoe hij zich voelt. Hhahahah dat is zo awkward om mee te maken


  15. #45
    MVC Premium

    Reacties
    224
    23-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Marokkaanse vrouwen zouden naar zijn kruis zijn gevlogen, haaahahahahaha