1. #1
    Liefdevol

    Reacties
    3.047
    12-11-2008

    Ligt het aan mij of............?????

    Even mijn verhaal..

    Een bruidje huurt een selham bij mij ze kan hem om aantal verschillende redenen niet terugbrengen..
    Nu zou ze hem vandaag komen brengen is er weer iets waardoor ze niet kan komen..
    Ik heb Donderdag een ander bruidje die de selham wou huren.

    Nu zegt ze ook nog dat ze hem woensdag niet kan komen brengen omdat ze ver woont, donderdag terugbrengen is enige mogelijkheid.
    Heb gevraagd of ze hem op de post kon doen nee kon niet want daar had ze ook weer 1 of ander reden voor.
    Met andere woorden beetje moeite doen is teveel gevraagd ondanks dat ik zeg dat ik donderdag een bruidje heb..
    Ik vind het zo erggggg voor dat bruidje van donderdag maar ik sta echt machteloos ik heb haar afgebeld en een andere selham voor haar geregeld.

    Nu heb ik haar gezegd dat ik het echt erg vind dat ze geen moeite doet om hem terug te brengen en dat ze de huurkosten moet betalen voor het feit dat ik donderdag dus een klant kwijtraak door haar laksheid.
    Dat vond ze dus echt niet kunnen ze zegt dat ze het echt een schande vind dat ik dat vraag?
    Ze wil het ook niet betalen..ze herhaalt steeds dat het echt een schande is om dat te vragen..

    Mijn vraag is is het erg dat ik dit vraag? Wat moet ik anders dit maar accepteren van iedereen..?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    100
    09-09-2013

    Hesoema 3liha!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    252
    11-12-2008

    Drm is het altijd goed om borg te vragen. Dit was dan de reden om de borg niet terug te geven!

  4. #4
    ♡~Twins~♡

    Reacties
    220
    17-10-2010

    Marokkanen zijn altijd te laat en houden zich niet aan de afspraken. Alhamdulillah zijn ze niet allemaal hetzelfde. In het vervolg vraag je een waarborg, diegene die het niet komt terugbrengen of te laat is krijgt geen geld meer terug. Ik geef je gelijk hoor! dat ze maar huurkosten moet betalen. Enkel als ze echt een geldige reden heeft, waardoor ze het later pas kan terugbrengen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    132
    20-05-2013

    salam meid,

    logisch dat je dat vraagt en ja ze moet het betalen jij bent door haar een klant kwijt op de post doen kost haar 6,25 euro dus zo veel is het niet en dat ze geen moeite wil nemen wil zeggen dat ze iets te verbergen heeft.. gair insallah
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    91
    28-04-2011

    Ik vind het helemaal terecht dat jik dat hebt gevraagd. Want afspraak is afspraak.
    Je huurt iets van iemand. Dus moet je het ook optijd terug brengen. En geen smoesjes bedenken etc.

    Ik hoop dat je hier uit komt en de sellam snel terug krijgt.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Als ik nu in deze situatie zou verkeren als dat jij nu zit, met het oog op de klant die je donderdag hebt.
    1. Zelf naar die bruid reizen.
    2. Je reiskosten en reistijdvergoeding absoluut door berekenen.
    3. Plus de huur van de kledingstuk vanaf de afgesproken dag dat zij het niet heeft ingeleverd.

    Conform de lever voorwaarden kun je dit factureren, je zou het bedrag kunnen incasseren als je de kledingstuk ophaalt.

    Is maar een gedachte dit, het is belangrijk om je onderneming goed te moeten runnen, en zaken niet mixen met vertrouwen.
    Is mijn ervaring. In jou branche moet je je klanten echt laten tekenen, en de borg plus huur door berekenen.

    Succes,

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.144
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Touzine_Dame Bekijk reactie
    Even mijn verhaal..

    Een bruidje huurt een selham bij mij ze kan hem om aantal verschillende redenen niet terugbrengen..
    Nu zou ze hem vandaag komen brengen is er weer iets waardoor ze niet kan komen..
    Ik heb Donderdag een ander bruidje die de selham wou huren.

    Nu zegt ze ook nog dat ze hem woensdag niet kan komen brengen omdat ze ver woont, donderdag terugbrengen is enige mogelijkheid.
    Heb gevraagd of ze hem op de post kon doen nee kon niet want daar had ze ook weer 1 of ander reden voor.
    Met andere woorden beetje moeite doen is teveel gevraagd ondanks dat ik zeg dat ik donderdag een bruidje heb..
    Ik vind het zo erggggg voor dat bruidje van donderdag maar ik sta echt machteloos ik heb haar afgebeld en een andere selham voor haar geregeld.

    Nu heb ik haar gezegd dat ik het echt erg vind dat ze geen moeite doet om hem terug te brengen en dat ze de huurkosten moet betalen voor het feit dat ik donderdag dus een klant kwijtraak door haar laksheid.
    Dat vond ze dus echt niet kunnen ze zegt dat ze het echt een schande vind dat ik dat vraag?
    Ze wil het ook niet betalen..ze herhaalt steeds dat het echt een schande is om dat te vragen..

    Mijn vraag is is het erg dat ik dit vraag? Wat moet ik anders dit maar accepteren van iedereen..?

    Geen idee wat een selham is, maar sowieso als je bijv. een fiets huurt en die breng je niet op tijd terug, dan moet je ook gewoon extra betalen voor de dagen dat je 'm wel thuis hebt gehad.
    Daar komt nog bij dat jij door haar toedoen een klant kwijt raakt.
    Groot gelijk dat je haar laat betalen. Dat lijkt mij niet meer dan normaal.
    Geloof, Hoop en Liefde, deze drie, maar de grootste daarvan is de liefde.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Zeg dat je het zelf komt ophalen . En vervolgens geef jij haar een volle vuist in dr bek.

    Afspraak is afspraak. Wil best wel met je meegaan .

    Pm maar

  10. #10
    Sunshine

    Reacties
    1.252
    10-05-2010

    Ga je selham terug halen meiske

    Je zou voor iedere dag dat ze het te laat terug brengt kosten moeten bereken.
    Marokkanen en afspraken maken gaat niet samen.

  11. #11
    Vrouwtje

    Reacties
    637
    20-02-2009

    Inderdaad BORG vragen bij de volgde bruidjes,
    Wat een bitch Menna schande ZIJ is schande

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.155
    04-01-2007

    ga het halen en vraag vergoeding,punt.
    salaam...
    graag zou ik geen prive berichten willen ontvangen van broeders.dus doe geen moeite .respecteer mijn wil.en hou jullie eraan.gair insha allah;
    “Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”

  13. #13
    Samm♥

    Reacties
    1.306
    26-01-2010

    Lui biggetje.

    'Our little boy, makes everything complete.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4
    05-09-2013

    Zelf ophalen, borg kwijt en zeker vergoeding vragen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Je hebt gelijk. Zij brengt de selham niet volgens afspraak terug. Indien jij door haar toedoen een klant moet afwijzen, dient zij voor de kosten op te draaien.

    Één keer niet afspraak nakomen kan, maar daarna is het klaar hoor. Kan echt niet tegen deze laksigheid.