1. #1
    Tweedehands account

    Reacties
    167
    10-06-2005

    Smile Gezocht: Wordpress/blog held(in)

    Ola!

    Ik blog alweer een paar maanden met veel liefde en plezier op mijn blog (mijn kindje ) naqrae.com. Het schrijven doe ik heel graag, maar de technische kant van het verhaal en ik zijn niet echt hele goede vriendjes. Ik weet wel dat mij site qua opzet/lay-out etc een stuk professioneler kan en zou dat ook graag willen, alleen heb ik zelf niet kunnen ontdekken hoe.

    Ben jij iemand die wel heel veel weet van dat soort dingen en zin heeft om opbouwend kritisch naar mijn blog te kijken? I'd really appreciate als je dat voor/met mij zou willen doen en me daarover tips zou kunnen geven/helpen.

    Voor de eventuele ZZP-ers onder ons die een klus lijken te zien: sorry, dat wordt hem niet, ik ben maar een arme student .

    Iig thanks voor het lezen!
    Pak er een glaasje muntthee bij en check www.naqrae.com, een persoonlijke Marokkaans-Hollandse blog. Over het leven, de Islam, inspiratie, grote/kleine vragen, hersenspinsels en spinaziecake. Kom je even langs? Ook op FB, met updates en reminders. Tot ziens (likes ) inshaAllah!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.311
    17-05-2009

    Volgens mij wil je een nieuwe thema in het engels noemen ze het theme. Dat kan je gewoon downloaden en uitpakken je hebt gratis thema's en je hebt ook waar je voor moet betalen.

    misschien kan dit jou helpen

    http://nl.forums.wordpress.org/

  3. #3
    Tweedehands account

    Reacties
    167
    10-06-2005

    Citaat Geplaatst door ZeeRover Bekijk reactie
    Volgens mij wil je een nieuwe thema in het engels noemen ze het theme. Dat kan je gewoon downloaden en uitpakken je hebt gratis thema's en je hebt ook waar je voor moet betalen.

    misschien kan dit jou helpen

    http://nl.forums.wordpress.org/
    Thanks voor je reactie. Ik werk nu met wordpress.com en heb dus niets van het systeem op mijn PC geïnstalleerd, ik kan dus op die manier geen dingen veranderen. Ik heb dat wel geprobeerd, maar daar kwam ik al helemaal niet uit.

    Weet jij misschien of er binnen dat online systeem meer mogelijkheden zijn dan waar ik nu op mijn blog gebruik van maak? Of zou ik me dan echt alsnog aan dat installatie gedoe moeten wagen?
    Pak er een glaasje muntthee bij en check www.naqrae.com, een persoonlijke Marokkaans-Hollandse blog. Over het leven, de Islam, inspiratie, grote/kleine vragen, hersenspinsels en spinaziecake. Kom je even langs? Ook op FB, met updates en reminders. Tot ziens (likes ) inshaAllah!

  4. #4
    Misfit

    Reacties
    3.969
    21-12-2006

    Citaat Geplaatst door lief15 Bekijk reactie
    Thanks voor je reactie. Ik werk nu met wordpress.com en heb dus niets van het systeem op mijn PC geïnstalleerd, ik kan dus op die manier geen dingen veranderen. Ik heb dat wel geprobeerd, maar daar kwam ik al helemaal niet uit.

    Weet jij misschien of er binnen dat online systeem meer mogelijkheden zijn dan waar ik nu op mijn blog gebruik van maak? Of zou ik me dan echt alsnog aan dat installatie gedoe moeten wagen?
    Als je een domeinnaam en hosting regelt (kost bijna niets per jaar) dan help ik je verder met de installatie (gratis voor deze ene keer).

    http://www.goedkopewebhoster.nl/

    Zo moeilijk is het allemaal niet. Wordpress is een best makkelijk systeem vind ik zelf. Je hebt ook veel meer functies dan die simpele blogs van de wordpress website.

    ssssst.. still jij


  5. #5
    Tweedehands account

    Reacties
    167
    10-06-2005

    Citaat Geplaatst door BaasbovenBaas Bekijk reactie
    Als je een domeinnaam en hosting regelt (kost bijna niets per jaar) dan help ik je verder met de installatie (gratis voor deze ene keer).

    http://www.goedkopewebhoster.nl/

    Zo moeilijk is het allemaal niet. Wordpress is een best makkelijk systeem vind ik zelf. Je hebt ook veel meer functies dan die simpele blogs van de wordpress website.
    Thanks. Ik had als leek inderdaad al het vermoeden dat ik met wordpress.com niet het maximale uit mijn blog kon halen, dat is bij deze dan bevestigd. Ik vind het ook irritant dat zij zelf reclame plaatsen enzo, maar dat even terzijde.

    Voor zover ik nu kan inschatten ziet het er naar uit dat ik mijn blog zou moeten verhuizen van wp.com naar zo'n webhoster en dan wp installeren als ik het goed begrijp. Het lijkt mij niet handig als ik jou voor elke stap zou moeten benaderen en het verhuizen/installeren is niet iets waar ik blindelings mee wil beginnen. Als je een meisje was had ik een kop koffie voorgesteld, maar dat wordt hem nu ook niet. Ken jij anders misschien een site oid met duidelijke info voor leken, dan kan ik me daar inlezen? Van dat wp-forum word ik ook niet veel wijzer namelijk.

    Mocht ik trouwens te veel vragen dan hoor ik het wel. Ik zoek dingen graag zelf uit en zou m.nl hier niet zo snel voor gebruiken, maar deze technische shizzle ligt me niet echt en ik kwam er niet uit.

    Long story.
    Pak er een glaasje muntthee bij en check www.naqrae.com, een persoonlijke Marokkaans-Hollandse blog. Over het leven, de Islam, inspiratie, grote/kleine vragen, hersenspinsels en spinaziecake. Kom je even langs? Ook op FB, met updates en reminders. Tot ziens (likes ) inshaAllah!

Tags voor deze discussie