1. #1
    Tweedehands account

    Reacties
    167
    10-06-2005

    Smile Gezocht: Wordpress/blog held(in)

    Ola!

    Ik blog alweer een paar maanden met veel liefde en plezier op mijn blog (mijn kindje ) naqrae.com. Het schrijven doe ik heel graag, maar de technische kant van het verhaal en ik zijn niet echt hele goede vriendjes. Ik weet wel dat mij site qua opzet/lay-out etc een stuk professioneler kan en zou dat ook graag willen, alleen heb ik zelf niet kunnen ontdekken hoe.

    Ben jij iemand die wel heel veel weet van dat soort dingen en zin heeft om opbouwend kritisch naar mijn blog te kijken? I'd really appreciate als je dat voor/met mij zou willen doen en me daarover tips zou kunnen geven/helpen.

    Voor de eventuele ZZP-ers onder ons die een klus lijken te zien: sorry, dat wordt hem niet, ik ben maar een arme student .

    Iig thanks voor het lezen!
    Pak er een glaasje muntthee bij en check www.naqrae.com, een persoonlijke Marokkaans-Hollandse blog. Over het leven, de Islam, inspiratie, grote/kleine vragen, hersenspinsels en spinaziecake. Kom je even langs? Ook op FB, met updates en reminders. Tot ziens (likes ) inshaAllah!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.311
    17-05-2009

    Volgens mij wil je een nieuwe thema in het engels noemen ze het theme. Dat kan je gewoon downloaden en uitpakken je hebt gratis thema's en je hebt ook waar je voor moet betalen.

    misschien kan dit jou helpen

    http://nl.forums.wordpress.org/

  3. #3
    Tweedehands account

    Reacties
    167
    10-06-2005

    Citaat Geplaatst door ZeeRover Bekijk reactie
    Volgens mij wil je een nieuwe thema in het engels noemen ze het theme. Dat kan je gewoon downloaden en uitpakken je hebt gratis thema's en je hebt ook waar je voor moet betalen.

    misschien kan dit jou helpen

    http://nl.forums.wordpress.org/