1. #31
    Ogen vertellen

    Reacties
    26.952
    21-08-2009

    Hier ook zonet! SubhanAllah zo erg, mijn man riep me kei hard dat er een muis in de slaapkamer rondrende!
    Nou ik heb hem 1x zien rennen, en ik zal je zeggen het lijkt net snelle jelle. Zo snel is ie en zo klein!

    Het idee is nu om een kat aan te schaffen. Ik ga vandaag in de woonkamer slapen.

  2. #32
    Carpe Noctem

    Reacties
    4.106
    17-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Brrrr wens je sterkte. Ben er ook als de dood voor. Je kunt van die gif korrels kopen (roodkleurig).

    I can feel my body rock every time you call my name.


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    205
    03-11-2011

    sooo wij hadden er een lange tijd last van echt iritant, we hebben verschillende dingen gebruikt zoals die lijm en die gif en rond heel de huis gedaan tot ze weg varen, de muizenvangers hiepen het beste, k heb echt slapeloze nachten gehad toen er een keer eentje in mijn kamer rond rende
    Gelieve geen pms van mannelijke leden

    Who run the world Girls

  4. #34
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Vieze beesten Ze komen ook over bij
    Binnenkort heb je 10 mini muizen als je m niet snel wegjaagt
    Happiness is an inside job


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door TTEMENT Bekijk reactie
    Oh gadver vieze beesten. Wij hadden er ook 1, heel het huis afgezocht naar dat beest maar welou niet kunnen vinden. Ik ben als de dood voor dieren, en de gedachte dat ti hier gelopen heeft bezorgd me al rillingen.

    Met die gedachte dus ging ik alle dekens/kussenslopen de wasmachine ingooien. Haalde ik de was er uit, zag ik een dooie/gekrompen vieze muis, heb zo gegild niet normaal, bah echt goor.
    Ooh mijn god! Dit heeft mij echt doen schrikken.. Het idee al dat die rotmuis gewoon tussen je kussenslopen en dekens lag. Brrrrrrrr
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Vieze beesten Ze komen ook over bij
    Binnenkort heb je 10 mini muizen als je m niet snel wegjaagt
    Ooh alstublieft dan verhuis ik echt! 1 muis heeft mijn leven binnenshuis goed weten te verzuren laat staan 10..
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door salouainoe Bekijk reactie
    sooo wij hadden er een lange tijd last van echt iritant, we hebben verschillende dingen gebruikt zoals die lijm en die gif en rond heel de huis gedaan tot ze weg varen, de muizenvangers hiepen het beste, k heb echt slapeloze nachten gehad toen er een keer eentje in mijn kamer rond rende

    Irritant is dat he? Slapeloze nachten komen mij ook bekend voor. Ik durf in de nacht niet eens naar de wc te gaan uit angst.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  8. #38
    (L)

    Reacties
    4.554
    30-01-2011

    Is die stomme muis nog steeds niet dood

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door verhaalmaakster Bekijk reactie
    Hier ook zonet! SubhanAllah zo erg, mijn man riep me kei hard dat er een muis in de slaapkamer rondrende!
    Nou ik heb hem 1x zien rennen, en ik zal je zeggen het lijkt net snelle jelle. Zo snel is ie en zo klein!

    Het idee is nu om een kat aan te schaffen. Ik ga vandaag in de woonkamer slapen.
    Jouw man waarschuwd jouw er nog voor. Mijn man zag die muis al veel eerder maar wou niets zeggen. Totdat ik het zelf ontdekte. Hij weet dat ik als de dood bang ben.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door krullie2011 Bekijk reactie
    Is die stomme muis nog steeds niet dood
    Ik heb gisterenavond niets gehoord. Maar vertrouw het toch niet. Die rotmuis heeft angst gezaaid bij mij. Mijn huis is net een vreemde omgeving voor mij. En ik ben liever buiten als binnen.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door Psssstttt Bekijk reactie
    Ik zou die muis niet kunnen doden. Vind dat zo zielig
    Ik zou wachten totdat ik em kan vangen en dan naar buiten brengen. Maar ik ben ook niet bang voor muizen. Dat scheelt dan i guess.
    Jij hebt echt ballen..
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door farah20 Bekijk reactie
    muizen zijn echt vieze beesten, ze hebben geen blaas en plassen continue, dus overal waar ze lopen laten ze wel een plasje los en daar kan een mens echt ziek van worden, ze klimmen op tafels en aanrecht
    getsie
    Dat klimmen op tafels en aanrecht dat vind ik nou behoorlijk vies. En het idee dat ze op mijn banken hollen.Bah!
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...