1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    31
    23-12-2012

    Citaat Geplaatst door hannane16 Bekijk reactie
    Heel bekend.
    Ik vind het erg als dan al de zondes openbaren en zeggen maar hopelijk kan ik nu wel aan een goeie man komen.
    Say whattt?
    Wijzig ondertekening.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    31
    23-12-2012

    Citaat Geplaatst door Chrystalclear Bekijk reactie
    wat lief dankjewel lief x
    Wat is je geheim..
    Wijzig ondertekening.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    31
    23-12-2012

    Citaat Geplaatst door Chrystalclear Bekijk reactie
    stijlen
    Wuahhahahahahhahhahahah

    Ziet er ook vol uit enzo.. Netjes dat je m stijlt en dat ie nog steeds zo dik is..
    Wijzig ondertekening.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    5.570
    06-11-2009

    Citaat Geplaatst door Mens__ Bekijk reactie
    Aub zeg !!! Ze waren in elke discotheek te vinden, ze rookte hier voor de deur, ze kwamen om 4 uur in de ochtend bij ons aanbellen zodat ze via onze tuin naar huis konden gaan.. Kutje open..

    En nu zijn ze rond de 25 denke ze pff niemand wil met mij trouwen gaan ze opeens moskee enzo en trouwen ze met zo 'n domme baardman die denkt ze is altijd net meisje geweest alleen heeft 1 keer n fout gemaakt dus ik huw haar gewoon...

    IWA IZAN
    Jij bent echt onwetend. Allah leid wie hij leiden wilt en doet afdwalen wie hij dwalen wilt. Zij heeft Alhamdulillah de leiding gekregen, want kom mij niet vertellen dat zij 25 is en burqa draagt omdat ze wilt trouwen! Als je verrot bent ga je nooit burka aandoen tenzij je leiding hebt gekregen heb je de kracht om dat aan te doen. En ook al wij zij de grootste **** ter wereld. Als Allah haar mijn mekteb maakt Alhamdulillah en dan trouw ik met haar. Hij heeft een verotte beschimmelde huis, een villa gemaakt wie zijn wij om te oordelen over haar?

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    31
    23-12-2012

    Citaat Geplaatst door Chrystalclear Bekijk reactie
    wel wonder he

    ik stijl het al meer dan 10 jaar nu , maar het was veel dikker dan nu heb nu nog maar een kwart over
    Pfff ik ook.. Had echt dik dik dik haar.. Nu is het nog steeds wel vol maar sowieso echt wel minder...
    Wijzig ondertekening.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    31
    23-12-2012

    Citaat Geplaatst door rotterdamabdars Bekijk reactie
    Jij bent echt onwetend. Allah leid wie hij leiden wilt en doet afdwalen wie hij dwalen wilt. Zij heeft Alhamdulillah de leiding gekregen, want kom mij niet vertellen dat zij 25 is en burqa draagt omdat ze wilt trouwen! Als je verrot bent ga je nooit burka aandoen tenzij je leiding hebt gekregen heb je de kracht om dat aan te doen. En ook al wij zij de grootste **** ter wereld. Als Allah haar mijn mekteb maakt Alhamdulillah en dan trouw ik met haar. Hij heeft een verotte beschimmelde huis, een villa gemaakt wie zijn wij om te oordelen over haar?
    Oke ik snap het wel.. Maar is gewoon een beetje oneerlijk. Alleen maar goed dat ze is ' veranderd '' maar serieus ze was echt de grootste h.oer dus beetje oneerlijk tegenover die man vind ik.. En tja, ze mag hem niet gaan vertellen over haar zondes...Dus beetje allemaal oneerlijk to be honest...
    Wijzig ondertekening.

  7. #37
    Weg

    Reacties
    1.619
    02-07-2013

    Nummer 3 klopt niet.. En 2 ook niet.. Je hebt ook knappe meisjes die stoer doen enz.. En genoeg exen gehad hebben

    Dit verklaart waarom ze altijd zeggen kleine kindjes kramen altijd onzin uit
    Alles gebeurd met een reden..

  8. #38
    Weg

    Reacties
    1.619
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door Mens__ Bekijk reactie
    Oke ik snap het wel.. Maar is gewoon een beetje oneerlijk. Alleen maar goed dat ze is ' veranderd '' maar serieus ze was echt de grootste h.oer dus beetje oneerlijk tegenover die man vind ik.. En tja, ze mag hem niet gaan vertellen over haar zondes...Dus beetje allemaal oneerlijk to be honest...

    Als Allah subhana wa ta3ala vergeeft he, wie zijn wij dan om niet te vergeven?
    Dus ook voor die man als ze echt veranderd is zegt men alhamdoelilah
    Alles gebeurd met een reden..

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    5.570
    06-11-2009

    Citaat Geplaatst door Mens__ Bekijk reactie
    Oke ik snap het wel.. Maar is gewoon een beetje oneerlijk. Alleen maar goed dat ze is ' veranderd '' maar serieus ze was echt de grootste h.oer dus beetje oneerlijk tegenover die man vind ik.. En tja, ze mag hem niet gaan vertellen over haar zondes...Dus beetje allemaal oneerlijk to be honest...
    Allah is rechtvaardig maak je daar maar geen zorgen over! “Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede mannen zijn voor de goede vrouwen..” [Surah An-Noor, aya 26]

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    5.570
    06-11-2009

    Citaat Geplaatst door Chrystalclear Bekijk reactie
    ewa wie mooi wil zijn moet pijn lijden
    Dat is een gelogen Nederlandse trucje. Mensen die praktiseren hebben licht van hier tot Tokio. Als jij eenmaal de Noer hebt te pakken je gaat stralen! Je hebt geen make-up nodig.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    31
    23-12-2012

    Citaat Geplaatst door rotterdamabdars Bekijk reactie
    Allah is rechtvaardig maak je daar maar geen zorgen over! “Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede mannen zijn voor de goede vrouwen..” [Surah An-Noor, aya 26]
    Ik snap je wel. Maar naar MIJN mening dus hoe ik over haar denk is zij geen goede vrouw.. N vrouw die heeft gerookt, gedronken, ALLES heeft gedaan wat Allah swt heeft verboden is zij in mijn OGEN geen goede vrouw.. En als ik dan naar hem kijk n Imam die al vanaf zn 10e in de moskee te bevinden was terwijl zij aan uitging denk ik wel van....Hmmmmm...
    Wijzig ondertekening.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    31
    23-12-2012

    Citaat Geplaatst door rotterdamabdars Bekijk reactie
    Dat is een gelogen Nederlandse trucje. Mensen die praktiseren hebben licht van hier tot Tokio. Als jij eenmaal de Noer hebt te pakken je gaat stralen! Je hebt geen make-up nodig.
    Jawel we hebben klein beetje nodig....
    Wijzig ondertekening.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    5.570
    06-11-2009

    Zo'n meid komt vast wel een gepraktiseerde man tegen die vroeger ook uitging en dronk, en later de licht heeft gezien! Die Ayah is er niet voor niks. Ik denk niet dat een Imam die haast weinig slechts doet, zo'n vrouw tegenkomt tenzij Allah dat wil. Make-up is onzin je word er juist lelijker van ipv mooi.

  14. #44
    -

    Reacties
    157
    29-01-2011

    Je neef mist een paar chromosomen.

  15. #45
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door sharaf660 Bekijk reactie
    Ik zal je iets vertellen. Jou neef is een ezel die zelf verboden contacten en exen had. Anders zou hij dit niet zeggen.



    met vriendelijke groet,

    Sharaf eddin 660

    ( •_•)
    \(S(>
    ./ \.
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)