1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    13
    28-08-2013

    Talking Meer leren over het geloof

    ik denk erover na om te bekeren naar het Islaam, en ik vraag me af of er wat zusters zijn die me graag wat bij zouden leren. Ik weet dat google bestaat en dat je ook veel van daar kan leren maar het probleem is dat ik vaak niet weet waar ik moet beginnen daar.. er is zoveel informatie.
    bedankt alvast xx

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    4.179
    11-08-2009

    je kunt me altijd dmen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Ik zeg je een ding, als ik als niet-moslim zijnde de Islam via de mensen zou leren kennen, zou ik me nooit bekeerd hebben. Iedereen vat alles anders op en past het ook op een andere manier toe, er zijn altijd meningsverschillen, omdat we tenslotte mensen zijn en fouten kunnen maken.

    Gelukkig bestaat de 'Kuran-i kerim', in dit boek staat letterlijk alles wat je je afvraagt.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    13
    28-08-2013

    hmm ja ik snap het maar om sommige dingen is het handigg om met mensen over te praten

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    470
    30-06-2009

    Alhamdulillaah , zorg dat u contact opneemt met de dichtstbijzijnde moskee en neem een zuster uit u buurt die u kan begeleiden. inshaaAllah ( Met de Wil van Allah) zullen wij u vanavond nog feliciteren met t betreden van de ware geloof Islam. Maak u haast inshaaAllah Niemand is morgen beloofd.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door halfbloedjeex Bekijk reactie
    hmm ja ik snap het maar om sommige dingen is het handigg om met mensen over te praten
    Dat is wel zo! Als je je iets afvraagt of over iets wilt praten, gewoon doen!

Tags voor deze discussie