1. #511
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Citaat Geplaatst door I_S Bekijk reactie
    Das wel het fijne aan België die geven je kraamgeld ! Bsahtkoum dames .

    hier in holland krijg je helemaal niks .. zjoe3
    krijgen jullie helemaal niets?

  2. #512
    ...........

    Reacties
    1.974
    07-01-2011

    Citaat Geplaatst door babytjeeeee Bekijk reactie
    krijgen jullie helemaal niets?
    niet dat ik weet , op kinderbijslag na dan maar goed als je kind na 1 april word geboren krijg je dat bedrag na een half jaar pas .. het is ook niet bepaald veel volgens mij iets van 190 euro.
    "A baby will make love stronger, days shorter, nights longer, bankroll smaller, home happier, clothes shabbier, the past forgotten, and the future worth living for "

  3. #513
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Citaat Geplaatst door I_S Bekijk reactie
    niet dat ik weet , op kinderbijslag na dan maar goed als je kind na 1 april word geboren krijg je dat bedrag na een half jaar pas .. het is ook niet bepaald veel volgens mij iets van 190 euro.
    Das eigenlijk wel spijtig he, bij ons krijgen we bij het eerste kindje een 1200 en iets en bij de 2de een 920 euro
    en de maand erop dat die word geboren al kinderbijslag.
    Aardig bedragje he om je spulletjes te kopen enzo ...

  4. #514
    Alhamdoeiilah

    Reacties
    5.593
    06-02-2012

    Citaat Geplaatst door babytjeeeee Bekijk reactie
    Das eigenlijk wel spijtig he, bij ons krijgen we bij het eerste kindje een 1200 en iets en bij de 2de een 920 euro
    en de maand erop dat die word geboren al kinderbijslag.
    Aardig bedragje he om je spulletjes te kopen enzo ...
    In mijn geval zou ik dan in mei al eerste kinderbijslag krijgen?

  5. #515
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Citaat Geplaatst door RifrijnseVrouw21 Bekijk reactie
    In mijn geval zou ik dan in mei al eerste kinderbijslag krijgen?
    Nee ik denk dat jij in Juni je eerste kinderbijslag krijgt dus de maand erop. xxx

  6. #516
    Laghzella Dyal Sah!!

    Reacties
    838
    14-06-2009

    Nee wij krijgen volgens mij pas in juli kinderbijslag.

  7. #517
    MVC Lid

    Reacties
    143
    09-10-2012

    Salaam dames

    Hoe is het hier?

    Zijn jullie al klaar met alles? Ik ga aankomende week aan de babykamer beginnen incha allah. Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!

    xx

  8. #518
    MVC Lid

    Reacties
    53
    09-09-2010

    Citaat Geplaatst door AN_ Bekijk reactie
    Salaam dames

    Hoe is het hier?

    Zijn jullie al klaar met alles? Ik ga aankomende week aan de babykamer beginnen incha allah. Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!

    xx
    nou dames, ik heb nog steeds niets gedaan aan de baby kamer. ben de laatste 2 weken erg ziek geweest en nog steeds niet echt lekker. de grote dingen heb ik nog gelukkig van andere kinderen. dus moet alleen nog de kamer een andere kleurtje geven en kleine spulletjes halen.

  9. #519
    MVC Lid

    Reacties
    41
    21-01-2013

    Salamo alaykoum dames,

    Houden jullie het nog vol
    Wat lekker zeg dat jullie kraamgeld krijgen in Belgie!! Bsa7tkoum.

    Ik heb momenteel ook nog niets gedaan aan de babykamer, maar we zijn wel van plan om te verven
    voor eind volgende week In Sha Allah.
    Verder probeer ik wekelijks iets te kopen voor de baby, al is het maar iets klein.
    Heb een lijstje gemaakt van wat ik nog allemaal moet kopen. Hierdoor probeer ik al het overbodige te ontwijken :$
    What Goes Around, Comes Around

  10. #520
    Married ♥.

    Reacties
    15.976
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door babytjeeeee Bekijk reactie
    Heey ja het komt inderdaad steeds dichterbij.
    Hoe voel jij je ? Terug kwaaltjes?

    Ik heb mijn kraamgeld al aangevraag en naar het schijnt ontvang ik het geld 2 maanden voor de uitgerekende datum.
    Dus nog een dik 2 weken. Dan kan ik goed uit de bol gaan.
    Want heb eigenlijk nog niet veel gekocht.
    Ja, het is weer begonnen. Gelukkig niet zo erg als het begin, zoals overgeven enz. dus hamdoullilaah. En hoe is het met jou?

    Nou ik zou er niet te lang mee wachten want voor je weet kun je bijna niets meer, geen energie enz. En kraamgeld ontvang je vanaf 7 maanden dus het kan ook goed zijn dat ze pas in april betalen.
    - Offline.
    - Still in love..

    - Love my little boy &nd husband..


    - The rest of my life with you inshAllah.


  11. #521
    Married ♥.

    Reacties
    15.976
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door RifrijnseVrouw21 Bekijk reactie
    Heey..
    Ja precies en elke klein beetje helpt haha. Ja het is echt spannend ik kan bijna niet meer wachten. Ik heb het aangevraagd en als het goed is heb ik het ook binnen 2 maanden op me rekening in sha Allah. Dan kan ik weer los gaan

    Haha, me too! inshAllah, maar het is vanaf 7 maanden dus you never know....
    - Offline.
    - Still in love..

    - Love my little boy &nd husband..


    - The rest of my life with you inshAllah.


  12. #522
    Married ♥.

    Reacties
    15.976
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door I_S Bekijk reactie
    Das wel het fijne aan België die geven je kraamgeld ! Bsahtkoum dames .

    hier in holland krijg je helemaal niks .. zjoe3
    Ja, vraag me af hoelang ze dat gaan doen nog.. !
    - Offline.
    - Still in love..

    - Love my little boy &nd husband..


    - The rest of my life with you inshAllah.


  13. #523
    Married ♥.

    Reacties
    15.976
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door AN_ Bekijk reactie
    Salaam dames

    Hoe is het hier?

    Zijn jullie al klaar met alles? Ik ga aankomende week aan de babykamer beginnen incha allah. Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!

    xx
    Ik ook! Wij hebben wel alles al gekocht op een paar kleine dingen na...
    - Offline.
    - Still in love..

    - Love my little boy &nd husband..


    - The rest of my life with you inshAllah.


  14. #524
    Married ♥.

    Reacties
    15.976
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door madame_91 Bekijk reactie
    Salamo alaykoum dames,

    Houden jullie het nog vol
    Wat lekker zeg dat jullie kraamgeld krijgen in Belgie!! Bsa7tkoum.

    Ik heb momenteel ook nog niets gedaan aan de babykamer, maar we zijn wel van plan om te verven
    voor eind volgende week In Sha Allah.
    Verder probeer ik wekelijks iets te kopen voor de baby, al is het maar iets klein.
    Heb een lijstje gemaakt van wat ik nog allemaal moet kopen. Hierdoor probeer ik al het overbodige te ontwijken :$
    Wa3likoum salaam meid, ik zou wel met het verven beginnen zodat de kamer goed ontlucht is voor dat je spulletjes erin gaat zetten.. Haha, ik had ook een giga lijst die nu heel klein is geworden. Heb heel wat gekocht moet nog wat kleine spulletjes alleen nog maar inshAllah!
    - Offline.
    - Still in love..

    - Love my little boy &nd husband..


    - The rest of my life with you inshAllah.


  15. #525
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Citaat Geplaatst door Tahrifest_Lady Bekijk reactie
    Ja, het is weer begonnen. Gelukkig niet zo erg als het begin, zoals overgeven enz. dus hamdoullilaah. En hoe is het met jou?

    Nou ik zou er niet te lang mee wachten want voor je weet kun je bijna niets meer, geen energie enz. En kraamgeld ontvang je vanaf 7 maanden dus het kan ook goed zijn dat ze pas in april betalen.
    Heeey hbibaa hier gaat het goed. Buiten het misselijk zijn, maar zoals je zegt minder dan in het begin haha.
    Woulahila kheb nu al geen energie meer. Ik ga volgende week beginnen met de aankopen. Subhanalah vandaag net een hele tas vol met babykleertjes gekregen van de vrouw van de collega van mijn man en allemaal mooie kleertjes tbarkelah. Allemaal kleertjes van de Mexx en petit bateau.Sommige zijn nieuw. Die belgen kopen zoveeeeel van maatje 50. Dus de eerste maanden kan ik er mee door haha. Normaal betalen ze juist 2 maanden voor de uitgerekende datum. Dat was bij mijn vorige zwangerschap ook zo.
    Maar ja ze gaan toch betalen hihi

    Hoe gaat het met jou hbiba?