1. #61
    MVC Premium

    Reacties
    3.608
    20-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.


  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    1.176
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door transfaler Bekijk reactie
    het is niet de paal die het veroorzaakt maar de enorme energie die vrijkomt op het moment dat die wagen op de paal klapt. Die paal zit verankerd en geeft dus bijna niet mee en snijd de wagen als een colablikje door de helft. Die hufter zat net aan de goede kant. Ik weet niet wat zo een paal weegt , volgens mij veel meer als een auto en ze zijn heel hard en van dik ijzer. Maar als je zo hard rijd maakt het weinig uit waar je tegenaan komt , meestal overleef je t niet.
    Ik denk ook inderdaad dat beide dames op de verkeerde helft van de auto zaten, de rechter helft dus. Een zat waarschijnlijk voorin en eentje achterin rechts, allebei aan de rechter helft. Waarschijnlijk is dat de helft dat tegen de paal is gekomen.




  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    1.176
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door transfaler Bekijk reactie
    ja dat kan heel goed , door de energie van die klap ging de paal door het ''zwakste'' deel van de auto heen , ik vermoed zelfs dat hij is beschermd door het motorblok, die de paal geschampt heeft en door het midden van de auto geloodst heeft , net waar die 2 meiden zaten. Ik hoop niet dat ze er veel van gemerkt hebben man , ik denk het niet. Ik vraag me wel eens af hoe je ziel dan reageert , je bent toch zeker nog wel even bewust , je geest althans....
    Je analyse kan kloppen. Het gaat inderdaad heel erg snel.. met zo'n kracht dat vrijkomt merk je volgens mij amper wat van. pff.. arme meiden. Ik vraag me wel af of de brandweer de auto door de helft heeft gezaagd om de bestuurder eruit te halen, of dat het gewoon door de botsing is gekomen. Niet dat het toe doet. Die gast moet de rest van zijn doorbrengen met het feit dat door hem 2 mensen zijn omgekomen.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    21
    17-06-2010

    Inna lillahi wa inna ilayhi rajioon

    O Allah, Uw dienaar en het kind van uw dienares heeft behoefte aan Uw genade en U bent in staat om hem te bestraffen. Als hij vroom was, vergroot dan zijn beloning en als hij gezondigd heeft, vergeef hem dan.


  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Vreselijk...

    Inna liLahi wa inna ilayhi raji'oun.
    The People

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    59
    02-11-2012

    En ook deze gaat (tijdelijk) op slot.

    Tulproosje
    Once you have tasted the sweetness of faith, you then will taste the bitterness of sins.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    21
    11-01-2009

    Allah, de Verhevene, zegt (interpretatie van de betekenis):

    "Waar jullie je ook bevinden, de dood zal jullie bereiken, al waren jullie in versterkte torens." (Soerat an-Nisaa%u2019: 78)

    "En de doodstrijd zal werkelijk komen, dat is waarvoor jullie proberen te vluchten."
    (Soerat Qaaf: 19)

    Ze zullen zwaar bestraft worden, ik hoop dat ze iets goeds in hun leven hebben verricht(geloof). Allah is ghaforun rahiem.



  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    21
    11-01-2009

    Wa inna lillahi wa inna ilayhi Raji3oun.
    La hawla wala kowat illa billah pijn in me hart om te zien hoe onze zusters/broeders zo verdwaald zijn. subhanallah.


  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    21
    11-01-2009

    Allahoe akbar, hoe erg moet het wel niet zijn als Allah je zondigend treft.IJverig voor het wereldse, de dood allang vergeten.Ben je vergeten dat je Allah nog zult ontmoeten, of de angstaanjagende dag met voorhoofden in het hellevuur. Als een persoon geen (daden ter) bescherming (bij zich) draagt, zal hij (dan) bloot (en onbeschermd) zijn al was hij geheel (gekleed). En als de wereld blijvend was voor haar bewoners, dan was Mohammed nog in leven en gebleven.Maar zij vergaat en ook haar gunsten vergaan en alleen de zondes blijven staan
    Ik vraag Allah om deze dames te begenadigen en dat hij ons en eenieder van jullie een goed einde schenkt.


  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    145
    26-04-2005

    begrijp niet hhoe de media aan dit soort info komt... de meiden allahra7moe zijn nog niet naar marokko. de een gaat pas zaterdag en de ander maandag inshallah..


  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    582
    16-11-2006

    1. In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle
    2. Bij de tijd.
    3. Voorzeker, de mens is te midden van verlies.
    4. Behalve degenen die geloven en goede werken doen, en elkander tot waarheid, en geduld aansporen.


  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    582
    16-11-2006

    De mens is altijd verliezend als hij zijn geloof niet au serieux neemt. Want wanneer jouw tijd is aangebroken, word je enkel en alleen beoordeelt op basis van je de daden voor Allah swt.

    Bij de geboorte van elke baby (in een islamitisch gezin) wordt door de vader de adhan en kamal salat in de oren gefluisterd. Dit is eigenlijk de oproep tot het janaza gebed...


  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    8
    23-08-2013

    Tja zo is het leven heel erg wat er is gebeurd maar ja marokaane hebben altijd vooroordelen besef dat het ook een familielid van jezelf kan zijn veel geduld aan de nabestaanden


  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    663
    09-04-2006

    Moge Allah de dames rijkelijk belonen voor hun goede daden en vergeven voor hun slechte daden.Wa inna lillahi wa inna ilayhi Raji3oun.

    Heel veel sterkte en sbar voor de familieleden van de dames.




  15. #75
    C'est La Vie !

    Reacties
    82
    01-03-2006

    inna lillahi wa inna ilayhi Raji3oun..

    Het ergste is ook dat ze geen 'Marokkaanse' verzekering hadden.. Er werd geld voor hun ingezameld..