1. #16
    Turkse

    Reacties
    3.365
    29-09-2012

    Dat het 10 jaar geleden is, zegt al genoeg over waar de wereld naartoe gaat. Naar de klote dus.

    Die mensen op dat forum hebben gelijk als het gaat om die combi van hoofddoek en make-up. Veel meiden met een hoofddoek dragen echt veel make-up. Zien er te verleidelijk uit voor andere mannen.

    Laatst schrok ik toen mijn nichtje van 16 tegen me zei dat ze de deur niet meer uitkan als ze geen mascara op heeft gedaan. Ik bejaard, nooit gedaan.

  2. #17
    Turkse

    Reacties
    3.365
    29-09-2012

    Citaat Geplaatst door Sima Bekijk reactie
    Dan zou ik tegen die Hollanders zeggen dat als ze een beetje nadenken dat ze het vast wel snappen. Het is namelijk niet zo heel anders als hoe Hollandse vrouwen zich kleden en hun grenzen aangeven. Als een moslimmeid een hoofddoek draagt om geen lustobject te zijn en daarnaast wat make up op doet, dan valt dat voor mij in hetzelfde rijtje als een Hollandse vrouw die geen lustopbject wilt zijn en ipv een top met een heel diep decolleté en top met een wat mindere decolleté aantrekt. Een rok tot de knie is voor de gemiddelde Hollander anders als een minirok. nou ik zie ze ook geen vragen stellen als een vrouw met een knierok (wat over het algemeen als netjes beschouwt wordt) een opgemaakte gezicht heeft. Met andere woorden, ieder heeft zo zijn grenzen om niet als een lustobject gezien te worden, waarbij er genoeg tegenstrijdigheden zijn te vinden.

    Eigenlijk zeggen ze hiermee dat alle Hollandse vrouwen hun opmaken en kleden om een lustobject te zijn. Even andersom bekeken.
    Het gaat hier om het feit dat vrouwen met een hoofddoek (om eigenlijk respect te krijgen) de hoofddoek niet daarvoor gebruiken. In combinatie met make-up gaat dat niet. Doe make-up thuis voor de man, je eigen man. In die topic gaat het er niet om het vergelijken met niet hoofddoekdragende vrouwen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2013

    Ik merk dat heel veel meiden niet reageren omdat ze weten dat ze er ook bij horen
    Enfant terrible

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    6.119
    16-05-2010

    Citaat Geplaatst door Nadoriaansexx Bekijk reactie
    bijna 10 jaar geleden is dat?
    wil je zeggen dat het nu minder erg is geworden ...
    tis nu erger geworden met alle scheidingen en abortussen .....
    jullie worde zelf gedood in sommige extreme gevalle .....

    niemand ziet jullie meer als vrouw waardig .....

  5. #20
    Turkse

    Reacties
    3.365
    29-09-2012

    Citaat Geplaatst door hanazuki Bekijk reactie
    wil je zeggen dat het nu minder erg is geworden ...
    tis nu erger geworden met alle scheidingen en abortussen .....
    jullie worde zelf gedood in sommige extreme gevalle .....

    niemand ziet jullie meer als vrouw waardig .....
    Ga je vingers wassen en een beetje respect ja. We zijn niet allen zo. Dus denk voortaan even na voordat je wat zegt.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.060
    11-05-2013

    Citaat Geplaatst door steelpannetje Bekijk reactie
    je k.t
    Ben je tabdarst? Hij bedoelt kont.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    934
    20-06-2013

    ja het is sad dat het zou voor moet komen en dat er zo een verkeerd beeld wordt geschept.
    Abu Darda zei: الدنيا ملعونة ملعون ما فيها إلا ذكر الله وما أوى إليه "Deze wereld is vervloekt! Vervloekt is alles dat op haar is behalve de gedenking van Allah en hetgeen ernaartoe leidt".
    Awn Bin Abdullaah zei:"Voorzeker, het wereldse leven en het hiernamaals in het hart van de zoon van Adam zijn zoals een weegschaal. Als de ene kant omhoog gaat, gaat de ander kant omlaag".

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    52
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door hanazuki Bekijk reactie
    wil je zeggen dat het nu minder erg is geworden ...
    tis nu erger geworden met alle scheidingen en abortussen .....
    jullie worde zelf gedood in sommige extreme gevalle .....

    niemand ziet jullie meer als vrouw waardig .....
    Jullie? jij kent alle hoofddoekjes dus.. hmm btw ik draag zelf geen hoofddoek maar vind t altijd zo dom hoe jongens praten over meiden met hoofddoek.

  9. #24
    beebeee

    Reacties
    1.091
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door Delcine Bekijk reactie
    Ben je tabdarst? Hij bedoelt kont.
    ow stipje vergeten maar er moest ook k on t staan. Nu staat er wel iets heel vreemds

  10. #25
    Just Lelaa Me

    Reacties
    387
    08-03-2004

    Je merkt wel dat het steeds vaker voorkomt. Maar vaak zijn het tienermeisjes die daarmee experimenteren.
    Ik gebruik dat niet als excuus maar meestal is het wel zo.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    persoonlyk vind ik niet dat make up verleidelyk kan zyn maar eerder je kleren ; make up hoort gewoon by verzorging van de vrouw ; ik doe ook make up & vind niet dat ik verleidelyk eruit zie ofzo want me kleren zyn verder gewoon normaal ; ik draag buiten nooit hakken ; geen strakke jurkjes om me billen & ben nooit overdreven met opzichtige juwelen & nagellak ; dus ja best saai dus vind dat make up hier weinig tot niks mee te maken heeft

    je moet het in ze geheel bekyken


  12. #27
    Just Lelaa Me

    Reacties
    387
    08-03-2004

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    persoonlyk vind ik niet dat make up verleidelyk kan zyn maar eerder je kleren ; make up hoort gewoon by verzorging van de vrouw ; ik doe ook make up & vind niet dat ik verleidelyk eruit zie ofzo want me kleren zyn verder gewoon normaal ; ik draag buiten nooit hakken ; geen strakke jurkjes om me billen & ben nooit overdreven met opzichtige juwelen & nagellak ; dus ja best saai dus vind dat make up hier weinig tot niks mee te maken heeft

    je moet het in ze geheel bekyken

    Ja, ik ben het daar wel mee eens.
    Ik draag ook wel make up ( dagcreme en mascara) maar ik zie er dan niet als een modepopje uit.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.991
    16-12-2008

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    persoonlyk vind ik niet dat make up verleidelyk kan zyn maar eerder je kleren ; make up hoort gewoon by verzorging van de vrouw ; ik doe ook make up & vind niet dat ik verleidelyk eruit zie ofzo want me kleren zyn verder gewoon normaal ; ik draag buiten nooit hakken ; geen strakke jurkjes om me billen & ben nooit overdreven met opzichtige juwelen & nagellak ; dus ja best saai dus vind dat make up hier weinig tot niks mee te maken heeft

    je moet het in ze geheel bekyken



    Denk dat jij make up heel anders ziet. Het maakt wel uit of jij gewoon make up gebruikt om bijv je huid te egaliseren of dat jij meer make up op hebt dan een bruid . Dat vind ik ordi ipv verzorging bovendien is meeste make up vies. Onder verzorging valt dagcreme geen vieze foundation dat je poriën verstopt

  14. #29
    (L..)

    Reacties
    889
    08-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ach ik begrijp die Hollanders wel. Wat je tegenwoordig ziet hoofddoek en geverfde gezichten b7el shi Picasso.


    Maar goed die meiden weten niet dat elke dag make up gebruik je huid over een paar jaar niet om aan te zien is.

    Imzouren♥


  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Citaat Geplaatst door pearl_A Bekijk reactie
    Denk dat jij make up heel anders ziet. Het maakt wel uit of jij gewoon make up gebruikt om bijv je huid te egaliseren of dat jij meer make up op hebt dan een bruid . Dat vind ik ordi ipv verzorging bovendien is meeste make up vies. Onder verzorging valt dagcreme geen vieze foundation dat je poriën verstopt
    myn foundation is van chanel die is zo zacht als zyde & verstopt helemaal niks & bovendien weet ik héél goed welke make up by my past ; dus ben geen boerin die alle kleuren erop gaat smeren ; dagcreme gebruik ik niet ; had ik al topic over geopend & ben tot de conclusie gekomen dat het niet by my past & ja make up is voor my ook verzorging ; het is de finishing touch van de basis verzorging

    heerlyk I love make up

Tags voor deze discussie