1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2013

    Hoofddoekdragende zusters even klikken aub!

    http://forum.fok.nl/topic/504940/1/25 / het is nogal een oude topic maar ik wil jullie toch een inkijk geven over hoe hollanders denken en reageren (mocht je de link niet kunnen zien dan moet je op citeren drukken en dan zie je automatisch de link verschijnen)
    Enfant terrible

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2013

    Upp ik wil jullie mening zien en horen dus reageer!!
    Enfant terrible

  3. #3
    beebeee

    Reacties
    1.091
    26-04-2004

    en op Fox reageert ook heel Nederland Toen die prins overleden was was er hier een topic over, Als alle nederlanders dan gaan zeggen dat alle moslims zo denken over kuffar Dan konden wij hier vandaag niet meer leven...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2013

    Wesh ben je stoned?ik geef jullie een inzicht over hoe hollanders denken over de combinatie hoofddoek/makeup/legging dus open die link en reageer!
    Enfant terrible

  5. #5
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik snap ook niet waarom het gedragen wordt met make up

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2013

    Gelieve volwassen vrouwen te reageren en niet kleine meiden die net hun tagna hebben leren afvegen zonder mamas hulp bvd
    Enfant terrible

  7. #7
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Wat is een tagna?

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  8. #8
    beebeee

    Reacties
    1.091
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door alhociema020 Bekijk reactie
    Gelieve volwassen vrouwen te reageren en niet kleine meiden die net hun tagna hebben leren afvegen zonder mamas hulp bvd



    ik ben 35+

    kan niet eens op die site komen

  9. #9
    beebeee

    Reacties
    1.091
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door bella_zina Bekijk reactie
    Wat is een tagna?
    je k.t

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2013

    Tagna:ass maar dit is het verhaal:Zat laatst in de trein en tegenover me ging een moslimmeisje zitten. Hoe herkende ik die? Aan haar hoofddoek natuurlijk
    Afijn nou ben ik er van overtuigd dat men die hoofddoek draagt om niet aantrekkelijk te zijn voor mannen. Vrouwen zonder hoofddoek zijn hoeren hoor je wel eens uit de moslimgemeenschap. Dat is hun volste recht om dat te vinden, hoe kortzichtig ook.
    Wat dat meisje met de jongensafwerende hoofddoek vervolgens in de trein ging doen schetste mijn grote verbazing. De oogpotlood en van de wimperspul kwamen uit de tas vandaan en ze ging zich opmaken.

    Nou lijkt mij dat men zich opmaakt om knap en evt. sexy voor de dag te komen. Met name de ogen en lippen zijn toch lichaamsdelen die waneer ze met make up geaccentueerd worden jongens in verleiding brengen bij wijze van spreken.

    Ik het niet een beetje raar wanneer een meisje een hoofddoek draagt en vervolgesn allemaal make-up op haar gezicht aanbrengt?
    Enfant terrible

  11. #11
    Alhamdoelillaah

    Reacties
    1.029
    07-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Nl hoeren kunne zoveel roepen als ze maar willen...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2013

    Nou de zusters hebben niet veel te zeggen
    Enfant terrible

  13. #13
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door alhociema020 Bekijk reactie
    Tagna:ass maar dit is het verhaal:Zat laatst in de trein en tegenover me ging een moslimmeisje zitten. Hoe herkende ik die? Aan haar hoofddoek natuurlijk
    Afijn nou ben ik er van overtuigd dat men die hoofddoek draagt om niet aantrekkelijk te zijn voor mannen. Vrouwen zonder hoofddoek zijn hoeren hoor je wel eens uit de moslimgemeenschap. Dat is hun volste recht om dat te vinden, hoe kortzichtig ook.
    Wat dat meisje met de jongensafwerende hoofddoek vervolgens in de trein ging doen schetste mijn grote verbazing. De oogpotlood en van de wimperspul kwamen uit de tas vandaan en ze ging zich opmaken.

    Nou lijkt mij dat men zich opmaakt om knap en evt. sexy voor de dag te komen. Met name de ogen en lippen zijn toch lichaamsdelen die waneer ze met make up geaccentueerd worden jongens in verleiding brengen bij wijze van spreken.

    Ik het niet een beetje raar wanneer een meisje een hoofddoek draagt en vervolgesn allemaal make-up op haar gezicht aanbrengt?
    Wimperspul

    Mascara noem je zoiets

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    52
    26-05-2013

    bijna 10 jaar geleden is dat?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    52
    02-11-2012

    Dan zou ik tegen die Hollanders zeggen dat als ze een beetje nadenken dat ze het vast wel snappen. Het is namelijk niet zo heel anders als hoe Hollandse vrouwen zich kleden en hun grenzen aangeven. Als een moslimmeid een hoofddoek draagt om geen lustobject te zijn en daarnaast wat make up op doet, dan valt dat voor mij in hetzelfde rijtje als een Hollandse vrouw die geen lustopbject wilt zijn en ipv een top met een heel diep decolleté en top met een wat mindere decolleté aantrekt. Een rok tot de knie is voor de gemiddelde Hollander anders als een minirok. nou ik zie ze ook geen vragen stellen als een vrouw met een knierok (wat over het algemeen als netjes beschouwt wordt) een opgemaakte gezicht heeft. Met andere woorden, ieder heeft zo zijn grenzen om niet als een lustobject gezien te worden, waarbij er genoeg tegenstrijdigheden zijn te vinden.

    Eigenlijk zeggen ze hiermee dat alle Hollandse vrouwen hun opmaken en kleden om een lustobject te zijn. Even andersom bekeken.

Tags voor deze discussie