1. #1
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Dames in Marokko zijn verwend en hoe!

    Ik zat laatst te skypen met een nichtje van me man die wonen in Marokko gesprek liep lekker totdat ze ineens zat te praten over mijn schoonzus die nooit cadeaus voor hun meeneemt zelf is ze 18 dus ik zeg oh ok ( ik wist niet wat ik precies moest antwoorden ) en ze zei ja we krijgen wel dingen maar ik vind ze echt niet mooi mijn vriendinnen lopen hier in Prada Gucci ( ik ondertussen ----> ) en dat ze nu echt een leuk cadeau wilt en wanneer ik kom zodat ik een tas van Michael kors voor haar kan meenemen t liefst eentje met slangenprint.. Ik dacht HO stop it als ik op vakantie ga GA ik op vakantie en niet om de kerstman uit te hangen en toen werd ze stil.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  2. #2
    Arif rules.

    Reacties
    5.644
    29-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Goed aangepakt. je hebt van die debielen die op vakantie gaan en de kerstman uithangen en als ze een keer gaan zonder cadeau dan worden ze voor alles en nog wat uitgemaakt. Grapjas met haar slangenprint

  3. #3
    Arabia du oujda

    Reacties
    890
    31-03-2009

    Goed aangepakt ay haaaaay mk tas pffff!! Gaat te ver!
    Leef en laat leven

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.026
    07-09-2005

    Hahahah Gucci Prada
    Zeg tegen haar ga naar de soek genoeg brada en goecci
    Serieus joh weet ze wel wat dat kost
    Heb je haar verteld dat ze ernaar kan fluiten
    Dan ben je vast de volgende over wie ze gaat roddelen
    Die Marokkanen zijn gek echt

  5. #5
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door HOceima_ Bekijk reactie
    Goed aangepakt. je hebt van die debielen die op vakantie gaan en de kerstman uithangen en als ze een keer gaan zonder cadeau dan worden ze voor alles en nog wat uitgemaakt. Grapjas met haar slangenprint
    Het is dat me man niet thuis was als hij t hoorde maar ik was zo verbaasd ik dacht getver wees dankbaar dat je wat krijgt nu weet ik ook dat ze over mij haat ouwehoeren als ik niet met een MK tas aan kom maar ja cadeaus neem ik niet hoor. Daar ben ik geen voorstander van ze zijn echt met z'n velen en buiten dat geef ze een vinger ze nemen je hele hand... En dan nog ouwehoeren zoals je dus net las

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  6. #6
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door soumiasoum Bekijk reactie
    Hahahah Gucci Prada
    Zeg tegen haar ga naar de soek genoeg brada en goecci
    Serieus joh weet ze wel wat dat kost
    Heb je haar verteld dat ze ernaar kan fluiten
    Dan ben je vast de volgende over wie ze gaat roddelen
    Die Marokkanen zijn gek echt
    Dat heb ik haar duidelijk gemaakt ja haha

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.026
    07-09-2005

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Dat heb ik haar duidelijk gemaakt ja haha
    Goed zo

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.060
    11-05-2013

    Hai hai Prada Gucci Michael Kors die denken dat ze maar een verlanglijstje kunnen maken en het komt naar ze toe.

  9. #9
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Het is normaal dat ze aan een broer of zus vragen of ze een plasma tv, of led tv of telefoon voor hun willen meenemen. De kosten zijn voor de vragers.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  10. #10
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door CozyHome Bekijk reactie
    dat hoorde ik ook laatst toen mn man aan de telefoon was met zn neef of hij een mac computer wilde meenemen voor hem en voor zn zussen een iphone

    weet niet wat ze denken daar, maar denken echt dat mensen van hier rijk zijn. Wij leven gewoon in een appartementje
    Klopt mijn schoonbroer wilde een nieuwe laptop hebben in die tijd zaten we erg krap bij kas we hebben er echt ruzie om gemaakt..

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  11. #11
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    Het is normaal dat ze aan een broer of zus vragen of ze een plasma tv, of led tv of telefoon voor hun willen meenemen. De kosten zijn voor de vragers.
    Ja dat denk jij...

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.026
    07-09-2005

    Citaat Geplaatst door CozyHome Bekijk reactie
    dat hoorde ik ook laatst toen mn man aan de telefoon was met zn neef of hij een mac computer wilde meenemen voor hem en voor zn zussen een iphone

    weet niet wat ze denken daar, maar denken echt dat mensen van hier rijk zijn. Wij leven gewoon in een appartementje

    Haha serieus als iemand zoiets aan me man zou vragen hij zou ze echt vierkant uitlachen
    Mac iPhone
    Beseffen ze wel wat dat kost

  13. #13
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ja dat denk jij...
    jij weet nog niets. kom je met prada en kos tas.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  14. #14
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    jij weet nog niets. kom je met prada en kos tas.
    Denk je nou echt dat ze je geld gaan geven? Een stevige pot Mamita zul je krijgen niets meer niets minder

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.892
    30-03-2005

    Mijn schoonbroer vroeg vorige week om een iphone 5 zelfs ik heb die niet
    [IMG][/IMG]