1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-05-2013

    Echt ongepast dat ze dat vroeg. Ik zou zeggen heb niet eens eens een MK tas voor mijzelf laat staan nog als cadeau voor jou. Grapjurk

  2. #17
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Denk je nou echt dat ze je geld gaan geven? Een stevige pot Mamita zul je krijgen niets meer niets minder
    typ maar verder.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  3. #18
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Doornroosjes Bekijk reactie
    Echt ongepast dat ze dat vroeg. Ik zou zeggen heb niet eens eens een MK tas voor mijzelf laat staan nog als cadeau voor jou. Grapjurk
    Dar bedoel ik! Ik was laatst in Parijs wajow zo een tas koste daar al 400 euro een normale kleine was je iets van 175 euries kwijt dat is mijn geld voor de vliegticket

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.026
    07-09-2005

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Dar bedoel ik! Ik was laatst in Parijs wajow zo een tas koste daar al 400 euro een normale kleine was je iets van 175 euries kwijt dat is mijn geld voor de vliegticket
    Ja in Roermond outlet zijn ze al duur ze3ma outlet
    V.S zijn ze stuk goedkoper

  5. #20
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door soumiasoum Bekijk reactie
    Ja in Roermond outlet zijn ze al duur ze3ma outlet
    V.S zijn ze stuk goedkoper
    Ik stond op het punt om m te halen voor mijzelf maar uiteindelijk niet gedaan.. Neri ik haal m amper voor mijzelf laat staan voor haar hahaha

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.026
    07-09-2005

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ik stond op het punt om m te halen voor mijzelf maar uiteindelijk niet gedaan.. Neri ik haal m amper voor mijzelf laat staan voor haar hahaha
    Haha ze kon t proberen toch
    Nooit geschoten is altijd mis

  7. #22
    ***Mirame Una vez***

    Reacties
    834
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hmmm ... vreemd
    mijn familieleden en die van mijn man schamen zich zelfs om te vragen of wij wat mee kunnen nemen.
    zij sturen zelfs meer deze kant op dan wij naar hun

    maar ik zou ook zo reageren hoor, iwa safi ..
    zehma zulke merkdingen vragen
    happely married hamdulah 13-07-2011

    O&N

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    354
    04-04-2013

    Citaat Geplaatst door CozyHome Bekijk reactie
    Het is volgens mij de nieuwe jonge generatie die dit vragen, de oudere generatie kent nog schaamte indd.
    oude generatie vroege schaamtelos om alles wat ik in mn reistas had, mag ik je shampoo, mag ik je lotion, mag ik je handdoeken. is geen gucci of prada,maar ook zo direct om je eige spullen vragen, dat zou ik nooit durven--:daar heeft de nieuwe generatie het van alleen vragen zij duurdere dingen, komt door tv en facebook
    zakaria en hiba

  9. #24
    ***Mirame Una vez***

    Reacties
    834
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    de nieuwere generatie kijken veel dubai,rotana etc
    veel denken dat dat de realiteit is.
    heel erg matrialistisch
    happely married hamdulah 13-07-2011

    O&N

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.930
    11-09-2012

    elke wijf uit Marokko die een toenadering zoekt en leuk met je doet, weet je gelijk; zij wilt iets van mij. nooit zullen ze zomaar aardig doen. ze zijn altijd zo hebberig. zjoe3 zit in hun hart.

    ik begrijp ook niet dat je nog tijd aan hun geeft om met ze zit te praten.
    nog niet eens een echte nicht, maar gewoon sf.

  11. #26
    ***Mirame Una vez***

    Reacties
    834
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    jammer dat je zo denkt
    niet iedereen is hetzelfde..


    Citaat Geplaatst door 704903 Bekijk reactie
    elke wijf uit Marokko die een toenadering zoekt en leuk met je doet, weet je gelijk; zij wilt iets van mij. nooit zullen ze zomaar aardig doen. ze zijn altijd zo hebberig. zjoe3 zit in hun hart.

    ik begrijp ook niet dat je nog tijd aan hun geeft om met ze zit te praten.
    nog niet eens een echte nicht, maar gewoon sf.
    happely married hamdulah 13-07-2011

    O&N

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    2.930
    11-09-2012

    ik heb ook niet gezegd dat iedereen hetzelfde is.

    Citaat Geplaatst door SebtaHilwa Bekijk reactie
    jammer dat je zo denkt
    niet iedereen is hetzelfde..

  13. #28
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door 704903 Bekijk reactie
    elke wijf uit Marokko die een toenadering zoekt en leuk met je doet, weet je gelijk; zij wilt iets van mij. nooit zullen ze zomaar aardig doen. ze zijn altijd zo hebberig. zjoe3 zit in hun hart.

    ik begrijp ook niet dat je nog tijd aan hun geeft om met ze zit te praten.
    nog niet eens een echte nicht, maar gewoon sf.
    Ik snap je punt wel maar ik denk nooit meteen boem negatief over een persoon en eerlijk gezegd zo was ze nooit in gesprekken tot een paar dagen geleden. Daar schrok ik ineens van haar hebberigheid kwam plots naar boven. Ik neem alleen cadeaus mee voor me schoonouders en van hun krijg ik amper wat maar me3liesh denya henia maar de rest moet niet verwachten dat ik met een jutezak eb verkleed als kerstman cadeautjes ga lopen uitdelen. T liefst gaan we met z'n allen uit eten je trakteert geen probleem echt. Dan ben ik maar de familie lid die nooit cadeaus mee neemt

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  14. #29
    (L)

    Reacties
    4.554
    30-01-2011

    Ze willen steeds meer en meer
    En als je iets meeneemt zijn ze niet tevreden
    Ze denken geld komt uit de lucht hier in nl
    Terwijl we hier met zweet en tranen werken

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.930
    11-09-2012

    vroeger was ik ook zo naief als jou, toen ik 20 jaar was ofzo, maar nu ben ik ouder en een stuk verstandiger, ik weet uit ervaring dat bijna geen enkele meid in Marokko zomaar leuk en aardig zal doen tegen meiden uit Europa. voor hun is het een deugd en grappig als ze kunnen profiteren van hun. zo worden ze opgevoed en dat is daar algemeen bekend.

    eerst doen ze een lange tijd gewoon leuk en aardig, willen ze je alle plekken laten zien daar, contact via fb of Skype enzo, maar na een tijdje komt hun ware aard naar boven.


    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ik snap je punt wel maar ik denk nooit meteen boem negatief over een persoon en eerlijk gezegd zo was ze nooit in gesprekken tot een paar dagen geleden. Daar schrok ik ineens van haar hebberigheid kwam plots naar boven. Ik neem alleen cadeaus mee voor me schoonouders en van hun krijg ik amper wat maar me3liesh denya henia maar de rest moet niet verwachten dat ik met een jutezak eb verkleed als kerstman cadeautjes ga lopen uitdelen. T liefst gaan we met z'n allen uit eten je trakteert geen probleem echt. Dan ben ik maar de familie lid die nooit cadeaus mee neemt