1. #181
    Offline.

    Reacties
    3.538
    19-03-2012

    Haha, shoukrane.

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    2.250
    19-07-2013

    Bedankt voor je topic Paar dagen nadat ik deze topic heb gelezen zie ik veel verschil in hoe ik reageer op deze site
    Ik denk veel beter na voordat ik reageer en kies alleen topics uit die er toe doen

    Dus bedankt voor het delen van je kennis zo zie je maar hoe belangrijk dat is

  3. #183
    Offline.

    Reacties
    3.538
    19-03-2012

    Citaat Geplaatst door alternatief Bekijk reactie
    Bedankt voor je topic Paar dagen nadat ik deze topic heb gelezen zie ik veel verschil in hoe ik reageer op deze site
    Ik denk veel beter na voordat ik reageer en kies alleen topics uit die er toe doen

    Dus bedankt voor het delen van je kennis zo zie je maar hoe belangrijk dat is
    Is graag gedaan sis!

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    410
    06-10-2012

    Jazeker bedankt voor je tips, zal er een Wiskundige berekening van maken hoe vaak Sheikh Wahid Abdul-Salaam Baali mij geluk zal brengen.

  5. #185
    Offline.

    Reacties
    3.538
    19-03-2012

    Citaat Geplaatst door LailaHabibi Bekijk reactie
    Jazeker bedankt voor je tips, zal er een Wiskundige berekening van maken hoe vaak Sheikh Wahid Abdul-Salaam Baali mij geluk zal brengen.
    Uhm, wiskundige berekening? Leg eens uit..

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    170
    05-07-2004

    machaAllah!
    لــبــيــك يــا اقــــصـــي........وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندََ ربهم
    Islamitische Instituut Al Islah
    Graag ontvangen wij uw gift/donaties op nummer: 9237952 , www.alislah.nl


    >>أهديك وصيةمن الوصايا النبوية: كن في الدنيا كأنك غريب أوعابر سبيل <<

  7. #187
    ♥ ♥

    Reacties
    332
    30-09-2013

    Barak Allah oe fiek.

    Married. '


  8. #188
    Offline.

    Reacties
    3.538
    19-03-2012

    Wa feeki baarakAllah, Noens.

  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    4.612
    17-08-2010

    Top, top ...
    Een overlevering die elke moslim eigenlijk als levensmotto zou moeten nemen, zoals shaych ul-Uthaiymeen ra7imu Allaah zegt, is de volgende overlevering:

    “Streef naar datgene wat jou baat, zoek hulp bij Allah en geef niet op” [Muslim]

  10. #190
    The way of the salaf

    Reacties
    4.275
    26-05-2012

    Abû Ishâq al-Fazârî rahimahullâh zei :"Dat ik bij christenen zit, bij hen in hun huis, verkies ik boven het zitten in een kring waar de mensen discussiëren over hun Religie."[Bron : al-Ibâna as-Sughrâ 1/229 van Ibn Batta]
    Al-Barbahârî (Sharh Al-Sunnah p113, 114) states, “If you see a man supplicating against the ruler, know that he is a heretic (sahib hawâ), and if you see a man supplicating for the ruler, know that he is a Sunni – inshâ Allâh.”

  11. #191
    Alhamdoelilaah

    Reacties
    3.191
    10-11-2011

    Citaat Geplaatst door Cuteegirl. Bekijk reactie
    De Profeet (saw) heeft gezegd: "Ik garandeer een huis in het Paradijs aan degene die een discussie vermijdt, ook al heeft hij gelijk." [Aboe Daawoed 5/150, Sah’ieh’ al-Djaami’ 1464]

    Umar ibn al-Khathaab heeft gezegd:
    “Verzamel geen kennis voor drie zaken en verlaat kennis niet omwille van drie zaken. Verzamel geen kennis om het te gebruiken om te discussiëren, noch om erover op te scheppen, noch om ermee te koop te lopen. Verlaat daarentegen de kennis niet omdat je schaamte ernaar op zoek te gaan je ervan weerhoudt, of omdat je geen enkel verlangen hebt om iets te leren of omdat je er voldoening in vindt onwetend te zijn.”

    Bilaal ibn Sa’d heeft gezegd:
    “Als je ziet hoe de mens de neiging heeft om ruzie te maken en te discussiëren, betoverd door zijn eigen mening, weet dan dat hij reeds verlies geleden heeft.”

    Imaam Maalik heeft gezegd:
    “Discussie maakt het hart hard en veroorzaakt conflicten.”

    Abu Yasaar heeft gezegd:
    “Wees op je hoede voor discussies; het is het uur van de onwetendheid voor de wijze en het is het ideale moment voor shajtaan om zijn misstap af te wachten.”

    Abdullaah Ibn Mas’ud heeft gezegd:
    “Laat de discussie links liggen, want je kan haar wijsheid niet begrijpen en je kan niet veilig zijn voor haar verleiding.”

    (”De manieren om het geloof te beschermen tegen Satan” door Sheikh Wahid Abdul-Salaam Baali)
    Barka Allaahou feeki voor het delen!!!
    رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ [2:201

    (Onze Heer, geef ons in de wereld wat goed is en het Hiernamaals wat goed is en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel)

  12. #192
    Offline.

    Reacties
    3.538
    19-03-2012

    Wa feeki, Elgair__.

  13. #193
    The way of the salaf

    Reacties
    4.275
    26-05-2012

    Imaam Malik: Discussies over de religie veroorzaken ruzies, het laat het licht van de kennis afnemen in het hart, verhardt het hart en en verwerkt er haat in. (Ibn 'Abdelbarr in Jami' Bayan Al-'Ilm p.212]
    Al-Barbahârî (Sharh Al-Sunnah p113, 114) states, “If you see a man supplicating against the ruler, know that he is a heretic (sahib hawâ), and if you see a man supplicating for the ruler, know that he is a Sunni – inshâ Allâh.”

  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    77
    29-10-2013

    Moge Allah je belonen
    "You will never reach your destination, if you stop and throw at every dog that barks"

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    1
    27-06-2014

    Barakalahoefik!