1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    934
    20-06-2013

    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Die mensen willen de waarheid niet onder ogen zien en denken enkel aan jihad/demonstreren/provoceren etc.

    Ze moeten begin bij de basis, en kennis gaan opdoen over tawheed want die is ver te zoeken bij ze.




    Dat bedoelde ik ook met mannelijk.
    Naam so ie so de islam dient met zachtheid en vriendelijkheid gebracht te worden dit weet zelf volgens mij een niet-moslim dat maakt het extra jammer dat mensen die aan de buitenkant praktiserend zijn zich zo gedragen..Jehelia
    Abu Darda zei: الدنيا ملعونة ملعون ما فيها إلا ذكر الله وما أوى إليه "Deze wereld is vervloekt! Vervloekt is alles dat op haar is behalve de gedenking van Allah en hetgeen ernaartoe leidt".
    Awn Bin Abdullaah zei:"Voorzeker, het wereldse leven en het hiernamaals in het hart van de zoon van Adam zijn zoals een weegschaal. Als de ene kant omhoog gaat, gaat de ander kant omlaag".

  2. #32
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Ze verheffen hun stem. Of wil je me nu vertellen dat ze het zachtjes nazeggen? Een vrouw hoort in het bijzijn van niet mahram-mannen der stem zachtjes te maken, en zeker niet als een gek op straat lopen schreeuwen.

    En mocht ik een man zijn dan zou ik uit respect voor mijn vrouw (en kinderen) mijn vrouw thuis laten. De vrouwen van de Profeet vrede zij met Hem deden het ook niet, de Profeet vrede zij met Hem ook niet, dus waarom zou ik, laat staan mijn vrouw zoiets belachelijks laten doen. Sommige mannen hebben nou eenmaal geen trots en eer en brengen hun vrouwen onnodig in gevaar. Of ze nu herkenbaar zijn of niet, een vrouw hoort niet zo luidruchtig over straat te gaan.

    teveel aannames en veronderstellingen, je moet niet gelijk uitgaan van het slechtste. weet je wat de rol is van een microfoon ?
    Lees het eerste stukje van de definitie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Microfoon

    En wie zegt dat haar man daar niet bij loopt ??

    Verder lees ik in een andere reactie van je :
    Klopt. Ze stralen echt hoogmoed uit. Alsof zij beter zijn dan de rest. Echt walgelijk.
    Walgelijk omdat ze duidelijk maken dat ze met hun poten af moeten blijven van de moslima's ??
    En dit zegt z3ma een "salafia" het is eerder talafia. lah ihdiek o safi . Als ze hun stem zouden verheffen voor onzinnige zaken zou ik je gelijk hebben gegeven, in de tijd van de profeet waren er vrouwen die gewonden verzorgden, pijlen maakten etc .... Dat is de grootste jihaad, en wat deze mensen doen is het bestrijden van lmounkar met de tong, pas als dat recht je wordt afgenomen dan pas mag je zwijgen en dan neem je afstand van lmounkarr met je hart.

    wees geen talafia

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  3. #33
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door afewgoodmen Bekijk reactie
    Naam so ie so de islam dient met zachtheid en vriendelijkheid gebracht te worden dit weet zelf volgens mij een niet-moslim dat maakt het extra jammer dat mensen die aan de buitenkant praktiserend zijn zich zo gedragen..Jehelia
    Klopt. Moge Allaah ta'ala ons leiden.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  4. #34
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie

    teveel aannames en veronderstellingen, je moet niet gelijk uitgaan van het slechtste. weet je wat de rol is van een microfoon ?
    Lees het eerste stukje van de definitie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Microfoon

    En wie zegt dat haar man daar niet bij loopt ??

    Verder lees ik in een andere reactie van je :

    Walgelijk omdat ze duidelijk maken dat ze met hun poten af moeten blijven van de moslima's ??
    En dit zegt z3ma een "salafia" het is eerder talafia. lah ihdiek o safi . Als ze hun stem zouden verheffen voor onzinnige zaken zou ik je gelijk hebben gegeven, in de tijd van de profeet waren er vrouwen die gewonden verzorgden, pijlen maakten etc .... Dat is de grootste jihaad, en wat deze mensen doen is het bestrijden van lmounkar met de tong, pas als dat recht je wordt afgenomen dan pas mag je zwijgen en dan neem je afstand van lmounkarr met je hart.

    wees geen talafia
    Wat bazel je nou allemaal? De Profeet vrede zij met Hem zou never toestaan dat zijn vrouwen zo luidruchtig de straat op zouden gaan. En je zegt het goed, zij verzorgde gewonden etc. en schreeuwde niet doelloos in het rond. Zij waren nuttig en dat zijn deze vrouwen niet. Er word geeneens naar die mensen geluisterd, want ervaring leert ons dat ze niks bereiken met die demonstraties. Sterker nog, ze schaden hier hun mede-moslims ermee.

    Draai er verder niet omheen, indien je waarachtig bent. Breng mij het bewijs dat de vrouwen van de Profeet vrede zij met Hem zich zo gedroegen en hun stemmen op deze manier gebruikten.

    En als ik naar jou zeggen een talafia ben, dan ben ik daar trots op. Want ik zal ten alle tijden de waarheid verkondigen en de leugen vernietigen. En zal alle toevoegingen die zulke mensen aan het geloof toevoegen ook vernietigen.

    Bekijk dit filmpje eens. De nobele sheikh heeft hiet goed gesproken.



    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    703
    18-11-2012

    [QUOTE=Liefdevol.;117850212]Die mensen willen de waarheid niet onder ogen zien en denken enkel aan jihad/demonstreren/provoceren etc.

    Ze moeten begin bij de basis, en kennis gaan opdoen over tawheed want die is ver te zoeken bij ze.




    Dat bedoelde ik ook met mannelijk.[/QUOTE

    Jammer, het klinken net stelletje viswijven op de markt. Zo onrespectvol en vol afgunst; jij bent slecht. Daar kwam het uiteindelijk op neer. Ik vind het jammer, want zulke mensen kunnen juist andere overtuigen etc etc. Laat ze komen met goede argumenten ipv britse politie naar de hel.

    Doet me denken dat ik een keer op straat liep met een vriendin en een jonge jongen langskwam. Hij keek vol afgunst en liefst gaf hij ons een trap na. Maar enige wat hij leihard zei was: a3oedoe billah mina sjaitaan iraghiem en laigziet shaitaan. Dan denk ik , ga toch heen. Wil je een ander overtuigen etc., doe dat op ern nette manier!

  6. #36
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE=SoY_-;117850755]
    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Die mensen willen de waarheid niet onder ogen zien en denken enkel aan jihad/demonstreren/provoceren etc.

    Ze moeten begin bij de basis, en kennis gaan opdoen over tawheed want die is ver te zoeken bij ze.




    Dat bedoelde ik ook met mannelijk.[/QUOTE

    Jammer, het klinken net stelletje viswijven op de markt. Zo onrespectvol en vol afgunst; jij bent slecht. Daar kwam het uiteindelijk op neer. Ik vind het jammer, want zulke mensen kunnen juist andere overtuigen etc etc. Laat ze komen met goede argumenten ipv britse politie naar de hel.

    Doet me denken dat ik een keer op straat liep met een vriendin en een jonge jongen langskwam. Hij keek vol afgunst en liefst gaf hij ons een trap na. Maar enige wat hij leihard zei was: a3oedoe billah mina sjaitaan iraghiem en laigziet shaitaan. Dan denk ik , ga toch heen. Wil je een ander overtuigen etc., doe dat op ern nette manier!
    Er zijn regels wat het adviseren betreft en vele doen het toch op hun eigen manier. Een naseeha (advies) dient men op gepaste wijze te geven, indien ze men oprecht een naseeha willen geven. Indien ze enkel uit zijn op hoogmoed en afgunst, dan zullen ze het niet op de juiste wijze doen. Moge Allaah ta'ala ons hiervoor behoeden. Want zoals ik al zei, veroorzaken zulke mensen enkel verderf op aarde en maken het hierdoor juist moeilijk voor de moslims, ipv dat ze, ze hiermee van nut zijn en helpen.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    703
    18-11-2012

    [QUOTE=Liefdevol.;117850895]
    Citaat Geplaatst door SoY_- Bekijk reactie

    Er zijn regels wat het adviseren betreft en vele doen het toch op hun eigen manier. Een naseeha (advies) dient men op gepaste wijze te geven, indien ze men oprecht een naseeha willen geven. Indien ze enkel uit zijn op hoogmoed en afgunst, dan zullen ze het niet op de juiste wijze doen. Moge Allaah ta'ala ons hiervoor behoeden. Want zoals ik al zei, veroorzaken zulke mensen enkel verderf op aarde en maken het hierdoor juist moeilijk voor de moslims, ipv dat ze, ze hiermee van nut zijn en helpen.
    Amien! Goed gezegd meid.

  8. #38
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Voor dit soort moslims.

    Kijk vanaf: 8.45..
    Wat? De provocerende idioten die met hun gegil islam vertegenwoordigen en islamfobie voeden... oh, daar komen er alleen meer en meer van, niet dat het er echt ooit veel zullen zijn. Ze maken wel grappige loverboys, zelfde tactieken als het om werven gaat.
    Moet je zien hoe snel die lui verdwijnen als moslims ineens hun niet meer passief steunen, ze het voordeel van de twijfel geven, als moslim maar net zo hard terugroepen als je islam wilt gijzelen en het land niet mag donder dan op. En dan als ze voelen dat moslims tegen hun zijn kunnen ze opgevoed worden.
    Bijzonder ongelukkig als je een moslim bent en je dan nog kleed als hen ook, dan word je helemaal aangekeken alsof je een van hen bent.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  9. #39
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Moge Allaah ta'ala de Sheikh behouden en doen belonen voor zijn wijze woorden.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  10. #40
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Wat bazel je nou allemaal? De Profeet vrede zij met Hem zou never toestaan dat zijn vrouwen zo luidruchtig de straat op zouden gaan. En je zegt het goed, zij verzorgde gewonden etc. en schreeuwde niet doelloos in het rond. Zij waren nuttig en dat zijn deze vrouwen niet. Er word geeneens naar die mensen geluisterd, want ervaring leert ons dat ze niks bereiken met die demonstraties. Sterker nog, ze schaden hier hun mede-moslims ermee.

    Draai er verder niet omheen, indien je waarachtig bent. Breng mij het bewijs dat de vrouwen van de Profeet vrede zij met Hem zich zo gedroegen en hun stemmen op deze manier gebruikten.

    En als ik naar jou zeggen een talafia ben, dan ben ik daar trots op. Want ik zal ten alle tijden de waarheid verkondigen en de leugen vernietigen. En zal alle toevoegingen die zulke mensen aan het geloof toevoegen ook vernietigen.

    Bekijk dit filmpje eens. De nobele sheikh heeft hiet goed gesproken.




    Ervaring heeft geleerd dat ze in UK meer rechten hebben gekregen door hun stemmen te laten horen dan door te zwijgen zoals ze hier in NL doen.
    Dat is wat je eruit kan concluderen
    Vroeger werd het opgelost met een zwaard tegenwoordig kan dat niet

    je kan zeggen wat je wilt meid, jij noemt het schreeuwen ik noem het je stem laten horen, en nogmaals vergeet het werk van de microfoon niet
    Je bent idd een talafia, welke idioot gaat het geloof nog meer uit elkaar splitsen ? Ibrahiem 3alayhi assalaam heeft ons Moslimien genoemd, en dan komt er een groep mensen die zichzelf hoger en beter voelen dan de rest en hebben maar een nieuwe naam bedacht. Het had ook mousta9imiya kunnen zijn, of berwitiya, khizotiya, etc etc

    en zo kan een andere sheikh komen met heyy die talafiyien zijn hoogmoedig we verzinnen een andere naam om niet vergeleken te worden met hun...
    Anyway ik vind dit een vorm van ljihaad alleen zonder zwaard, de mannen lopen voor, de vrouwen zijn onherkenbaar, dus alles wat jij hier noemt is klinkklare onzin

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.839
    19-02-2013

    enige reden dat jullie er voor schamen is omdat jullie je tegen over Nederlanders hierover schamen.
    stelletje viezerikken

  12. #42
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hoogwerker Bekijk reactie
    enige reden dat jullie er voor schamen is omdat jullie je tegen over Nederlanders hierover schamen.
    stelletje viezerikken
    Juist ja
    die blonde weet hoe ze op gevoel kan spelen, en een zielig gezichtje trekken

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    758
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Voor dit soort moslims.



    Kijk vanaf: 8.45..
    Gelukkig zijn deze extremisten/takfiris een kleine minderheid. Ik gun ze wel een enkeltje Pakistan though. Kunnen ze lekker sharia op elkaar toepassen en laten ze mensen met rust die er niks mee te maken willen hebben.
    Het valt me ook altijd op dat deze mensen super arrogant zijn. En neerkijken op andere mensen, die zich niet conformeren naar hun normen.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    758
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Mastermind. Bekijk reactie
    Nou mensen de shia en alevieten steunen jullie ook, goed bezig krakeling
    Zulke mensen horen niet thuis in een moderne samenleving. Dit gaat op den duur botsen. Ze hebben een mentaliteit van voor de middeleeuwen die niet strookt met een open samenleving zoals in Europa. Amish moet je ook niet in hartje manhattan willen loslaten. Hetzelfde geldt voor orthodoxen die fel gekant zijn tegen het systeem, zoals het in Europa gaande is. Sommige mensen moet je gewoon in bescherming nemen tegen zichzelf.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    758
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Mastermind. Bekijk reactie
    En welke mentaliteit had de Profeet ??

    Maja ongelovigen shia en alevieten zoals jou die hebben geen Deen, geen Imaan en aanbidden het westen.
    Als ik de islam zo hoog in het vaandel had staan, zoals die takfiris beweren. Dan had ik allang mijn biezen gepakt naar een land wat de sharia strikt naleeft. Ik zou me een sado masochist voelen in Europa. Die mensen pijnigen zichzelf door in 'sodom en gomorra' te blijven wonen.
    Of ga teminste naar Syrië om je broeders en zusters te helpen. Ipv langs de zijlijn schreeuwen zoals die laffe Anjem Choudary.