1. #16
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie

    Ik zie nergens vrouwen die schreeuwen, heb vanaf 8:45 tot 12:45 gekeken
    Ten tweede er is een verschil tussen moslims in NL en in UK .

    Die in UK hebben veeeeel mee rechten en hun leven daar is ook velen malen beter dan die van de moslims hier
    Misschien moet je dan even het filmpje beter bekijken. Want nadat de broeders iets schreeuwen, schreeuwen zij het na. Is dat van de Sunnah? Is dit hoe vrouwen zich horen te gedragen?
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  2. #17
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Misschien moet je dan even het filmpje beter bekijken. Want nadat de broeders iets schreeuwen, schreeuwen zij het na. Is dat van de Sunnah? Is dit hoe vrouwen zich horen te gedragen?
    Ze roepen iets na, ze zijn een grote groep, dus het wordt vanzelf versterkt he.
    Ten tweede ze zijn voor de 10000% onherkenbaar, een man zou zn eigen vrouw daar niet herkennen als hij niet een detail weet te vinden aan haar kleding.

    Schreeuwen is heel wat anders dan iets na zeggen

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  3. #18
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Als het leven van de moslims in UK beter is dan moeten ze een beetje meer respect hebben. Ze mogen gewoon in burka lopen en alles..


  4. #19
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie
    Ze roepen iets na, ze zijn een grote groep, dus het wordt vanzelf versterkt he.
    Ten tweede ze zijn voor de 10000% onherkenbaar, een man zou zn eigen vrouw daar niet herkennen als hij niet een detail weet te vinden aan haar kleding.

    Schreeuwen is heel wat anders dan iets na zeggen
    Ze verheffen hun stem. Of wil je me nu vertellen dat ze het zachtjes nazeggen? Een vrouw hoort in het bijzijn van niet mahram-mannen der stem zachtjes te maken, en zeker niet als een gek op straat lopen schreeuwen.

    En mocht ik een man zijn dan zou ik uit respect voor mijn vrouw (en kinderen) mijn vrouw thuis laten. De vrouwen van de Profeet vrede zij met Hem deden het ook niet, de Profeet vrede zij met Hem ook niet, dus waarom zou ik, laat staan mijn vrouw zoiets belachelijks laten doen. Sommige mannen hebben nou eenmaal geen trots en eer en brengen hun vrouwen onnodig in gevaar. Of ze nu herkenbaar zijn of niet, een vrouw hoort niet zo luidruchtig over straat te gaan.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  5. #20
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Als het leven van de moslims in UK beter is dan moeten ze een beetje meer respect hebben. Ze mogen gewoon in burka lopen en alles..
    Inderdaad. De vrouwen worden daar over het algemeen ook met rust gelaten. Maar dan heb je van die figuren die het voor andere moeten verpesten met dit soort domme leuzen en daden.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Stuur ze naar Syrië, Assad pakt ze wel aan.

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  7. #22
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Inderdaad. De vrouwen worden daar over het algemeen ook met rust gelaten. Maar dan heb je van die figuren die het voor andere moeten verpesten met dit soort domme leuzen en daden.
    Het is echt arrogantie.. Manier hoe ze neer kijken op andere. Allah leidt wie hij wilt.. als je op zo'n manier gaat praten tegen andere die niks weten over je godsdienst dan zorg je alleen voor haat.. en onze doel is juist om te laten zien hoe vredevol de islam is.. Maar ze zijn lomp. Vond het meisje van het filmpje erg leuk, ze was niet zo closed minded.. en gelukkig zag ze in dat niet alle moslims zo waren.


  8. #23
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Stuur ze naar Syrië, Assad pakt ze wel aan.

    Tuurlijk gaan zij niet naar syrie.. zij hebben kinderen en vrouwen thuis hoor.. Ze sturen liever kleine kinderen naar syrie


  9. #24
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Het is echt arrogantie.. Manier hoe ze neer kijken op andere. Allah leidt wie hij wilt.. als je op zo'n manier gaat praten tegen andere die niks weten over je godsdienst dan zorg je alleen voor haat.. en onze doel is juist om te laten zien hoe vredevol de islam is.. Maar ze zijn lomp. Vond het meisje van het filmpje erg leuk, ze was niet zo closed minded.. en gelukkig zag ze in dat niet alle moslims zo waren.
    Klopt. Ze stralen echt hoogmoed uit. Alsof zij beter zijn dan de rest. Echt walgelijk.

    Het meisje was nog best beleefd, ze hadden ook op een gewone manier met haar om kunnen gaan. Tenslotte lopen hun daar rond en vragen zelf om aandacht, dus ze moeten gewoon antwoord kunnen geven als iemand hun een vraag stelt en niet meteen zulke woorden uiten naar een ongelovige. En vond die zuster die met haar sprak ook niet bepaald respectvol en vrouwelijk overkomen. Een vrouw hoort netjes en vredevol te zijn en niet zulke woorden te gebruiken tegen iemand die enkel iets vraagt.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    934
    20-06-2013

    ewa ja in de islam mag je geeneens demonsteren laat staan mensen beoordelen etc..haha die vrouw zag er nog best netjes uit voor een kaffira hahahahttps://www.youtube.com/watch?v=_-O0WOjhHsM
    Abu Darda zei: الدنيا ملعونة ملعون ما فيها إلا ذكر الله وما أوى إليه "Deze wereld is vervloekt! Vervloekt is alles dat op haar is behalve de gedenking van Allah en hetgeen ernaartoe leidt".
    Awn Bin Abdullaah zei:"Voorzeker, het wereldse leven en het hiernamaals in het hart van de zoon van Adam zijn zoals een weegschaal. Als de ene kant omhoog gaat, gaat de ander kant omlaag".

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    934
    20-06-2013

    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Klopt. Ze stralen echt hoogmoed uit. Alsof zij beter zijn dan de rest. Echt walgelijk.

    Het meisje was nog best beleefd, ze hadden ook op een gewone manier met haar om kunnen gaan. Tenslotte lopen hun daar rond en vragen zelf om aandacht, dus ze moeten gewoon antwoord kunnen geven als iemand hun een vraag stelt en niet meteen zulke woorden uiten naar een ongelovige. En vond die zuster die met haar sprak ook niet bepaald respectvol en vrouwelijk overkomen. Een vrouw hoort netjes en vredevol te zijn en niet zulke woorden te gebruiken tegen iemand die enkel iets vraagt.

    ahaha she scared me men het leek alsof ze zou uithalen, badr hari
    Abu Darda zei: الدنيا ملعونة ملعون ما فيها إلا ذكر الله وما أوى إليه "Deze wereld is vervloekt! Vervloekt is alles dat op haar is behalve de gedenking van Allah en hetgeen ernaartoe leidt".
    Awn Bin Abdullaah zei:"Voorzeker, het wereldse leven en het hiernamaals in het hart van de zoon van Adam zijn zoals een weegschaal. Als de ene kant omhoog gaat, gaat de ander kant omlaag".

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Tuurlijk gaan zij niet naar syrie.. zij hebben kinderen en vrouwen thuis hoor.. Ze sturen liever kleine kinderen naar syrie
    Triest, beïnvloedbare jongeren ronselen die amper uit de pubertijd zijn geraakt om te vechten voor een zaak die niet de hunne is, om als kanonvuur te fungeren en daarmee bijdragen een land kapot te maken. Maar zelf niet gaan, profiteren van een land die ze haten, die zij zelf het liefst zouden ondermijnen, en andere mensen het slechtste toewensen en zich ook nog beter voelen dan hen zoals bij deze vrouw. Echt idioten

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Triest, beïnvloedbare jongeren ronselen die amper uit de pubertijd zijn geraakt om te vechten voor een zaak die niet de hunne is, om als kanonvuur te fungeren en daarmee bijdragen een land kapot te maken. Maar zelf niet gaan, profiteren van een land die ze haten, die zij zelf het liefst zouden ondermijnen, en andere mensen het slechtste toewensen en zich ook nog beter voelen dan hen zoals bij deze vrouw. Echt idioten
    En wat zijn die vrouwen tegen het ordinaire aan: vijswijven, niets dat er op duidt te maken te hebben met een nette, volwassen, Islamitische 'dame' zelfs niet aan hoe ze praten en lopen.

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  14. #29
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door afewgoodmen Bekijk reactie
    ewa ja in de islam mag je geeneens demonsteren laat staan mensen beoordelen etc..haha die vrouw zag er nog best netjes uit voor een kaffira hahahahttps://www.youtube.com/watch?v=_-O0WOjhHsM
    Die mensen willen de waarheid niet onder ogen zien en denken enkel aan jihad/demonstreren/provoceren etc.

    Ze moeten begin bij de basis, en kennis gaan opdoen over tawheed want die is ver te zoeken bij ze.


    Citaat Geplaatst door afewgoodmen Bekijk reactie
    ahaha she scared me men het leek alsof ze zou uithalen, badr hari
    Dat bedoelde ik ook met mannelijk.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Walgelijk. Heb plaatsvervangende schaamte