1. #1
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Ik schaam me best wel ..

    Voor dit soort moslims.



    Kijk vanaf: 8.45..


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.698
    16-04-2013

    Sommige leden hier, die zouden er zo bij kunnen staan.... Maar idd, zei geven de islam echt een slechte naam..Door iemand de hel te wensen...


  3. #3
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zit die docu te kijken en word zelf bang voor die mensen.. Hahaha.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    08-07-2013

    Het is dan ook zinloos om met deze losgeslagen mensen in discussie te gaan.

  5. #5
    Sabrun Jameel. ღ

    Reacties
    25.436
    07-06-2011

    O, ik zie geen video. Komt het doordat ik op mijn telefoon ben? Ik ben wel benieuwd naar de video..


  6. #6
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Demonstreren is sowieso niet van de Islaam, dus wat ze doen is sowieso al fout. Hiermee maak je mensen eerder bang en daarnaast zorgt het voor verderf en daarnaast bereiken ze er niks mee. Snap ook niet echt dat die vrouwen mee schreeuwen, aangezien de stem van een vrouw tot haar auwrah behoort. Moge Allaah ta'ala ons allen leiden.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  7. #7
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    http://www.youtube.com/watch?v=SgKMI1wV0ps

    Link.

    Nou, ook de manier hoe ze tegen die vrouw praten.. Ze zegt tegen haar: Je loopt naakt op straat, wie probeer je te verleiden.. Zo praat je toch niet..


  8. #8
    .

    Reacties
    378
    11-11-2012

    Dat is echt onacceptabel.

  9. #9
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    http://www.youtube.com/watch?v=SgKMI1wV0ps

    Link.

    Nou, ook de manier hoe ze tegen die vrouw praten.. Ze zegt tegen haar: Je loopt naakt op straat, wie probeer je te verleiden.. Zo praat je toch niet..
    Snap dat ook niet. Sommige mensen zijn gewetenloos en hebben helaas geen akhlaaq en interpreteren bepaalde dingen op de manier zoals hun dat willen en niet zoals het hoort.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  10. #10
    Sabrun Jameel. ღ

    Reacties
    25.436
    07-06-2011

    Hehe woow, hoe dat vrouwtje ging flippen joh. Maar ik vind dit echt overdreven joh.. Ze hadden dit niet moeten doen.


  11. #11
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Demonstreren is sowieso niet van de Islaam, dus wat ze doen is sowieso al fout. Hiermee maak je mensen eerder bang en daarnaast zorgt het voor verderf en daarnaast bereiken ze er niks mee. Snap ook niet echt dat die vrouwen mee schreeuwen, aangezien de stem van een vrouw tot haar auwrah behoort. Moge Allaah ta'ala ons allen leiden.

    je maakt ze bang ?
    je bedoeld je bereikt een publiek

    die vrouwen konden idd niet spreken en maken meer kapot dan dat ze fixen, maar de man rond 12min die kwam heel rustig en cool over

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  12. #12
    Fighting.

    Reacties
    5.717
    10-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Die man die tegen haar zei dat ze naar de hel gaat?


  13. #13
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie

    je maakt ze bang ?
    je bedoeld je bereikt een publiek

    die vrouwen konden idd niet spreken en maken meer kapot dan dat ze fixen, maar de man rond 12min die kwam heel rustig en cool over
    Ja door te schreeuwen maak je mensen bang, is logisch toch? Zeker als je zulke dingen roept. En kun je een voorbeeld noemen waarin de vrouwen van de Profeet vrede zij met Hem gingen demonstreren/protesteren en zo luid 'spraken'?

    En er zijn in Nederland verschillende demonstraties geweest en met alle respect maar het heeft niks uitgemaakt. Zoals ik al zei, is demonstreren/protesteren niet van de Islaam maar van de kuffaar. En ik hoef je niet te vertellen hoe het zit met mensen die de kuffar immiteren.

    En ik doelde niet eens op die man. Maar toevallig ken ik de geschiedenis van die man en weet ik dat die man geen akhlaaq heeft. Zijn manier van spreken was rustig, maar zijn woorden daarintegen kunnen niet door de beugel. Dat is niet hoe je 'da'wah' hoort te doen.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.

  14. #14
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Liefdevol. Bekijk reactie
    Ja door te schreeuwen maak je mensen bang, is logisch toch? Zeker als je zulke dingen roept. En kun je een voorbeeld noemen waarin de vrouwen van de Profeet vrede zij met Hem gingen demonstreren/protesteren en zo luid 'spraken'?

    En er zijn in Nederland verschillende demonstraties geweest en met alle respect maar het heeft niks uitgemaakt. Zoals ik al zei, is demonstreren/protesteren niet van de Islaam maar van de kuffaar. En ik hoef je niet te vertellen hoe het zit met mensen die de kuffar immiteren.

    Ik zie nergens vrouwen die schreeuwen, heb vanaf 8:45 tot 12:45 gekeken
    Ten tweede er is een verschil tussen moslims in NL en in UK .

    Die in UK hebben veeeeel mee rechten en hun leven daar is ook velen malen beter dan die van de moslims hier

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  15. #15
    As-Salafiyah.

    Reacties
    6.088
    23-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Die man die tegen haar zei dat ze naar de hel gaat?
    Meneer speelt even voor Alwetende. Walgelijk gewoon!

    Wie weet bekeerd die vrouw zich wel ooit. Alhoewel de kans wel erg klein is als zulke mensen, op deze manier andere kennis laten maken met de Islaam. Erg vredelievend inderdaad.
    Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.

    Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.

    - Surah an-Nisaa.