1. #16
    Verbannen

    Reacties
    4.577
    08-02-2010

    Citaat Geplaatst door Marrakick Bekijk reactie
    Fijn om te zien dat de politie alert is op situaties. Geeft toch weer een beetje veilig gevoel.

    En....ouders die hun kleine kinderen pistolen geven (ook al is het speelgoed) horen niet in dit land thuis.
    vertel dat inter toys smerige 2,0 nazi

  2. #17
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door ibo_barca Bekijk reactie
    Ja idd. Maar van die 15 jarige mocht van sommigen hierzo omdat het een marokkaan was en omdat je zulke jonge "criminelen" hard moet aanpakken. Houden zich bezig met grootste onzin, terwijl er tig moordenaars,dieven, pedo etc. vrij rondlopen
    dus dat..

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    2.278
    20-05-2013

    marokkaan in geblindeerde auto is al genoeg voor de NL politie op uit te rukken

    die hollandse tokkies zijn al zo racistisch bij de politie , je kan ze zo inlijven in de HitlerJugend ben vrijwel zeker van dat ze zonder schromen de nazi praktijken nog over zouden doen en dan met tikje meer enthusiasme dan die beierischen uit de jaren 30 en 40 enige verschil is dat duitsers karakter hebben en de Nederlanders laffe honden zijn

  4. #19
    Voer voor jouw ziel

    Reacties
    8.006
    04-01-2009

    Goed gehandeld van de politie, iedereen weet dat peuters levensgevaarlijk zijn.
    I am not paranoid, which of my enemies told you this!?

    MEEP MEEP IMA JEEP

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    6.528
    21-07-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Het word steeds gekker!
    La vie est belle!!

  6. #21
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door Kysha Bekijk reactie
    De politie heeft afgelopen weekend in Amsterdam een gezin klemgereden vanwege een speelgoedpistool dat het 3-jarige zoontje op de kermis in Tilburg had gewonnen.

    Dat meldt het Brabants Dagblad. Het gezin werd zaterdag door maar liefst zes politie-auto's klemgereden bij de Haarlemmer Houttuinen in het centrum. Vervolgens werd het gezin via een megafoon gesommeerd om de auto uit te stappen. Daarna moesten ze knielen en hun handen in de nek leggen.

    Het speelgoedgeweer was door de 3-jarige Amir gewonnen op de kermis bij het eendjes vissen. Hij stak de loop ervan uit het dakraam van de auto en daarom greep de politie in. De Tilburgse bestuurder, Anwar Chakir, werd in de boeien geslagen. De politie moest al snel constateren dat het om een misverstand ging.

    Volgens de politie waren de ramen van de auto geblindeerd en had het om een echt geweer kunnen gaan. De familie uit Tilburg gaat een klacht indienen. Het jongetje werd tijdens de actie ook onder schot gehouden. Volgens zijn moeder is hij er erg van geschrokken en rent hij direct naar binnen bij het horen van een sirene.


    Bron AT5: http://www.at5.nl/artikelen/107615/a...stool-3-jarige

    Kort samengevat:
    De politie ziet dat uit een dakraam van een auto een voorwerp steekt dat lijkt op een geweer. De ramen van de auto zijn geblindeerd waardoor de politie niet in de auto kan kijken. De politie vertrouwt het niet, rijdt de auto klem, sommeert de inzittenden naar buiten te komen. Pas als de inzittenden buiten zijn, komt de politie er achter dat het gaat om een speelgoedgeweer in de handen van een driejarig kind.

    Vervelend voor de mensen dat hun dit is overkomen, maar de politie heeft correct gehandeld. Goede les voor iedereen: speelgoedgeweren zijn fout speelgoed.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  7. #22
    Sunshine

    Reacties
    1.252
    10-05-2010

    Onze helden op sokken.
    Waar zouden we toch zijn zonder onze blauwe uniformen?

  8. #23
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door trab Bekijk reactie
    ze kregen hopelijk wel een dikke boete voor die ""geblindeerde"" ramen neem ik aan
    Als ze de voorruit en de ramen van de voorportieren geblindeerd hadden, zijn ze inderdaad in overtreding. De andere ramen mogen volgens mij wel geblindeerd worden. Ik vraag me wel af wat ueberhaupt het nut is van geblindeerde ramen als je geen lid bent van de maffia of van het koningshuis.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  9. #24
    Sunshine

    Reacties
    1.252
    10-05-2010

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Kort samengevat:
    De politie ziet dat uit een dakraam van een auto een voorwerp steekt dat lijkt op een geweer. De ramen van de auto zijn geblindeerd waardoor de politie niet in de auto kan kijken. De politie vertrouwt het niet, rijdt de auto klem, sommeert de inzittenden naar buiten te komen. Pas als de inzittenden buiten zijn, komt de politie er achter dat het gaat om een speelgoedgeweer in de handen van een driejarig kind.

    Vervelend voor de mensen dat hun dit is overkomen, maar de politie heeft correct gehandeld. Goede les voor iedereen: speelgoedgeweren zijn fout speelgoed.
    De politie van tegenwoordig hallucineert.
    Ik weet niet wat voor drug ze in hun donuts doen maar dit soort acties zijn niet gezond voor onze samenleving.

    Stel dat ze daadwerkelijk met een echte wapen te maken hadden.
    Denk je ook niet dat deze grap dan niet een verschrikkelijke einde gehad heeft??

  10. #25
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door Simssima Bekijk reactie
    De politie van tegenwoordig hallucineert.
    Ik weet niet wat voor drug ze in hun donuts doen maar dit soort acties zijn niet gezond voor onze samenleving.

    Stel dat ze daadwerkelijk met een echte wapen te maken hadden.
    Denk je ook niet dat deze grap dan niet een verschrikkelijke einde gehad heeft??
    Stel dat het wel een echt wapen was geweest maar de politie had het aangezien voor een speelgoedwapen en daarom geen actie ondernomen. En vervolgens was er drie straten verderop met dat wapen iemand vermoord....

    Hoe vervelend ook voor deze mensen, maar ik heb liever dat de politie in dit soort verdachte situaties liever een keer te vaak dan een keer te weinig optreedt. En laten we eerlijk zijn, de politie doet het toch nooit goed, omdat wij, stuurlui aan de wal, het toch altijd beter zouden hebben gedaan.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  11. #26
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door trab Bekijk reactie
    want in Nederland is het inderdaad gebruikelijk dat je eerst met je pistool uit het dakraam ) zwaait voor je een afrekening pleegt...
    Geen idee, ik heb nog niet zoveel ervaring met afrekeningen. Maar wapens zijn ondingen, dus als de politie een wapen meent te signaleren mogen ze wat mij betreft optreden.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  12. #27
    Sunshine

    Reacties
    1.252
    10-05-2010

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Geen idee, ik heb nog niet zoveel ervaring met afrekeningen. Maar wapens zijn ondingen, dus als de politie een wapen meent te signaleren mogen ze wat mij betreft optreden.
    Optreden in de zin van "mag u vergunning zien"
    Er zijn in Nederland zo een -+ 200.000 legale wapens in omloop.
    Voilà hier is mijn vergunning" vervolgens rijd die door naar de dichtbijzijnde winkelcentrum en knalt iedereen dood.
    Welke maatregel hebben ze dan genomen??

  13. #28
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door Simssima Bekijk reactie
    Optreden in de zin van "mag u vergunning zien"
    Er zijn in Nederland zo een -+ 200.000 legale wapens in omloop.
    Voilà hier is mijn vergunning" vervolgens rijd die door naar de dichtbijzijnde winkelcentrum en knalt iedereen dood.
    Welke maatregel hebben ze dan genomen??
    Je hebt helemaal gelijk. Elke wapenvergunning is ook een potentieel risico. Wat mij betreft zou men het wapenbezit helemaal mogen verbieden, dus geen enkele wapenvergunning meer voor particulieren.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  14. #29
    Sunshine

    Reacties
    1.252
    10-05-2010

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Je hebt helemaal gelijk. Elke wapenvergunning is ook een potentieel risico. Wat mij betreft zou men het wapenbezit helemaal mogen verbieden, dus geen enkele wapenvergunning meer voor particulieren.
    Waarom?
    Nu hebben ze nog enig idee wie een wapen in bezit heeft.
    Wat denk je dat als er geen vergunningen meer worden gegeven er dan ook geen wapens zijn?

  15. #30
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door Simssima Bekijk reactie
    Waarom?
    Nu hebben ze nog enig idee wie een wapen in bezit heeft.
    Wat denk je dat als er geen vergunningen meer worden gegeven er dan ook geen wapens zijn?
    De politie heeft geen idee wie allemaal een wapen in bezit heeft omdat er misschien wel meer illegaal wapenbezit is dan legaal wapenbezit. Wapens in het illegale circuit zal je altijd houden. Het afschaffen van wapenvergunningen voor burgers heeft als voordeel dat ieder wapen dat de politie dan bij een burger aantreft illegaal is.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

Tags voor deze discussie