1. #1
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    Mijn ex-man die mijn leven tot hel maakte WAARGEBEURD!!!!

    salaam allemaal ik wil graag met jullie een verhaal delen die mij overkomen is het is een waargebeurd verhaal!!
    dat ik de rest van mijn leven moet meedragen..........

    hakima ben ik
    Jamal is mijn ex
    halima is mijn nicht
    hanan is mijn beste vriendin


    het begonm allemaal op 5augustus 2003 in de zomer in marokko.
    ik liep samen met mijn nicht halima waar ik heel close mee ben in nador op het boulevard, samen zochten we onze vriendin hanan op.
    we kwamen daar om ongeveer 17.00 aan het was heel erg druk.
    samen met z''n drieen liepen we in de stad. oppeens zag ik een hele leuke jongen naar me kijken hij was zo mooi en had zo een lieve lach zulke lieve ogen dat dacht ik toen maar het was allemaal maar een verpakking waarop een vloek heerst............................................ ...........


    als jullie geinteresserd zijn in mijn gebheurtenis laat het me dan weten dan ga ik verder xjes

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    26
    30-05-2003

    jaaaa meiddd...ik ben geinteresseerd....leuk begin....ga gauw verder
    De Wereld Is SlechtS Een Voorziening...En De Beste Voorziening Van De Wereld Is Een Goeie VROUW...

  3. #3
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    bedankt schatje ik ga al voor je verder

    ik keek hem aan hij keek mij aan ik kreeg er de kriebels van in mijn buik mijn vrioendin hana n zaghet en zij tegen mij e themsoent ben je aan het versieren. ik kreeg er een rood kop van en lachtte mijn nicht halima had het door die zag hem steeds naar mij kijken ik weer naar hem zew keek me aan en opeens liep ze zijn richting op ik keek haar heel droog aan van wat ga je doen opeens zag ik dat ze met hem aan het praten nwas en syteeds naar mij keek na ongeveer 10minb kwam ze terug enb zei tegen mij hij heet jamal en belt je vanavond.............


    om ongeveer 23.00 ging mijn telefoon opver het was een onbekend nummer ik nam op
    ik: Hallo
    hij: hey met jamal je weet wel die jongen van nador
    ik: hey alles goed

    en zo verder waar kom je vandaan wat doe je in het daglijkse leven en deregelijke hij was zo lief ik dacht de hele avond aan hem ik niet slapen. ik werd in de ochtend wakker en dacht gelijk aan hem wejoooooooooo dat zo een lekkerding verliefd op mij is.

    ik ben weer teruggegaan naar nador met mijn nicht.
    mijn tele ging over hij was het hij zei hey schoonheid waar ben je ik zei tegen hem ik ben in nador hij zei kan ik je zien en ik met mijn domme ko vond het goed.............

    ik wil reacties dan ga ik verder zodat ik weet dat jullie het leuk vinden om het te lezen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    26
    30-05-2003

    jaaa jaaa meidd...egt PRACHTIGGG.... ga nou maar verder...begint spannend te worden
    De Wereld Is SlechtS Een Voorziening...En De Beste Voorziening Van De Wereld Is Een Goeie VROUW...

  5. #5
    ......

    Reacties
    2.311
    04-12-2003

    hey nieuwe fan
    ga gauw verder schat goed begin


    kussie van mij :blauwkus:


  6. #6
    souhail-yasssir

    Reacties
    307
    21-06-2004

    ga verder

    xxjes

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    356
    06-08-2004

    eyy ga snel verderrrrrrrrrrr


    thallaw miss_saboetje

  8. #8
    SivasPower

    Reacties
    113
    10-12-2004

    heeeej menseee.....
    lees het verhaal:
    This goes out to you
    egtt vet goed verhaal van m!na
    well leze he....
    koesje mĀ³llie
    (whahaha ff reclame maken voor het verhaal)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    205
    22-09-2004

    ewa........................
    jke hebt er nog een nieuwe trouwe fan bij dus ook een nieuw vervolg ahah ga zo door wijfiie


    KoEsSsSsSsSsSsSsSiEs FaIzA

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    42
    23-12-2004

    ewaa gaa dan verder joooooooow

  11. #11
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    oke voor jullie

    we hadden afgesproken op een plek eenmaal daar zag ik hem ik ging naar hem toe samen met mijn nicht hij wsa daar met een vriend van hem.
    hij zei tegen mij kom zine gaan we ergens rustig zitten om te praten met z'n tweeen ik vond het oke en mijn nicht bleef acheter met zijn vriend.

    samen met hem ging ik naar een hotel ik zei tegen hem wat doen we hier hij keek me aan met een lach en zei tegen mij ik doe je niks hoor je hoeft niet bang te zijn we gaan allen maar wat drinken in het resaurant.
    hij liep naar de ober toe om wat te drinken te halen hij kwam terug met het drankje.
    we zaten gezellig te praten over trouwen en zo over familie het was een hele leuke gesprek ik vond dat het meteen klikte.
    we praten en praten heel lang...........

    ik vertelde hem na een tijdje dat ik hoofdpijn had en een asprintje nodig heb.
    hij zei tegen mij lieverd het is vandaag je geluksdag want ik heb er een bij me hij gaf een pil maar ik wist niet dat die pil een pil wass die mijn leven kon veranderen..........................

    meer reacties dan ga ik wer verder

  12. #12
    ben geen 44!

    Reacties
    233
    12-12-2004

    wajowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww meiddddddddddddddddd ga verderrrrrrrrrrrr aubbbb wajowwwwwwwwwwwwwwww doetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!! !!!

    xxxxx moi

  13. #13
    Just me..

    Reacties
    1.107
    05-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    heeY! egt n leuk begin ,, ga gauw verder

    kuszz

  14. #14
    souhail-yasssir

    Reacties
    307
    21-06-2004

    ga snel verder

    xxjes

  15. #15
    ...

    Reacties
    1.695
    13-09-2004

    ga verder!!!