1. #61
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Prinses3arbia door jou heb ik dat verhaal nu ook gelezen. Ik wil ook een vervolg!!!
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  2. #62
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ijskoningin Bekijk reactie
    Prinses3arbia door jou heb ik dat verhaal nu ook gelezen. Ik wil ook een vervolg!!!
    Spannend hè we gaan haar topic uppen. Ze moet een vervolg plaatsen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #63
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Hahhaha ja maar plots was ze spoorloos. Ik geloof dat verhaal niet. Beetje te veel fanta.
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door hakimaschatje Bekijk reactie
    nadat ik die pil ophad voelde ik me heerlijk ik voelde me vrij............hiuj nam er zelf ook 1 we dronken nog wat ik weet niet meer gowed wat we dronken maar het was wel alcohol ik voelde me helemaal gek doen hij nam me mee naar een kamertje waar hij me op bed gooide en uitkleedde ik kleede hem ook uit we lagen naakt naast elkaar hij kwam op me liggen ik konmijze;fniet zo goed bewegen ik voeldeme slap en moe en voordat ik het wist waren we het aan het doen............................
    ik voelde me daarna klote ik zei tegen hem je hebt me mijn leven afgenomen hoe kon je hij keek me aan met een sniekie lach en zei jij wilde het e vieze h**r je weet toch dat een maroc meid en nog moslim niet met een jongen om moet gaan e kehba je bent nu ontmaagd en het kan mij alllermaal niets schelen ik schreewde vieze klootzak jij gaf me die pil jij niet ik jij e zemmer en voor ik het wist begon hij mij te slaan hij sloeg me helemaal kapot hij zei nu moet je goed luisteren en wel heelgoed jij gaat vppr mij werken je gaat voor mij smokkelen als je het niet doet ga ik naar je ouders toe en vertel ze dat je bent geneukt ben ik duidelijk...............

    hij trok me mee de auto in hij zei tegen mij dit blijft tussen ons je vertelt dit niemand en dan bedoel ik ook niemand.
    ik vertrok met een blauwe oog naar mijn nicht ze vertelde me hoe dat is gebeurd enmet een smoes vertelde ik dat ik tegen de uto deur knalde van jamal ze zei je dom wijf je moet beter uitkijken.
    rthuis aangekomen vertelde ik dat ik was gevallen en tegen een buis aanknalde in de stad.
    die avond lag ik in bed te denken en denken wat moet ik doen en wat moest ik voor hem smokkelen. toen ging mijn telefoon he h**rtje van me luister goed morgen haal ik je om 3.00uur op je komt alleen oke en hij hing op.
    om 3.00zag ik hem aankomen ik stapte de auto in opweg naar driouch we stopten bij een hele grote huis hij parkeerde de auto in de schuur en trok me mee naar boven hij gooide me op bed en zei kleed je uit ik smeekte hem alsjeblieft niet doen maar hij sloeg me en zei kleed je uit ik deed wat hij zei en hij verkrachtte mij toen hij daarmee klaar was moest ik gaan duochen en kreeg van hem een pyama mijn kleren werden gewassen door zijn diensmeid en opgehangen in de woonkamer zat hij tegenover mij en hij zei je gaat met mij trouwen ik keek hem aan en zei wat hij zei jah je hebt me goed gehoort je trouwt met mij en gaat voor mij tegelijkertijd werken ik kom dezwe week je hand vragen en gaan gelijk volgende week trouwen voordta ik iets wilde zeggen zei hij gelijk je kan beter maar niets zeggen je moet nog blij wezen dat ik met je wil trouwen hij bracht me naar huyis en zei tegenmij geef de nr. van je vader ik bel hem vanavond.

    die avond ging de telefoon van mijn vader ik hoorde een man praten mijn vader hing met een trotse lach op en keek mij aan hij was zo blij maar hij wist niet dat ik verdrietig was hij dacht dat ik het dolgraag wilde wat eigenlijk iedereen dacht.
    een paar dagen later kwam hij met zijn ouders zijn ouders waren zo lief hij zelfs ook.
    we zouden in maroc verloven en papieren tekenen en in nederland trouwen dat wilden mijn ouders en mijn familie maar hun wilden dat niet zei wilden gelijk trouwen volgende week al mijn ouders stemden toe als ik dat ook zou doen en ik deed het..
    ik had een klote bruiloft want meer dan de halft van mijn familie was in nederland ze namen mij mee die avond ik zat met hem in de kamer we deden wat we moesten doen maar er kwam geen bloed uit maar zijn familie wilde het zien dat was bij huun traditie hij pakte een mes en begon mij te snijden in mijn been ik schreewde heel hard er begon bloed te stromen hij veegde het uit in een witte laken wat hioj aan zijn familie liet zien ik hoorde vredeskreten hij kwam terug en zie tegen mij wat huil je nou je moet blij wezen dat ik je nog wil.
    de dagen vlogen voor bij eindelijk nog 1week en dan weer terug naar nederland ik was dolblij. we zouden met de auto vertrekken da avond voor dat we vertrokken riep hij me en zij tegen me dat ik voor hem moest smokkkel ikmoest harddrugs smokkel ik keek hem verbaasd aan en zei echt niet je odet het maar zelf hij liep naar me toe en begon me te slaan.
    What is dit voor shit lol

  5. #65
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    What is dit voor shit lol
    Hahahah ja zelfs ik verzin niet zoiets en heb te veel aan fantasie.
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  6. #66
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Fantasie verhaal met vast wat werkelijkheid in verwerkt
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #67
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #68
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Maar ik denk kifesh je neemt een pil aan van een vreemde. Ik heb nu ook hoofdpijn. Ik zou het niet aangenomen hebben hoor Maar ik zou ook nooit bij hem gezeten hebben. Eigenlijk zou ik ook nooit oogcontact gehouden hebben dus kan ik ook nooit in die situatie geraken.
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  9. #69
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ijskoningin Bekijk reactie
    Maar ik denk kifesh je neemt een pil aan van een vreemde. Ik heb nu ook hoofdpijn. Ik zou het niet aangenomen hebben hoor Maar ik zou ook nooit bij hem gezeten hebben. Eigenlijk zou ik ook nooit oogcontact gehouden hebben dus kan ik ook nooit in die situatie geraken.
    Precies hoe naïef ben je dan

    Hoop dat topicstartster nog een vervolg plaats wil weten hoe dit eindigt.

    Up voor topicstarter
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #70
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Dit verhaal is hoofdpijn. Ik heb twee zinnen gelezen en nu is de rest van mijn dag verpest. Wat een fouten, geen komma's, geen correcte zinsbouw, geen grammaticale constructies. Ik ga hier vannacht nachtmerries van krijgen.
    Don't fall in love with words.

  11. #71
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Dit verhaal is hoofdpijn. Ik heb twee zinnen gelezen en nu is de rest van mijn dag verpest. Wat een fouten, geen komma's, geen correcte zinsbouw, geen grammaticale constructies. Ik ga hier vannacht nachtmerries van krijgen.
    Serieus? Ben je in real life ook zo met mensen die bijvoorbeeld gebrekkig Nederlands spreken? Kun je daar ook wakker van liggen/ nachtmerries van krijgen?

    Het kost misschien meer moeite om te lezen echter is mij opgevallen dat dit soort "schrijfsters" heel veel droge humor hebben
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1
    31-05-2021

    Wat een fantasie 16 jaar geleden

  13. #73
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    En nog steeds geen vervolg mensen wachten al jaren
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    323
    27-08-2020

    Waarom is ze gestopt stel je voor jamal heeft alles gelezen en heeft haar van kkr gemaakt in zomaar gebeuren
    ….

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    79
    20-07-2009

    Heftig
    Love live laugh