1. #16
    ......

    Reacties
    2.311
    04-12-2003

    wow wat een vervolg seg
    ga gauw verder schat


    kussie van mij :blauwkus:


  2. #17
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    nadat ik die pil ophad voelde ik me heerlijk ik voelde me vrij............hiuj nam er zelf ook 1 we dronken nog wat ik weet niet meer gowed wat we dronken maar het was wel alcohol ik voelde me helemaal gek doen hij nam me mee naar een kamertje waar hij me op bed gooide en uitkleedde ik kleede hem ook uit we lagen naakt naast elkaar hij kwam op me liggen ik konmijze;fniet zo goed bewegen ik voeldeme slap en moe en voordat ik het wist waren we het aan het doen............................
    ik voelde me daarna klote ik zei tegen hem je hebt me mijn leven afgenomen hoe kon je hij keek me aan met een sniekie lach en zei jij wilde het e vieze h**r je weet toch dat een maroc meid en nog moslim niet met een jongen om moet gaan e kehba je bent nu ontmaagd en het kan mij alllermaal niets schelen ik schreewde vieze klootzak jij gaf me die pil jij niet ik jij e zemmer en voor ik het wist begon hij mij te slaan hij sloeg me helemaal kapot hij zei nu moet je goed luisteren en wel heelgoed jij gaat vppr mij werken je gaat voor mij smokkelen als je het niet doet ga ik naar je ouders toe en vertel ze dat je bent geneukt ben ik duidelijk...............

    hij trok me mee de auto in hij zei tegen mij dit blijft tussen ons je vertelt dit niemand en dan bedoel ik ook niemand.
    ik vertrok met een blauwe oog naar mijn nicht ze vertelde me hoe dat is gebeurd enmet een smoes vertelde ik dat ik tegen de uto deur knalde van jamal ze zei je dom wijf je moet beter uitkijken.
    rthuis aangekomen vertelde ik dat ik was gevallen en tegen een buis aanknalde in de stad.
    die avond lag ik in bed te denken en denken wat moet ik doen en wat moest ik voor hem smokkelen. toen ging mijn telefoon he h**rtje van me luister goed morgen haal ik je om 3.00uur op je komt alleen oke en hij hing op.
    om 3.00zag ik hem aankomen ik stapte de auto in opweg naar driouch we stopten bij een hele grote huis hij parkeerde de auto in de schuur en trok me mee naar boven hij gooide me op bed en zei kleed je uit ik smeekte hem alsjeblieft niet doen maar hij sloeg me en zei kleed je uit ik deed wat hij zei en hij verkrachtte mij toen hij daarmee klaar was moest ik gaan duochen en kreeg van hem een pyama mijn kleren werden gewassen door zijn diensmeid en opgehangen in de woonkamer zat hij tegenover mij en hij zei je gaat met mij trouwen ik keek hem aan en zei wat hij zei jah je hebt me goed gehoort je trouwt met mij en gaat voor mij tegelijkertijd werken ik kom dezwe week je hand vragen en gaan gelijk volgende week trouwen voordta ik iets wilde zeggen zei hij gelijk je kan beter maar niets zeggen je moet nog blij wezen dat ik met je wil trouwen hij bracht me naar huyis en zei tegenmij geef de nr. van je vader ik bel hem vanavond.

    die avond ging de telefoon van mijn vader ik hoorde een man praten mijn vader hing met een trotse lach op en keek mij aan hij was zo blij maar hij wist niet dat ik verdrietig was hij dacht dat ik het dolgraag wilde wat eigenlijk iedereen dacht.
    een paar dagen later kwam hij met zijn ouders zijn ouders waren zo lief hij zelfs ook.
    we zouden in maroc verloven en papieren tekenen en in nederland trouwen dat wilden mijn ouders en mijn familie maar hun wilden dat niet zei wilden gelijk trouwen volgende week al mijn ouders stemden toe als ik dat ook zou doen en ik deed het..
    ik had een klote bruiloft want meer dan de halft van mijn familie was in nederland ze namen mij mee die avond ik zat met hem in de kamer we deden wat we moesten doen maar er kwam geen bloed uit maar zijn familie wilde het zien dat was bij huun traditie hij pakte een mes en begon mij te snijden in mijn been ik schreewde heel hard er begon bloed te stromen hij veegde het uit in een witte laken wat hioj aan zijn familie liet zien ik hoorde vredeskreten hij kwam terug en zie tegen mij wat huil je nou je moet blij wezen dat ik je nog wil.
    de dagen vlogen voor bij eindelijk nog 1week en dan weer terug naar nederland ik was dolblij. we zouden met de auto vertrekken da avond voor dat we vertrokken riep hij me en zij tegen me dat ik voor hem moest smokkkel ikmoest harddrugs smokkel ik keek hem verbaasd aan en zei echt niet je odet het maar zelf hij liep naar me toe en begon me te slaan.

  3. #18
    ...

    Reacties
    1.695
    13-09-2004

    w0ow..wat erg ga snel verder meid! waargebeurd bij jou of wat?

  4. #19
    Just me..

    Reacties
    1.107
    05-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    awilie en zoals Sima_4_leven al vr0eg, ist bij j0u gebeurd?

  5. #20
    ...

    Reacties
    1.695
    13-09-2004

    is egt erg eh wej0ow!!

  6. #21
    souhail-yasssir

    Reacties
    307
    21-06-2004

    ga verder
    is echt erg woulah
    is da echt met u overkomen??

  7. #22
    Mama, 'k houd van je

    Reacties
    4.557
    14-04-2004

    NIeuwe Fannnnnnnn...
    Je doet het goed kus hajar

    Nishen.


  8. #23
    ben geen 44!

    Reacties
    233
    12-12-2004

    je nieuwe fannnnnnnnnnnn ga dooorrrrrrrrrrrrrr meidddddddddddddd is egt toppie!!! maar is het waardgebeurd

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    76
    21-10-2004

    hier is nog 1 fan
    ewillie zo erg man
    maar ga gauw verder

  10. #25
    ben geen 44!

    Reacties
    233
    12-12-2004

    ga dooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr
    pleasssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  11. #26
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    oke voor jullie en jah het is waargebeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    geloof het of geloof het niet het is echt gebeurd XXXXXXXXXXXjes

  12. #27
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    na een paar harde klappen deed ik wat hij zei we vertrokken in de nacht marokko verliep heel relax daar kwamen we snel langs maar eenmaal in Spanje was ik doodsbang, maar gelukkkg hoefde ik niet aan de kant ik alleen hij moest aan de kant ik reed verder in mijn eigen auto de hele auto zat vol met drugs ik zweete me kapot maar uiteindelijk heb ik het gered.
    nadat hij gecontroleerd was kwam hij naar mij toe hij keek me aan en gaf me aan en ik reed weer verder achter hem aan.
    na ongeveer 20uur kwamen we aan in Parijs we stopten ergens in een afgelegen gebied daar wachtte hij op iemand ik moest in de auto bij hem gaan zitten.. na 15min kwamen twee mannen aan in een busje hij liep naar hun toe ze praten wat zag dat ze hem een zwarte zak geven en reden weg met de auto dat viol zet met drugs.
    hij staptte in en zei goed werk vericht.

    in nederland aangekomen woonden we nog bij zijn ouders.
    zijn moeder was een Bitch ze liet me alles doen ik moest schoonmaken, kokern en haar dochters deden niks ze keken me heel raar aan en waren bijna de hele dag bezig met hun zelf opmaken haren kammen ik ging daar kapot ik wilde daar weg ik wilde een eigen huis.

    ik lag samen met jamal in bed her was de eerste avond dat hij vroeg terugkwam hij lag naast me ik keek hem aan en zei tegen hem wanneer krijgen we een eigen huis hij keek me aan en zei NOOIt we blijven hier je blijft me moeder helpen ik schrok me dood keek hem aan en zie tegen hem als je moeder lief was dan vond ik het okje maar je moeder is een egoist en denkt alleen aan haar zelf. hij spuugde op mijn gezicht en gef me een hele harde klap op mijn gezicht hij keek me aan en ik keek hem aan en zei tegen hem hoe kun je me dit aandoen wat heb ik jouw ooit aangedaan ik doe alles wat je wil ik mag niet eens mijn eigen moeder zien mag niet eens met mijn vrienden praten en met mijn familie WAAROM WAAROM wat heb ik gedaan en ik begon te huilen hij keek me aan deed zijn kleren aan en vertrok. ik bleef daar achter ik dacht na en dacht na wat moet ik nu mijn leven is kapot.

    dagen gingen langzaam voorbij ik mocht niets doen nergens heen ik werd hun slaaf.
    maar er was nog iets ik ben al 2maanden niet ongesteld geworden ik dacht safi ik ben zwanger. het moest wel het kon niet anders. die avond zat iok met mijn schoonmoeder in de keuken en zei tegen haar ik ben zwanger ze keek me aan en zei leuk voor je ik hoop dat hij ook van Jamal is ik keek haar aan ik kreeg een brok in mijn keel en dacht hoe durft ze dat te zeggen ik heb simnd dat uik Jamal ken geen enkele man gezien wat een trut ik vertrok naar mijn kamer daar begon ik te huilen ik dacht ik vertel het Jamel niet god weet wat hij zal doen misschien zal hij mij wel slaan of hetzelfde als zijn moedser zeggen ik bleef daar in mijn kamer jamal kwam die avond binnen hij keek me aan en zei in het berbers jij bent altijd aan het huilen. ik zei tegen hem jamel ik ben zwanger hij keek me aan en zei wat ben je gek geworden waarom heb je de pil niet genomen stomme trut ik zei tegen hem dt heb ik wel gedaan hij werd heel kwaad en zei tegen mij ik haat jouw haal dat kind weg of ik haal hem zelf weg ik keek hem aan en schrok me doodik dacht weat moet ik nu doe het kind zakl nu wel bijn a 3maanden zijn ik kan geen kind vermoorden...................

  13. #28
    ...

    Reacties
    1.695
    13-09-2004

    erg man! ga gauw verder!

  14. #29
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    ik moest kiezen of mijn kind vermoorden of weggaan.........................................
    Maar hoe moest ik weggaan zo gemakkeliujk ging dat ik moest een goed plan bedanken want ik kan m ijn kind niet vermoorden................

    sorry mensen ik ga de volgende keer wel verder ik moet nu gaan..........................

    xjes blijf reageren dan ga ik verder en beordeel me oke
    love you

  15. #30
    ...

    Reacties
    1.695
    13-09-2004

    love ya 2 ziina..maar wel snel verder!