1. #16
    Verbannen

    Reacties
    31.888
    13-02-2008

    Citaat Geplaatst door sweex Bekijk reactie
    Zwakjes van je.

    Je deelt een linkse hoek uit en verwacht zonder strubbeling een rechtse verder uit te kunnen delen. Echter je krijgt niet alleen een linkse maar ook een rechtse hoek terug in combinatie met een linkse uppercut.
    Ik krijg helemaal niets on-topic terug. Maar ga vooral door met veren in je reet steken hoor.

  2. #17
    Dhiraar ibn al Azwar

    Reacties
    407
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door Setsuna Bekijk reactie
    Wat een onzin Christenen gebruiken gewoon Allah.

    Arabische christenen gebruiken Allah dus snap niet waarom sommige mafkezen een probleem gaan maken in Maleisië om niets.

    Allah , Ellah, Ellahi is allemaal hetzelfde. Gezeur om niets.
    Precies, koop een Arabische bijbel en je zult het woordt Allah erin terugvinden.
    Women will no longer be able to give birth to the likes of Khalid ibn Al-Waleed.
    Caliph Abu Bakr. (633 A.D)


    http://goudendinar.nl/

  3. #18
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Ik vind dat iedereen God Allah moet kunnen noemen, en Allah God.

    Dat gemuggezift

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.905
    20-09-2012

    Citaat Geplaatst door StichtingNIA Bekijk reactie
    Volgens de christenen is Jezus 'zoon van God'. Hoe rijmt dat met God=Allah?
    What's in a name?

  5. #20
    Dhiraar ibn al Azwar

    Reacties
    407
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door Salaris Bekijk reactie
    What's in a name?
    Nou ja God is een algemene woord. Als ik je vraag hoe heet die man, dan antwoord je waarschijnljk niet met 'man'. Allah swt is de (verzamel) naam van God en al Zijn Eigenschappen. Daarnaast kan het woord God een andere vorm aannemen zoals Goden of Godin. Bij Allah is dat niet het geval.
    Women will no longer be able to give birth to the likes of Khalid ibn Al-Waleed.
    Caliph Abu Bakr. (633 A.D)


    http://goudendinar.nl/

  6. #21
    Dhiraar ibn al Azwar

    Reacties
    407
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door transfaler Bekijk reactie
    God spreekt over zichzelf in de Geschriften in de ''wij' vorm
    Dat is de Koningklijke manier van spreken. Vooral in het arabisch, wat een bloemrijke taal is, was het gewoonlijk om in bepaalde gevallen in een wij vorm te spreken. Heeft niets te maken met meerdere goden.
    Women will no longer be able to give birth to the likes of Khalid ibn Al-Waleed.
    Caliph Abu Bakr. (633 A.D)


    http://goudendinar.nl/

  7. #22
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Gaat echt weer nergens over, gebruik gewoon het woord dat het meest gangbaar voor je is, dan snappen anderen je ook.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    311
    13-06-2006

    Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Ik krijg helemaal niets on-topic terug. Maar ga vooral door met veren in je reet steken hoor.
    Daar zal jij met je roze anusuitpuilsels ervaringsdeskundige van zijn,
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    er zijn echt een aantal mensen in deze rubriek zonder manieren, zeer irriterend is dat.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    311
    13-06-2006

    Citaat Geplaatst door dhiraar Bekijk reactie
    Precies, koop een Arabische bijbel en je zult het woordt Allah erin terugvinden.
    Als je het sec vertaald klopt dat. Maar als je naar de inhoud kijkt is het volstrekt anders. Het christendom wordt aangeduid alszijnde een monotheïstisch religie, terwijl zij de drievuldigheid, God de Vader, de zoon en de Heilige Geest prediken.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #26
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sweex Bekijk reactie
    Als je het sec vertaald klopt dat. Maar als je naar de inhoud kijkt is het volstrekt anders. Het christendom wordt aangeduid alszijnde een monotheïstisch religie, terwijl zij de drievuldigheid, God de Vader, de zoon en de Heilige Geest prediken.
    Drie eenheid, ofwel de drie zijn één en dus mono.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  12. #27
    Dhiraar ibn al Azwar

    Reacties
    407
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door transfaler Bekijk reactie
    arabisch was niet de originele taal van de Geschriften dat was Hebreeuws , ook daar spreekt hij over zichzelf in de ''wij' vorm , hij legt ook niet uit waarom , daarom zal het voor mij persoonlijk heel vaag blijven wie of wat God precies is , ik zie hem zeker niet als een persoon of entiteit maar iets veel oneindigers , als een singulariteit.
    Klopt, maar zoals ik al zei is het spreken in Wij vorm is een vorm van Koningklijk spreken. Klopt wel hoor wat je zegt over het oneindigheid. De Koran benoemd de vele eigenschappen van Allah.
    Women will no longer be able to give birth to the likes of Khalid ibn Al-Waleed.
    Caliph Abu Bakr. (633 A.D)


    http://goudendinar.nl/

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    311
    13-06-2006

    Citaat Geplaatst door dhiraar Bekijk reactie
    Nou ja God is een algemene woord. Als ik je vraag hoe heet die man, dan antwoord je waarschijnljk niet met 'man'. Allah swt is de (verzamel) naam van God en al Zijn Eigenschappen. Daarnaast kan het woord God een andere vorm aannemen zoals Goden of Godin. Bij Allah is dat niet het geval.
    Masha'allah, duidelijk antwoord!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #29
    Dhiraar ibn al Azwar

    Reacties
    407
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door sweex Bekijk reactie
    Als je het sec vertaald klopt dat. Maar als je naar de inhoud kijkt is het volstrekt anders. Het christendom wordt aangeduid alszijnde een monotheïstisch religie, terwijl zij de drievuldigheid, God de Vader, de zoon en de Heilige Geest prediken.
    Klopt die kronkel krijg je er niet uit. Je moet voor de gein op youtube de discussies bekijken tussen gelovigen op Hyde Park in London. Echt grappig vooral die van Sheik Dimasqiah
    Women will no longer be able to give birth to the likes of Khalid ibn Al-Waleed.
    Caliph Abu Bakr. (633 A.D)


    http://goudendinar.nl/

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    311
    13-06-2006

    Citaat Geplaatst door transfaler Bekijk reactie
    arabisch was niet de originele taal van de Geschriften dat was Hebreeuws , ook daar spreekt hij over zichzelf in de ''wij' vorm , hij legt ook niet uit waarom , daarom zal het voor mij persoonlijk heel vaag blijven wie of wat God precies is , ik zie hem zeker niet als een persoon of entiteit maar iets veel oneindigers , als een singulariteit.
    Arabisch is de originele taal van de Koran.

    Trouwens Jezus (vzmh) heeft Armeens gesproken!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

Tags voor deze discussie