1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    451
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door Ongelukkige_Man Bekijk reactie
    Zojuist gedaan. Ik ben weer single en maagdlustig. Ben je een maagd?
    Die vraag nag je stellen als we getrouwd zijn.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    751
    22-11-2009

    Ik heb dat ooit gehad met een dame, opeens vlak voor het moment supreme vielen er opeens allemaal stukjes op hun plek. In het begin stort je hele wereld in, achteraf weet je dat je het gered hebt (ervantuigaande dat je haar aan de kant hebt gezet), en gaat het leven weer door.

    Mannen moeten er niet aan denken dat een andere hun vrouw ooit naakt heeft gezien. Laat staan nog echt seksuele gemeenschap.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Zwaar bullshit verhaal, snap niet dat iemand dit gelooft

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    751
    22-11-2009

    Citaat Geplaatst door Ongelukkige_Man Bekijk reactie
    Jij snapt mij. Hoe ben jij erachter gekomen? Via haar of via anderen.
    Ik had afluisterapparatuur in haar auto, en verder had ik een gprs tracker haar auto en een keylogger op haar laptop.

    Klinkt misschien overdreven, maar ik ben altijd heel erg op mijn hoede en het uitgangspunt is toch dat de dame in kwestie mijn vrouw en de moeder van mijn kinderen moet gaan worden. Dan mag je best wat research doen.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    451
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door Ongelukkige_Man Bekijk reactie
    Als je het niet bent, maak ik je dood. Goed? Omdat je me dan al zodanig hebt weten te vernederen.
    Geldt voor jou ook ik snij je in stukken

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    191
    09-01-2012

    Citaat Geplaatst door flappp Bekijk reactie
    Ik heb dat ooit gehad met een dame, opeens vlak voor het moment supreme vielen er opeens allemaal stukjes op hun plek. In het begin stort je hele wereld in, achteraf weet je dat je het gered hebt (ervantuigaande dat je haar aan de kant hebt gezet), en gaat het leven weer door.

    Mannen moeten er niet aan denken dat een andere hun vrouw ooit naakt heeft gezien. Laat staan nog echt seksuele gemeenschap.
    Terwijl jullie misschien andermans zusje, vrouw wel gebruiken schei toch uit man het geluk zit hem niet in het vliesje.

    Nogmaals wie zijn jullie om niet te vergeven terwijl....
    “Allah de Almachtige zegt: “O Zoon van Adam, zo lang je Mij aanroept en Mij vraagt, zal Ik je vergeven voor wat je gedaan hebt, en Ik zal er geen bezwaar tegen hebben. O zoon van Adam, al reiken je zonden tot de wolken in de lucht, als je Mij om vergeving vraagt, zal Ik je vergeven. O zoon van Adam, als je tot Mij komt met zonden bijna zo groot als de aarde en je komt tot Mij zonder deelgenoten aan Mij toe te schrijven, dan zou Ik je vergeving schenken bijna zo groot als dat (de aarde).”

    Deze hadith qudsi is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). Het staat vermeld in Tirmidhi en is sahih.
    Laa yukallifu Allaahu nafsan illa wus'aha (2:865)

  7. #82
    ...

    Reacties
    3.578
    29-04-2007

    Citaat Geplaatst door flappp Bekijk reactie
    Ik had afluisterapparatuur in haar auto, en verder had ik een gprs tracker haar auto en een keylogger op haar laptop.

    Klinkt misschien overdreven, maar ik ben altijd heel erg op mijn hoede en het uitgangspunt is toch dat de dame in kwestie mijn vrouw en de moeder van mijn kinderen moet gaan worden. Dan mag je best wat research doen.

  8. #83
    Thaje7iewth.

    Reacties
    1.102
    20-05-2013

    Citaat Geplaatst door flappp Bekijk reactie
    Ik had afluisterapparatuur in haar auto, en verder had ik een gprs tracker haar auto en een keylogger op haar laptop.

    Klinkt misschien overdreven, maar ik ben altijd heel erg op mijn hoede en het uitgangspunt is toch dat de dame in kwestie mijn vrouw en de moeder van mijn kinderen moet gaan worden. Dan mag je best wat research doen.
    Awlayllah.

    ben je van de fbi? Volgens mij is dat allemaal strafbaar

  9. #84
    Sassy.

    Reacties
    1.138
    04-04-2003

    Sodeju, wat een tragedie van immense grootte. Sterkte.


  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    3
    16-05-2013

    En jij dan? Wat heb jij allemaal uitgespookt in je verleden, waarschijnlijk gaat ze ook over haar nek bij de gedachte dat jij het met meerdere hebt gedeeld.



    Meerdere gebruikers!

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    191
    09-01-2012

    Bear in mind that..
    "Zondige vrouwen zijn er voor zondige mannen en zondige mannen zijn er voor zondige vrouwen; en goede vrouwen zijn er voor goede mannen en goede mannen zijn er voor goede vrouwen; zij zijn degenen die onschuldig zijn aan wat zij (de lasteraars) zeggen: voor hen is er vergeving en een weldadige voorziening" (Soerat Annoure, aya 26)
    Laa yukallifu Allaahu nafsan illa wus'aha (2:865)

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    751
    22-11-2009

    Citaat Geplaatst door Al-Islamiya. Bekijk reactie
    Terwijl jullie misschien andermans zusje, vrouw wel gebruiken schei toch uit man het geluk zit hem niet in het vliesje.

    Nogmaals wie zijn jullie om niet te vergeven terwijl....
    Ik maak mij niet schuldig aan misbruik van andermans dochter.

    Ik ben niet perfect en heb zeker gezondigd. Maar desondanks kan ik het niet over mijn hart verkrijgen een vrouw te huwen waarvan ik weet dat zij "de bloemetjes al heeft buitgenzet".

    Ik wou dat ik het kon, maar ik kan het niet. En ik ga het ook niet proberen tegen beter weten in.

  13. #88
    Lella Nouara.

    Reacties
    29
    10-11-2012

    Maak d'r van kant zou ik zeggen.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    751
    22-11-2009

    Citaat Geplaatst door Ongelukkige_Man Bekijk reactie
    Inderdaad. Sprak ze ook negatief over je als je er niet was, en deed ze het met iets anders dan een Marokkaan?
    Nee, gelukkig sprak ze nooit negatief over mij. Maar ik wil geen vrouw die het continue over andere mannen heeft. Ik irriteerde me mateloos aan wanneer zij met haar vriendinnen was, misselijkmakend. Daarom moet je vrouw na het huwelijk hooguit 1 goede vriendin hebben. Vriendinnen werken echt als gif in een huwelijk, zeker als ze vrijgezel zijn.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    751
    22-11-2009

    Citaat Geplaatst door Jiefa Bekijk reactie
    Awlayllah.

    ben je van de fbi? Volgens mij is dat allemaal strafbaar
    Waarom strafbaar? Je mag iemand gewoon achtervolgen volgens de wet, mits je een stalkingsverbod voor die persoon hebt. Verder is een keylogger ook gewon legaal. En afluisterapparatuur wat zonder inbraak is aangerbacht in een auto is ook geen strabaar iets.