1. #1156
    MVC Lid

    Reacties
    1.054
    05-11-2012

    Ohhh pleaasee ga verder je kan ons hier niet laten. Ik kom de dag zo niet door, doordat ik alleen ma aan ines kan denken. Zo verslaaf ben ik dus.

    Ps: ik heb speciaal internet op mijn phone gezet ( ben op vakantie ) om jouw verhaal verder te kunnen lezen. Moet gwn weten wat er met ines en rico gaat gebeuren.
    Tunsia

  2. #1157
    Ja.

    Reacties
    4.029
    11-07-2012

    Ga snel verder x


  3. #1158
    MVC Lid

    Reacties
    156
    10-02-2013

    Aaag gerum heb echt te doen met haar waloe zhar. Zonder de zegen van je ouders ben je vervloekt

  4. #1159
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    STAP IN riep hij mij toe. GA WEG schreeuwde ik . Ik liep verder . Innes riep hij boos. Wat heeft dit te betekenen hoorde ik Fay vragen die ook naar buiten was gerend. Niet te geloven dacht ik bij mezelf. Ik zag ook zijn ouders geneerd naar buiten komen die in de wagen wilden stappen. Ricardo stapte woedend uit en kwam op mij af. Wat versta je onder mij gerust laten??? Je bent in gezelschap van een andere vrouw. Je moest u schamen. Tussen mij en Fay is er niet. Fay kwam erbij staan. Zijn ouders bleven op afstand staan. Ze waren bang voor een scene. Aaah bonne merkte Fay op, maar Ricardo negeerde haar. Ik heb haar meegebracht omdat mijn vader een hekel heeft aan zulke vrouwen. Ik wilde hem gewoon kloten riep hij mij toe. Ik vroeg mij af of hij geen besef heeft dat zijn vader aan het meeluisteren was. Je bent de vrouw van mijn leven en ik mis je. SMEERLAP riep Fay boos. Hij haalde geld naar boven en stopte het in Fay’s handen. Ga naar binnen en bel een taxi. NU zei hij bot. Wat heeft dit in godsnaam te betekenen vroeg Fay. Maar Ricardo had er geen oren naar. Ik breng je weg wij moeten praten zei hij tegen mij. Ik keek naar zijn vader. Praat met je zoon. Hij is niet meer normaal. Zijn vader kwam er rustig bij staan en keek streng op. Heb je Fay meegebracht om mij te kloten vroeg hij aan Ricardo. In godsnaam zoon zei hij. Wat is er met jou gebeurd? Fay stap in dat ik thuis afzet. In godsnaam zei hij boos. Ze reden boos weg. Ik liep verder als hij mij tegenhield. Ik trok mij los. Blijf met je poten van mijn af. Ik ben door jou ontslagen. Je hebt mij zodanig in de problemen gebracht. Ik wil niet dat je gaat werken in een schort. Je hebt met mijn leven geen affaire. Jawel riep hij. Je bent mijn vrouw. Je draagt mijn kind. Hij schudde mij zachtjes doormekaar. Ik pakte mijn gsm. Ik bel nu de politie huilde ik. Je laat mij niet gerust. Hij pakte mijn gsm af. En deze keer trok hij mee naar de auto. Ik slaakte een gil. Doe normaal Ricardo. Laat mij los. Hij duwde mij in de stoel en sloot de deur en kwam aan zijn stuur zitten. Hij was buitenzinnen van woede en hield even zijn hoofd tegen zijn dashboard. Breng mij naar huis snikte ik. Breng mij gewoon naar huis. Wat is dat tussen ons Innes zei hij nu zacht. Wat is er gebeurd? Je bent knettergek merkte ik op. Je bent niet normaal. Ik kan het niet geloven wat je gedaan hebt Ricardo. Ik ga je dat nooit vergeven. Waar vind ik werk. Hoe kan ik mijn schulden afbetalen. Welke schulden heb je vroeg hij? Welke schulden. Dat zijn jou zaken niet. JAWEL dat zijn mijn zaken wel. Je draagt mijn kind. En als je wil dat je uw kind hebt nadat je bevallen bent raad ik je aan nu te spreken. Ik kon het niet geloven. Ben je aan het dreigen mijn kind af te pakken schreeuwde ik. Ik leek wel gek te worden. Ik wees hem de hele tijd met de vinger. Ik pakte mijn handtas en sloeg het tegen zijn hoofd. Hij pakte mij stevig vast. WELKE SCHULDEN HERHAALDE HIJ! Ik moet uit de noodwoning zien te komen. Ik los maandelijks die stomme advocaat af. Ik heb nog een rekening bij gekregen. Ik moet mijn huur betalen, ik heb kosten. Advocaat heb ik reeds betaald Innes. Heb je dat niet gezien. De brief die je gekregen hebt is een eindafrekening maar vanonder staat dat het reeds betaald is. Dat is gewoon een bewijs. Ik zweeg even. WAAROM vroeg ik? Ik wil niet dat mijn vrouw gaat bedienen. Ik begon hardop te huilen. Jij bepaalt gewoon mijn leven. Hoe durf je? Wat moet ik doen om van jo af te geraken. Je zal niet van mij af geraken, omdat ik niet zal opgeven. Ik heb niets met FAY NIETS!!! Mijn vader wilde naar deze business event gaan en hij vroeg mij mee. Ik heb alsof gedaan interesse te hebben in Fay. Hij heeft een hekel aan haar. Hij heeft ook een hekel aan mij snikte ik. Laat mij alsjeblieft leven Ricardo. Laat mij gerust. Ik moet door jou opzoek gaan naar ander werk. En wie gaat een zwangere vrouw aanwerven?? Je hebt geen reden om ander werk te zoeken. Je hebt er geen idee van snikte ik. Wat is er aan de hand? Is er iets dat ik moet weten. Er is niets dat jij moet weten. Mijn leven gaat jou niet aan. Ricardo kalmeerde. Innes zei hij zacht, wat is er aan de hand?
    Hij pakte mijn gezicht tussen zijn handen. Toe Innes praat tegen mij. Ik smeek je. Ik ga al enkele maanden bij mijn broer Issam. Ik ga hem bezoeken in de gevangenis. We komen goed overeen snikte. Hij komt nu ook tijdens zijn weekend bij hem. Hij mag thuis ook niet meer komen. Zit jou broer bij u vandaag? Hij zal nu bij Sylvie zitten , zijn vriendin. Weetje nog toen hij zijn borgsom had geleend bij zijn vriend? Ja, dat kan ik mij nog herinneren. Die gasten snikte ik die hebben mij bedreigd. WATTTT??? Ik kon het snikken niet laten. Innes is dit verdomme een grap. Heeft jou broer je betrokken in zijn drugsmilieu. Neen, natuurlijk niet. Mijn broer weet niet dat ik bedreigd word. Dan gaan er slachtoffers vallen. En dat kan zijn dood betekenen. En dat wil ik echt niet op mijn geweten. Hij dwong mij naar hem te kijken. Waarom vertel je mij dit nu pas. WAAROM??? We zijn gescheiden. Dat zijn we niet Innes. We zijn nog niet helemaal gescheiden. EN DAN NOG!!! Wat hebben die gasten met je gedaan. Niets, ik ben nu tot een compromis gekomen dat ik ze maandelijks afbetaal. Maar vorige maand vroeg hij het dubbele. Ik bracht een hand voor mijn gezicht. Weetje broer dan niet dat je ze afbetaald. Ja, dat weet hij. En hij laat dit toe???? Ja, wat kan hij anders doen snikte ik. Hij zit in de week vast en hij heeft het geld niet. Dus jij moet hier voor op draaien???? Innes dit kan niet. Over welk bedrag spreken we hier. Ik heb geen idee , iets van een 4000. Ik heb al 1000 afbetaald. Ricardo sloeg zijn hand tegen het stuur. Morgen betaal ik die gasten af. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEN riep ik NEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Ik ga werk zoeken en….- Jij gaat zwijgen Innes. Ik ben razend op jou. Die mannen gaan jou niet sparen. Heb je een idee wat ze met jou kunnen doen? Hebben ze al iets geprobeerd. SPREEK INNES??? Neen, antwoorde ik zacht. Hij startte de wagen. Ik bleef nog een poosje huilen. Stop met huilen nu. Ik los dit wel op. Dat wil ik niet. Ik wil niet dat je in contact komt met die gasten. Je belt hem morgen op Innes en je geeft hem heel dat bedrag. Was die lening daarvoor de vorige keer?? Ik zweeg. INNES??? Ja, antwoorde ik zacht. Verdomme vloekte hij. Het is de laatste keer geweest dat je nog iets verzwijgt voor mij. Je gaat je moeten herpakken Innes ik meen het. Ik begon terug te huilen. Breng mij naar huis. Ik wil naar huis gaan. Je gaat vandaag met mij mee zei hij streng. Ik wilde iets zeggen als hij mij teken gaf dat ik moest ophouden. Hij was niet te spreken. Thuis bij hem voelde ik mij zo raar. Je kan boven douchen. Jou kleren liggen nog op de plaats waar je ze gelaten hebt zei hij kort. Ik bel ondertussen wel voor een pizza. Ik kon alleen maar verdoofd knikken. Boven aangekomen stortte ik volledig in. Ik wist geen blijf meer met mijn emoties. Ik nam een douche en huilde mij kapot. Ik kleedde mij aan en legde mij neer in zijn bed. Ik voelde zoveel verdriet. Ik sloot betraand mijn ogen en viel als een blok in slaap.
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  5. #1160
    Jij & Ik InshALLAH!

    Reacties
    3.952
    16-10-2007

    Ga verder plies!!!!!!
    Twee gebruikers!!!!

  6. #1161
    MVC Lid

    Reacties
    296
    14-10-2005

    Up heel goed ricardo ze is een beetje koppig, goed dat jij gewoon doorzet! !

  7. #1162
    MVC Lid

    Reacties
    90
    18-05-2004

    prachtig selma ga je ons nog meer verwenen vandaag. Ik ben een stille lezer normaliter maar kon het niet laten vandaag.
    Je vr0eg me 0f ik je m0cht.. Ik zei Nee..
    ..Of je mo0i was.. Ik zei Nee..
    ..0f je in me hart bent.. Ik zei Nee..
    ..0f ik z0u huilen als je weg z0u l0pen.. Ik zei Nee..
    ..Dus je liep weg..
    ..Ik pakte je arm en Zei..
    ..Ik mag je niet.. Ik h0u van je..
    ..Je bent niet mo0i.. Je bent prachtig..
    ..Je bent niet in mijn hart.. Je bent mijn hart..
    ..En ik z0u niet huilen als je weg liep..
    ..Ik z0u do0d gaan..

  8. #1163
    MVC Lid

    Reacties
    450
    22-08-2010

    up, als je in Marokko bent ga je dan nog verder schrijven?

  9. #1164
    MVC Lid

    Reacties
    83
    19-07-2011

    Meer Salma

  10. #1165
    MVC Lid

    Reacties
    569
    11-11-2009

    pff zoo , wat een geweldig vervolg , ikben blij dat iness nu voor helaarzelf.opkpmt en hem niet gelijk terug.neemt , ze moet afstand. van die klojo.houden. ze moet aan haarzelf en zoon denke

  11. #1166
    MVC Lid

    Reacties
    505
    28-12-2012

    Oooohhh pleaassee ga verder!!

    Zeggen dat de Islam in je hart zit, is het zelfde als een examenblaadje leeg terug geven en zeggen dat kennis in de hersenen zit.

    Klik, -> The Holy Quran recitation.


  12. #1167
    MVC Lid

    Reacties
    2.060
    11-05-2013

    Iness is veelte makkelijk wat gaat ze met hem mee, ughhh ik haat Ricardo eerst laten vallen als een baksteen en daarna denken da ze als een hond terug naar hem toe komt

  13. #1168
    <3 Mamatie

    Reacties
    654
    29-06-2011

    Omy Allah
    ben helemaal verliefd op dit verhaal
    Al u verhalen zijn top top top
    ben nog maar p8 blij dat ik kan doorlezen


    uuup

    [When y0ur heart is breaking and y0ur pain makes you fall: remember, just remember ALLAH sees it all


  14. #1169
    MVC Lid

    Reacties
    400
    14-12-2007

    Super leuke vervolgjes

  15. #1170
    MVC Lid

    Reacties
    170
    29-10-2012

    Spannend vervolg, meskiena innesssss.

    Up salmaaaa