1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-10-2012

    Niet getrouwd met..

    De liefde van je leven..

    Wie van de dames is niet getrouwd met de man met wie zij echt haar leven mee wilde delen.
    Hoe ervaar je dat?

  2. #2
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Liefde van je leven is onzin en Hollywoodverzinsel! Allah laat jou trouwen met iemand bij wie je past qua alles en niet alleen die romatische dromerige shit van ik mis je, ik hou van je, als je bij me weg gaat pleeg ik zelf moord. ONZIN! Dus laat het Lot van Allah jou leiden en niet je dromerige Hollywood gedachten.
    Ik weet t, ik weet t

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    81
    26-06-2013

    True story.

  4. #4
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Laat ik het anders zeggen: het lijkt me verschrikkelijk om te moeten trouwen met iemand waar je totaal geen klik mee hebt, gevoelens of wat dan ook.

  5. #5
    <3

    Reacties
    496
    09-05-2010

    De jongen waar ik gek op was is uitgehuwelijkt .
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    81
    26-06-2013

    Citaat Geplaatst door --Riffiaa16 Bekijk reactie
    De jongen waar ik gek op was is uitgehuwelijkt .
    Serieus? Gebeurd dat nog? Ik dacht dat alleen meiden werden uitgehuwelijkt, mannen staan toch sterker in hun schoenen?

  7. #7
    <3

    Reacties
    496
    09-05-2010

    Citaat Geplaatst door Swirl_x Bekijk reactie
    Serieus? Gebeurd dat nog? Ik dacht dat alleen meiden werden uitgehuwelijkt, mannen staan toch sterker in hun schoenen?
    Blijkbaar wel. Hij moet met zn nicht trouwen uit marokko.. Als het goed is is hij nu getrouwd.. Life is life..
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    81
    26-06-2013

    Citaat Geplaatst door --Riffiaa16 Bekijk reactie
    Blijkbaar wel. Hij moet met zn nicht trouwen uit marokko.. Als het goed is is hij nu getrouwd.. Life is life..
    Heftig, is hij niet in opstand gekomen?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.757
    03-12-2009

    Citaat Geplaatst door babygirlinlove Bekijk reactie
    Liefde van je leven is onzin en Hollywoodverzinsel! Allah laat jou trouwen met iemand bij wie je past qua alles en niet alleen die romatische dromerige shit van ik mis je, ik hou van je, als je bij me weg gaat pleeg ik zelf moord. ONZIN! Dus laat het Lot van Allah jou leiden en niet je dromerige Hollywood gedachten.
    Hoe kom je hierbij.. ? ..
    I keep my dreams alive untill the right time.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-10-2012

    Citaat Geplaatst door babygirlinlove Bekijk reactie
    Liefde van je leven is onzin en Hollywoodverzinsel! Allah laat jou trouwen met iemand bij wie je past qua alles en niet alleen die romatische dromerige shit van ik mis je, ik hou van je, als je bij me weg gaat pleeg ik zelf moord. ONZIN! Dus laat het Lot van Allah jou leiden en niet je dromerige Hollywood gedachten.
    Dromerige hollywood gedachten?
    De man met wie ik getrouwd was paste bij mij. Door omstandigheden wat totaal niet met ONS te maken heeft zijn we niet meer samen.
    Dit is hoe Allah het gewild heeft.

    Dames met ervaring?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-10-2012

    Citaat Geplaatst door --Riffiaa16 Bekijk reactie
    Ik ben ook heel blij.
    En al was hij in opstand gekomen.. Ik zou geen schoonmoeder willen die liever een nichtje met hem ziet trouwen dan bijv ik dan zou ik ook een rotleven leiden. Kan er gelukkig goed mee omgaan heb er al een punt achter gezet..
    Goed van je dat je deze stap makkelijk kan maken.

    Maar is hij dan wel echt je wederhelft ? Als je zo snel door kan gaan.

    Dames die door omstandigheden niet met de man getrouwd zijn Hoe ervaren jullie dat?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    81
    26-06-2013

    Citaat Geplaatst door --Riffiaa16 Bekijk reactie
    Ik ben ook heel blij.
    En al was hij in opstand gekomen.. Ik zou geen schoonmoeder willen die liever een nichtje met hem ziet trouwen dan bijv ik dan zou ik ook een rotleven leiden. Kan er gelukkig goed mee omgaan heb er al een punt achter gezet..
    Nee dat is ook zo. Ze zal jou dan nooit echt helemaal mogen. Ik vind dat een man nee moet kunnen zeggen tegen zijn moeder als het op trouwen aan komt, maja mijn mening.

  13. #13
    Zachtaardig

    Reacties
    1.338
    02-03-2011

    Ik weet nog niet zeker of ik de liefde van mijn leven heb ontmoet.. Als dat dat wel zo is, dan weet ik zeker dat ik niet met hem ga trouwen, helaas

    Typfoud


  14. #14
    Mission Completed

    Reacties
    3.759
    21-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door --Riffiaa16 Bekijk reactie
    Ik ben ook heel blij.
    En al was hij in opstand gekomen.. Ik zou geen schoonmoeder willen die liever een nichtje met hem ziet trouwen dan bijv ik dan zou ik ook een rotleven leiden. Kan er gelukkig goed mee omgaan heb er al een punt achter gezet..

    Misschien heeft hij jou wijs gemaakt dat hij met haar "moest" trouwen.

    Geloof me als een jongen met iemand wil trouwen houdt niks hem tegen en doet ie er alles aan.

    De pennen zijn opgeheven en de inkt is opgedroogd.


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-10-2012

    Citaat Geplaatst door --Riffiaa16 Bekijk reactie
    Ik zag hem als mijn wederhelft kende hem vanaf mn 16e en ben nu 19. En als ik alleen maar naar de negatieve dingen kijk kan ik er snel een punt achter zetten. Ben een persoon die niet lang piekert over iets.. Ik laat niet merken dat ik er heel erg mee zat.. Ik wens hem nu het beste en mijn wederhelft komt nog wel in shaa Allah.
    Oke, Ja iedereen gaat anders om met -zijn/haar gevoelens.

    Insha'Allah vind jij jou ware!