1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    6.738
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Flikker uit het middenoosten. Daar in het midden oosten houden ze meer van mannen.. En dan nog sunni erbij plakken.

    Walgelijk hoe niet Marokkanen zich hier aanmelden om de Marokkaanse vrouw zwart te maken. Allah ie n3alkoum.
    En weet je waarom een Neger nooit een filmpje van een turkse zou laten lekken, omdat een turk zoiets als eer kent, en die neger zal opzoeken en neerknallen.. Want doen onze Marokkaanse mannen.. die gaan het verspreiden, die genieten van elkaar zwart maken.
    jij hebt gesproken!!

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    5.043
    27-10-2005

    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Flikker uit het middenoosten. Daar in het midden oosten houden ze meer van mannen.. En dan nog sunni erbij plakken.

    Walgelijk hoe niet Marokkanen zich hier aanmelden om de Marokkaanse vrouw zwart te maken. Allah ie n3alkoum.
    En weet je waarom een Neger nooit een filmpje van een turkse zou laten lekken, omdat een turk zoiets als eer kent, en die neger zal opzoeken en neerknallen.. Want doen onze Marokkaanse mannen.. die gaan het verspreiden, die genieten van elkaar zwart maken.
    Perfect verwoord

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    5.043
    27-10-2005

    Citaat Geplaatst door Risico Bekijk reactie
    Blijkbaar hebben we schijt aan jullie
    Als jullie schijt hadden, zou het jullie helemaal niks uitmaken met wie of wat een Marokkaanse een relatie neemt en zouden jullie niet zo slecht over de Marokkaanse meisjes praten.Dan hadden jullie het gedachte van leef en laat leven, maar het tegendeel is waar. Dat doen jullie wel, dus het raakt jullie wel degelijk

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    6.289
    23-03-2013

    Duut niet pain abe? Jij zien toerkis meisjus likken piemol arabieren en hindoestaan?

    Hoef niet teshekur segge abe, iek jou helpe gewon sjow.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    6.289
    23-03-2013

    Citaat Geplaatst door Risico Bekijk reactie
    Tralala mentaked wis dat a thaboheresht ino
    Hij is opeens offline Alsof het moeilijk is om fotos van h0eren te plaatsen. Kunnen we allemaal wel doen.

  6. #36
    2 gebruikers

    Reacties
    2.838
    09-03-2009

    Ik lach me dood om jullie reacties. Wat boeit het nou wat anderen doen

    Let maar eerst op jezelf voor je anderen corrigeert

    Knock and He'll open the door
    Vanish, and He'll make you shine like the sun
    Fall, and He'll rais you to the heavens
    Become nothing, and He'll turn you into everything


  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    2.908
    27-07-2006

    Mijn broertje heeft een hele mooie Turkse vriendin. En wat je vooral merkt is dat de Turkse mannen het heel moeilijk kunnen verdragen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    6.738
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door Contadino Bekijk reactie
    Mijn broertje heeft een hele mooie Turkse vriendin. En wat je vooral merkt is dat de Turkse mannen het heel moeilijk kunnen verdragen.
    Ik kan het ook niet verdragen dat jij een nederlandse hebt.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.790
    19-05-2011

    Citaat Geplaatst door Moroccanlove Bekijk reactie
    Ik zelf vind Turkse dames veel beter dan Marokkaanse dames!!
    hebben veel meer zelfrespect ,

    Turkse dames gaan meestal altijd met hun eigen ras, als ze een uitzondering maken is het een Marokkaan Max!
    Ik snap zeker de turkse dames zeker wel als ze voor een Marokkaanse Man kiezen , Marokkaanse mannen zijn gewoon te mooi & te lekker ..turkse gaan nooit met negers ze vallen niet op donker of negers ..
    ze vallen meestal alleen op marokkaanse jongens groot gelijk hebben ze .

    je weet wat ze zeggen. IF YOU HAVE SEX WITH MOROCCAN GUYS,YOU HAVE THE BEST SEX IN YOU LIFE"

    Maar Marokkaanse dames , hebben gewoon geen zelfrespect,
    ze gaan met alles , met lelijke vieze enge negers dat is de ergste wat er is ..
    je kan met alles gaan maar met een vieze lelijke neger . dan ben je pas echt heel goor en geen smaak!
    Thanks for the info!!!!!
    Beautiful people are not always good, but good people are always beautiful

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3
    23-06-2013

    Marokkaanse Dames mogen dromen dat ze aan Turkse dames kunnen tippe ...

    Turkse dames houden alleen van Marokkaanse jongens .. ik heb veel turkse dames gehad die wilde alleen Marokkanen ..
    ze zeggen marokkanen hebben het zelfde huidskleur als ons en we vallen alleen op marokkaanse jongens ik geef ze hierbij echt gelijk ! Turkse dame zult nooitmet iets anders gaan gebeurt zelde tuurlijk gebeurt het wel . maar het is echt zelde.
    Turkse dames in algemeen houden niet van donkere mannen net als chinese dames die houden ook niet van donker.. in hun cultuur denken ze dat zwarte mensen vies zijn geworden en niet hebben gewassen daarom ze zwart zijn gebleven
    .

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3
    23-06-2013

    Turkse dames vinden negers laag en eng ! en heel lelijk .
    Turkse dames houden alleen van Marokkaanse jongens tuurlijk snap ik het waarom omdat wij Marokkaanse jongens het knapste ze krijge van mocros een natte doos , maar welke vrouw wilt nou een zwarte neger , totaal onaantrekkelijkk zijn negers niemand word er heet van ! negers zijn net apen maar in het mens versie . zelf negerintjes willen geen negers ! negers zijn klaar .
    alleen nog die stomme onzekere lelijke marokkaanse meisjes gaan alleen nog met negers ..

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Nee, beter zeker niet. Ze zijn wel echter.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Flikker uit het middenoosten. Daar in het midden oosten houden ze meer van mannen.. En dan nog sunni erbij plakken.

    Walgelijk hoe niet Marokkanen zich hier aanmelden om de Marokkaanse vrouw zwart te maken. Allah ie n3alkoum.
    En weet je waarom een Neger nooit een filmpje van een turkse zou laten lekken, omdat een turk zoiets als eer kent, en die neger zal opzoeken en neerknallen.. Want doen onze Marokkaanse mannen.. die gaan het verspreiden, die genieten van elkaar zwart maken.

    Nee, eigenlijk is het gewoon omdat Turkse meiden zich niet laten filmen.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3
    23-06-2013

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Nee, eigenlijk is het gewoon omdat Turkse meiden zich niet laten filmen.
    Turkse dames vallen alleen op Marokkaanse jongens is algemeen bekend!
    Turkse dame zult nooit met een vieze lelijke enge donkere mens gaan komt zelden voor is uniek!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door GoodMocro Bekijk reactie
    Turkse dames vallen alleen op Marokkaanse jongens is algemeen bekend!
    Turkse dame zult nooit met een vieze lelijke enge donkere mens gaan komt zelden voor is uniek!

    Het is inderdaad waar dat je zegt dat Marokkaanse meiden het riool van NL zijn geworden.

Tags voor deze discussie