1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    23-05-2013

    Halal food...wat kan ik nog eten??!!

    word helemaal gek van alle verhalen om me heen over halal voeding.. wat kan ik nog vertrouwen en met gerust hart eten?!? moet ik dan maar vegetarier worden??! Hellup!! tips welkom!!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5
    23-05-2013

    hoe bedoel je thuis???

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    4.179
    11-08-2009

    back to basic; kippen slachten in de schuur

  4. #4
    47 gebruikers

    Reacties
    1.656
    13-10-2012

    Hoe meer ik weet... hoe minder ik begrijp.

  5. #5
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door leila79aizza Bekijk reactie
    hoe bedoel je thuis???
    Dat je het beste gewoon thuis je eten kunt bereiden. Zelfs vis wordt vaak in hetzelfde water als vlees gekookt of in hetzelfde olie gebakken.

  6. #6
    Haa-Meem

    Reacties
    7.303
    03-03-2011

    Overdrijven is ook een vak apart. Iets waar vrouwen goed in zijn.

    مَن كَانَ يَظُنُّ أَن لَّن يَنصُرَهُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ فَلْيَمْدُدْ بِسَبَبٍ إِلَى السَّمَاء ثُمَّ لِيَقْطَعْ فَلْيَنظُرْ هَلْ يُذْهِبَنَّ كَيْدُهُ مَا يَغِيظُ


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5
    23-05-2013

    Ik heb gehoord dat de meeste snackfabricanten de halal producten maken in de zelfde ruimten en op dezelfde banden als de varkensproducten ! Overdrijven is een vak apart? Laat mij dan maar overdrijven.. liever goed onderzoeken dan als domme moslims te worden neergezet

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5
    23-05-2013

    Wisten jullie dat Anur de producten bij zwanenberg laat maken? En dat Anur onderdeel is van zwanenberg? Tfoee! Dat zeggen ze niet he... pas goed op broeders en zusters.. onderzoek en vraag na. Ze zien in ons alleen dollartekens in de ogen..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    68
    19-06-2013

    Dat klopt beste zuster, de kuffar en de joden willen ons vergiftigen, moge Allaah ons tegen hen beschermen.
    Wees dus op jullie hoede en gedenk Allaah veelvuldig.

    Citaat Geplaatst door leila79aizza Bekijk reactie
    Wisten jullie dat Anur de producten bij zwanenberg laat maken? En dat Anur onderdeel is van zwanenberg? Tfoee! Dat zeggen ze niet he... pas goed op broeders en zusters.. onderzoek en vraag na. Ze zien in ons alleen dollartekens in de ogen..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.058
    05-01-2007

    Citaat Geplaatst door Shaakir Bekijk reactie
    Overdrijven is ook een vak apart. Iets waar vrouwen goed in zijn.
    Nowadays everything is made in China except cowards they are made in Israel.
    "Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"
    Sheikh Yassin

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Misschien een rare vraag. Als een niet-halal-frikandel gebakken wordt in het vet en vervolgens een halal-frikandel gebakken zou worden in het vet daarna. Zou dat dan de halal-frikandel verboden maken volgens jullie? En zo ja, waarom dan?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5
    23-05-2013

    Het is dan niet meer halal vanwege contaminatie!!! Kijk hiermee uit

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2
    04-06-2013

    Anur is helemaal niet halal! Zij maken hun producten in dezelfde fabrieken waar varkensvlees wordt verwerkt

Tags voor deze discussie