1. #73636
    MVC Lid

    Reacties
    2.443
    27-05-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ameen, Allah ita9abel minna wa minkoem.

    Nog 84,33 % te gaan
    Ameen. De gunsten zijn grandioos.

  2. #73637
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Before i close my eyes,

    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #73638
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Geduld is in kalmte accepteren dat dingen in een andere volgorde gebeuren dan je in gedachten had - David G. Allen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #73639
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Dit zijn ze, alhamdoulilah.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  5. #73640
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik vind het niet meer leuk.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #73641
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Vroeger was alles beter. ALLES.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #73642
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Overuren in mijn hoofd.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  8. #73643
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Denk groot.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  9. #73644
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Soms is doen alsof er niets aan de hand is de beste remedie.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #73645
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Nog steeds geen paardenmiddel.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  11. #73646
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    1. Ik ga niks meer uitstellen.
    2. Open staan voor nieuwe uitdagingen.
    3. Voortvarendheid.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  12. #73647
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    4. Slaapkliniek bezoeken.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  13. #73648
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Word ik wellicht een proefkonijn. Gaan we niet doen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  14. #73649
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Was ik maar een vogel.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  15. #73650

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door liefschaapje. Bekijk reactie
    Hij stuurt geld naar zijn ex partner via western union voor zijn kinderen. Hij stort het niet op een rekening, maar stuurt het naar een punt waar zij het dan kan ophalen. Hij moet aantonen aan de svb dat hij zijn kinderen onderhoudt. Daarom levert hij een verzend en ontvangstbewijs in bij de svb zodat zij weer de kinderbijslag kunnen storten (aangepast aan de werkelijke kosten in Marokko zeg maar). Dat is de voorwaarde van de svb. Hij kan die bewijzen niet overleggen aan de gemeente, omdat hij die inlevert bij svb. Ik weet niet of ik het zo goed uitleg

    Ik snap dat een handhaver zo zou denken, maar waarom zou een inkomensconsulent zo denken (ja i know die signaleert maar deze chickie denkt dat ze werkt voor afdeling handhaving)? Ik vind dat ook dat ze transparant mogen zijn wat dat betreft als ze ergens twijfels over hebben.

    Ja, ik ben benieuwd of ze het juiste document gaan krijgen deze week. Ik heb in ieder geval contact gehad met deze chickie en ze heeft de stukken binnen hamdoulilah.

    Geloof je me dat ze echt schrokken toen ik ze die tip gaf? Ik dacht zeg wollah jullie zijn zo naief. Dus ja dat zegt misschien ook iets over hen dat ze geen problemen willen met instanties ofzo? I don't know, nu ga ik het invullen maar ik was wel verbaasd toen ze me zo aankeken.

    Ja, ik heb dus twee keer gevraagd aan haar of ze uitstel wil geven zonder opschorting. Helaas heeft ze dat niet gedaan. Ze heeft de uitkering opgeschort, dus deze maand krijgt hij niets. Maar ze gaf wel een hersteltermijn. Alles moest voor 28 mei ingeleverd zijn, anders zou zijn uitkering worden beëindigd. Plus ze zei nog dat hij wellicht een boete krijgt, omdat hij niet meteen de spullen heeft opgestuurd. Daar heeft zij mij ook gefrustreerd meegemaakt. Hebben we heel die temera gedaan om alle zaken aan te leveren, wordt hij beloond met een boete. Ja bye.
    Ah eukay. Hij draagt dus kinderalimentatie af. Als deze stukken tijdig zijn aangevraagd, maar door overmacht niet op tijd ingeleverd konden worden, kan ze de uitkering niet beëindigden. Hij moet een redelijke termijn krijgen voor hetgeen verwacht wordt, anders kan hij gewoon in bezwaar gaan.

    Euh.. omdat ze vaak ook collega’s zijn die samen werken en elkaars perceptie kunnen beïnvloeden haha. Normaal worden twijfels ook gedeeld, tenzij het in het belang van het onderzoek beter is om dat niet te doen. Bijvoorbeeld om geen slapende honden wakker te maken..

    Een boete? Een boete kan alleen gegeven worden als er sprake is van een vordering, of te wel als hij zijn uitkering onterecht heeft gehad en terug moet betalen. Mocht blijken dat er niks aan de hand is, dan kan ze helemaal niks doen hoor.