MVC Lid

Reacties
    28-10-2003

“I cannot stop thinking about death. Death intrigues me. The death of children. The death of friends. But my own death continues to elude me. In my world, it is believed that the day of your death is fated. Would you like to know the day of your death?”

Hi

Reacties
    13-08-2019

Fav song right now

Hi

Reacties
    13-08-2019

Repost

Bijna Lid

Reacties
    20-10-2015

Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Klopt.

MVC Lid

Reacties
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Daarom: vertrouw iedereen en vertrouw niemand.
    Het knopje moet op vertrouwen staan

Vertrouwen tot het tegendeel is bewezen, niet andersom zoals velen tegenwoordig.
    If you 'don't know', Allah knows.

Al Hoceima, bro.

Reacties
    04-09-2010

Hoi.

MVC Lid

Reacties
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Het knopje moet op vertrouwen staan

Vertrouwen tot het tegendeel is bewezen, niet andersom zoals velen tegenwoordig.
    Precies. Je kan het altijd aanpassen.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

MVC Lid

Reacties
    18-12-2015

Random gedachten.

Laatst gewijzigd door FCE: 07-09-2019 om 15:17 Reden: Verkeerde topic

MVC Lid

Reacties
    01-08-2019

Citaat Geplaatst door Baraad Bekijk reactie
    Rappelle-toi, elles voulaient me voir tomber
    Elles savaient pas non..
    kan je ook goed frans spreken?

MVC Lid

Reacties
    01-08-2019

ja why?
    was benieuwd haha, ik wil het ook vloeiend leren spreken haha

Reacties
    24-03-2007

everyone is trying to find the right person but nobody is trying to be the right person
    Because everyone has his own understanding of being the right person. What’s right for me can be wrong for you, you can’t blame someone for not being right if there is no clear description of a right person.

Unless, you look from an Islamic perspective then I agree with you that someone can obtain the praiseworthy attributes of a righteous person. But I assume you’re talking from an Islamic perspective than my opinion is that most people don’t have the knowledge and constantly struggling with their own ego even though they have some good intentions. Most important of all is that we count ourselves to countability... May Allah grant us taqwa and good manners and success in this life and hereafter. Ameen!

Reacties
    24-03-2007

Wauw, ik word spontaan verliefd op je tekst!
    Thank you for your kind words but it was more a message to everyone who blames humanity for not being right. We need to ask ourselves how much do we practice our faith and how much of the praiseworthy character of the prophet ﷺ do we possess?

There is nothing more important after taqwa then having good manners. The prophet ﷺ said: indeed, Allah loves the person with good character and dislikes the person with bad character.

People won’t forget you if you give them a good impression. One of the great scholars of the past once said in his poem: and be a good remembrance if they remember you...

Reacties
    24-03-2007

Citaat Geplaatst door Emmetje Bekijk reactie
    Ik wil hier even voor mezelf op terugkomen
    Eerste gevoel klopt altijd, met mijn onzinnige bedenkingen.
    Gelijk afsluiten die handel, sleutel weggooien en niet meer omkijken.
    Je moet jezelf afvragen in welke opzichten vind jij dat je beter verdient?

MVC Lid

Reacties
    18-12-2015

/\
    Verfrissend onderwerp...is nog niet eerder besproken.

Reacties
    24-03-2007

Citaat Geplaatst door Emmetje Bekijk reactie
    Ik verdien iemand die oprecht is, en zijn leven op orde heeft. Niet veel gevraagd, toch?
    Het is zeker niet teveel gevraagd. Sterker nog iedereen hoort dit te bezitten als die iemand benadert voor het huwelijk. Ik ben van mening dat als je op de verkeerde plekken zoekt je alleen maar mensen treft die niet oprecht zijn en niks op orde hebben (of niet bezig zijn met het in orde stellen van hun levens) misschien dat er wel goede tussen zitten, maar zie die maar eruit te filteren.

Ik denk dat als je zelf oprecht bent en via de correcte wegen zoekt je wel iemand vindt die voldoet aan jouw eisen. En soms moet je dingen niet forceren. En vaak vergeet men in Wiens Handen het lot ligt.