1. #55066
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    ik heb precies hetzelfde. Heb gisteren nog een gesprek afgezegd omdat ik het toch niet zag zitten.


    Aha, lastig:/ Moge Allah het voor je vergemakkelijken. ameen!
    Ooh wij zijn hetzelfde. Ik heb ook al een paar telefonisch afgezegd.
    Het idee om daar te werken geeft mij al een benauwd gevoel en stress.

  2. #55067

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Jaa heel vervelend, nee niet intern.
    En jij wel intern?

    Het is net iets lastiger dan gedacht. Ik denk dat je als Marokkaanse vrouw/man 5-0 achterstaat. Maar ik vind het nu wel goed zo, ik ben vooral opzoek naar een baan met het oog op de toekomst als islamtische vrouw/moeder zijnde.

    In shaa allah, sohkran hetzelfde geldt voor jou!
    Nope. Heb ontslag genomen bij mijn vorige werkgever omdat ik ben verhuisd; extern dus.

    Haha. Helaas is discriminatie op de arbeidsmarkt nog altijd een probleem. Zelfs als je wel een baan hebt, moet je ver boven de rest uitstijgen, wil je je geambieerde functie kunnen krijgen daar een Nederlander veel gemakkelijker binnenkomt. Maar dat mag ons niet tegenhouden eh. : )

    Aah begrijpelijk. Is je huidige baan daar niet helemaal gepast voor?

  3. #55068
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Ghair in shaa allah

  4. #55069
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Trouwens dames, blijf positief. Alles heeft zo zijn redenen!
    Ik werd ergens tegengewerkt en zat er op het begin echt mee, maar nu ik terugkijk denk ik hamdouliliah allah heeft mij voor veel zondes behoedt. Als ik niet tegengewerkt werd, dan had ik nu de functie, maar mijn imaan zou steeds zwakker worden. Het is geen wereldje voor een islamitische vrouw. Soms denken wij dat iets goed is, terwijl het juist slecht voor ons is.

    Het komt goed in shaa allah!
    Precies! Alles gebeurt met een reden, wij kunnen niet weten wat ghair voor ons is.
    Insha Allah!
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  5. #55070
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Nope. Heb ontslag genomen bij mijn vorige werkgever omdat ik ben verhuisd; extern dus.

    Haha. Helaas is discriminatie op de arbeidsmarkt nog altijd een probleem. Zelfs als je wel een baan hebt, moet je ver boven de rest uitstijgen, wil je je geambieerde functie kunnen krijgen daar een Nederlander veel gemakkelijker binnenkomt. Maar dat mag ons niet tegenhouden eh. : )

    Aah begrijpelijk. Is je huidige baan daar niet helemaal gepast voor?
    Lekekr opnieuw beginnen, dat is ook fijn!

    Jaa het komt zeker voor, vroeger dacht ik dat het niet zo was. En als je maar hard genoeg werkte men je op je talent zou beoordelen. Nou ik ben van een roze wolk afgedonderd haha. Ja zeker niet, dat motiveert mij juist.

    Jawel, maar ik wil iets anders. Iets doen wat ik echt leuk zal vinden en waar ik verschil maak.

  6. #55071
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Laten wij de afspraak maken, dat wij morgen alle drie minstens 2 brieven versturen!


    Slaaplekker Ladies!

  7. #55072
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Laten wij de afspraak maken, dat wij morgen alle drie minstens 2 brieven versturen!


    Slaaplekker Ladies!
    Ik heb al 4-5 gestuurd gisteren, wacht nog op antwoord
    Anders ga ik ze morgen even bellen, ze zeiden 'binnen 3 dagen.'. Dus mijn opdr is dat ik ze ga bellen, ok?

    Moge Allah jullie rust geven! ameen.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  8. #55073

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Lekekr opnieuw beginnen, dat is ook fijn!

    Jaa het komt zeker voor, vroeger dacht ik dat het niet zo was. En als je maar hard genoeg werkte men je op je talent zou beoordelen. Nou ik ben van een roze wolk afgedonderd haha. Ja zeker niet, dat motiveert mij juist.

    Jawel, maar ik wil iets anders. Iets doen wat ik echt leuk zal vinden en waar ik verschil maak.
    Haha. Ehm.. ik hoop het. We gaan het zien.

    Toen je nog op school zat zeker hehe. Toen zat ik ook nog op een roze wolk omdat je tentamens en verslagen werden beoordeeld. Het arbeidersbestaan is helaas iets harder haha.

    Ambitieus Allahouma baarik. Allahouma yassir.

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Laten wij de afspraak maken, dat wij morgen alle drie minstens 2 brieven versturen!


    Slaaplekker Ladies!
    Die afspraak had ik ook met mezelf gemaakt voor vandaag, maar ineens vond ik het belangrijker om de eendjes te gaan voeren. Hahaha. We gaan ons best doen..

    Slaap lekker!

  9. #55074
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Ja weet je.

  10. #55075

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Morgen of zaterdag gaan..

  11. #55076
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Ik heb echt zon nodig.

    Ik zocht een zon-plaatje voor jou, maar vond dit:



    Ik had een 1000 stuks puzzel van dit plaatje<3

    Tot er 1tje afviel nadat we het hadden geplakt en er ineens een wit gat achterbleef.:/
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  12. #55077

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    -


  13. #55078
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Vannacht was mijn plafonddienst.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  14. #55079
    Verbannen

    Reacties
    1.001
    16-01-2016

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Kapot grappige actie...ik was effe naar de school van mijn dochter gegaan...ze had pauze en was op de speeltuin met haar vriendinnetjes aan het spelen...ik bleef in de auto zitten...ik dacht ik ga haar effe observeren...ze is wel populair bij haar vriendinnetjes....waar zij gaat lopen ze achter haar aan....wat een baas...ik herken mezelf in haar toen ik haar leeftijd had...door haar maak ik mijn jeugd opnieuw mee...Zij is gewoon haar vader...zowel uiterlijk als innerlijk...subhana Allah...Lol..
    MashaAllah. Moge Allah haar een lang en gelukkig leven schenken.

  15. #55080
    Verbannen

    Reacties
    1.001
    16-01-2016

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Dankjewel bro...ik ben nu bezig met een verhalenbundel van mijn dochter en ik...daarom dat ik soms hier dingen plaats....al onze uitjes en herinneringen...gedachte etc...soort dagboek van ons...daar ga ik verhalenbundel met foto's van maken over de jaren heen...een boekje...als ze ouder wordt ga ik haar dat als geschenk geven...dan kan ze alles teruglezen...Lol...
    Wow, ik vind het een heel goed initiatief. Je hebt vaderkwaliteiten
    Succes ermee.