1. #73666
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #73667
    MVC Lid

    Reacties
    4.521
    30-10-2006

    De momenten waarbij ik besef dat ik niks van mijn leven heb gemaakt ondanks het feit dat ik redelijk genoeg zaken goed doe.

    Dat zijn de momenten waarbij ik virtueel met Alkandari meereis in zijn programma Mosafir ma3a Alqor2aan.

    Dit x heb ik hem vergezeld naar Mauritanie
    https://youtu.be/wLSPG2vQCsE

    Dat zijn de momenten waarbij ik bijna mijn omgeving het kwalijk dreig te nemen dat zij mij in mijn jonge jaren niet gedropt hebben in zo een traditionele koran school.

    Mauritanie

  3. #73668
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Shar7abiL Bekijk reactie
    De momenten waarbij ik besef dat ik niks van mijn leven heb gemaakt ondanks het feit dat ik redelijk genoeg zaken goed doe.

    Dat zijn de momenten waarbij ik virtueel met Alkandari meereis in zijn programma Mosafir ma3a Alqor2aan.

    Dit x heb ik hem vergezeld naar Mauritanie
    https://youtu.be/wLSPG2vQCsE

    Dat zijn de momenten waarbij ik bijna mijn omgeving het kwalijk dreig te nemen dat zij mij in mijn jonge jaren niet gedropt hebben in zo een traditionele koran school.

    Mauritanie
    Ik kan je heel goed begrijpen..

    MashaAllah dat jongetje!

  4. #73669
    MVC Lid

    Reacties
    4.521
    30-10-2006

    Mis geen seconde van deze video.

    Minuut 11:10 is zooooo ndrukwekkend
    https://youtu.be/wSCkFBu4wjM

  5. #73670

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Wat zou je een terminaal zieke niet-moslim cadeau kunnen doen? Dacht zelf aan een Islamitisch boekje dat wellicht een trigger kan zijn voor meer interesse, maar wil ook niet als een zendeling overkomen. Wie kent er een goed, handig boekje voor iemand in deze situatie?

  6. #73671
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Wat zou je een terminaal zieke niet-moslim cadeau kunnen doen? Dacht zelf aan een Islamitisch boekje dat wellicht een trigger kan zijn voor meer interesse, maar wil ook niet als een zendeling overkomen. Wie kent er een goed, handig boekje voor iemand in deze situatie?
    Islamitisch boekje en chocolates

  7. #73672
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Shar7abiL Bekijk reactie
    Mis geen seconde van deze video.

    Minuut 11:10 is zooooo ndrukwekkend
    https://youtu.be/wSCkFBu4wjM
    Ik ga deze inchallah straks op mijn gemak kijken. MashaAllah dat jongetje en zijn kracht en geloof in Allah subhanahoe wa ta3ala. De dromen die hij heeft voor later, moge Allah zijn dromen waarmaken en het voor hem gemakkelijk maken inchallah.

    Djazaka Allahoe Gayran aghi

  8. #73673
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik wil nog steeds in een dorp wonen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #73674
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Datgene waarvoor ik vreesde, is uitgekomen. :/ Mijn gevoel laat mij nooit in de steek.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #73675
    MVC Lid

    Reacties
    4.521
    30-10-2006

    الشافعي
    شَكَوتُ إلى وَكيعٍ سُوءَ حِفظي فَأرشدني إلى ترك المعاصي وأخبرني بأن العلم نُور ونور الله لايهدى لعاصي

  11. #73676
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Wat zou je een terminaal zieke niet-moslim cadeau kunnen doen? Dacht zelf aan een Islamitisch boekje dat wellicht een trigger kan zijn voor meer interesse, maar wil ook niet als een zendeling overkomen. Wie kent er een goed, handig boekje voor iemand in deze situatie?
    Salaam Honette, allereerst sterkte afscheid nemen van iemand die je kent went nooit. Sterven is een eenzaam proces waarbij vitale functies het steeds meer begeven behalve het gehoor (het gehoor blijft het langst intact) en Allah azza wa jall weet het beste.

    Ik zou gaan voor een luisterboek (islam gerelateerd). Dit kost de minste inspanning voor een terminaal zieke

    Verse bloemen indien de persoon in kwestie ervan houdt. Geur kan mooie herinneringen opwekken een boeket op zijn/haar nachtkastje is dan zeker aan te bevelen

    Mijn excuses (late reactie) ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #73677
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Aint no gangsters living in paradise.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  13. #73678
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Tirelli. Bekijk reactie

    Check je hoekje

  14. #73679
    MVC Lid

    Reacties
    402
    29-05-2020

    Twee maal drie is vier..

  15. #73680

    Reacties
    6.670
    11-05-2010