one of the people.

Reacties
    221
    10-10-2012

Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ah ik begrijp het. Ik weet eerlijk gezegd niet of er momenteel hifdh-bijeenkomsten worden aangeboden ergens. Meestal zijn dit dan privélessen idd.
    Covid heeft ook veel roet in het eten gegooid, alles gaat online. Wat in principe ook niet zo erg is, maar je moet er maar net van op de hoogte zijn.

Super lief je pm met tips. Sorry, iedereen moet weten hoe lief je bent. Zomaar dacht je nog in de avond hieraan en stuurde je die tips. Ik waardeer het echt heel erg. ♡

INFP-T

Reacties
    515
    01-08-2020

New chapter, wonder what the title will be
    A big part of honesty is, self-discipline, personal resolve, and taking pride in who you are. Be honest and earn (self)respect.

-OFFLINE-

Reacties
    1.393
    20-12-2020

Morgen weer werken.
    *Account niet meer in gebruik*

From the South

Reacties
    1.290
    06-09-2020

Soms mis ik die tijden in het middelbaar. Ik weet nog dat ik tijdens de les Esthetica mijn aandacht er echt niet kon bij houden. Zo saai was het. Dus ik moest wel mij bezighouden met mijn medeleerlingen. Maandag in de voormiddag was een pure foltering om schilderijen en de verschillende kunststromen te bespreken. Mijn vriendin Sofie was mijn leukste slachtoffer. Zij heeft het meest geleden onder mijn plagerijen. Elke keer kwam tijdens dat uur de vuilniskar langs. En elke maandag vertelde ik dezelfde grap. Ik bleef haar naam roepen: Sofie, Sofie, Sofie tot ze antwoordde want ze kende ondertussen de routine maar ze begreep ook dat ik een doorzetter was. En wanneer ze dan boos of geïrriteerd Ja antwoordde zei ik dan: de vuilniskar is er, ze komen jou ophalen.

En dan de 3 musketiers met hun hoodies: Veerle, Joris en nog iemand. Ben er de naam van vergeten dus zo belangrijk was die ook niet. Wanneer de leerkracht weer op het bord aan het schrijven was trok ik zo hard aan hun hoodie (kap) dat ze bijna "gewurgd" werden. Ze werden dan boos, draaiden zich om en bleven me aankijken. En ik wachtte dan totdat de leerkacht zich omdraaide en riep naar hun: kijk voor jullie, jullie moeten opletten. En dit deed ik een aantal keer per les want ja een lesuur duurde 50 minuten en zo kunstzinnig was ik ook niet. Ik was echt een tamshoent maar lachte mij kapot. Ik vraag me af of ze zulke mooie herinneringen ook naar boven halen.
    Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me.

Proud.

Reacties
    1.806
    06-10-2011

Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    O wat handig ma sha Allah. Klinkt goed.
    Blijf je focussen op tajweed is mijn advies. Ga pas verder met hifdh als je hetgeen dat je al gememoriseerd hebt foutloos (met tajweed) kunt reciteren. Maak een schema voor jezelf en neem dat als je richtlijn. Allaahuma yassir.
    -

MVC Lid

Reacties
    215
    23-08-2020

This world cruel as hell allahyster

MVC Lid

Reacties
    1.658
    27-05-2017

Regret.

From the South

Reacties
    1.290
    06-09-2020

Ik ga slapen want morgen heb ik een zeer actieve dag. Dan mag ik mijn sociale vaardigheden uit de stoffige kast halen.
    Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me.

MVC Lid

Reacties
    1.658
    27-05-2017

Welterusten a malika ‘n ouschér.

From the South

Reacties
    1.290
    06-09-2020

Citaat Geplaatst door Benvito Bekijk reactie
    Welterusten a malika ‘n ouscher.
    Welterusten a thazath.

MVC Lid

Reacties
    1.658
    27-05-2017

They say the time’s supposed to heal ya.

bouziane

Reacties
    285
    24-05-2020

ewa noennie
    Een keer per jaar is er feest in de straat.
    We dansen we springen je weet hoe dat gaat!

De mensen zijn vrolijk de mensen zijn blij!
    Ik vind je leuk wat vind jij dan van mij?

bouziane

Reacties
    285
    24-05-2020

ik kan nie slapen door steenpuist in me gezicht
    straks 10 uur bij de dokter zijn
    Een keer per jaar is er feest in de straat.
    We dansen we springen je weet hoe dat gaat!

De mensen zijn vrolijk de mensen zijn blij!
    Ik vind je leuk wat vind jij dan van mij?

MVC Lid

Reacties
    7.509
    31-12-2014

I'd like to change my point of view
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

From the South

Reacties
    1.290
    06-09-2020

Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    ik kan nie slapen door steenpuist in me gezicht
    straks 10 uur bij de dokter zijn
    Ik denk dat jouw steenpuist niet kan slapen door jou.