1. #77506
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Allahoema barek kijk hoe schattig ze zijn samen. Zou dit nog bestaan in deze tijden cuz I want this too!

    https://m.youtube.com/watch?v=oE7rosA2s20
    Sincerity is the face of the soul.

  2. #77507
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Allahoema barek kijk hoe schattig ze zijn samen. Zou dit nog bestaan in deze tijden cuz I want this too!

    https://m.youtube.com/watch?v=oE7rosA2s20
    Yes hartverwarmend.
    Sincerity is the face of the soul.

  3. #77508
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door Benvito Bekijk reactie
    Ja dat kun je wel zeggen idd.
    Mijn ouders zullen daar vast anders over denken.

    ‘Nee, dat mag niet.’

    Leuk hoe jij jezelf omschrijft. Allahi hafdhek.


    Ameen! :-)

  4. #77509
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door Zoetzuurstok Bekijk reactie
    Hahah cute! Denk taal en spelling, en jij?
    Alles wel een beetje behalve rekenen/wiskunde.

  5. #77510
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Kekw

  6. #77511
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Zondag.

  7. #77512
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Wololooooooooooo
    Lets do this apen en aapjes

  8. #77513
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Mooi weer, maar geen fut om te wandelen. Over 5 min mezelf dwingen ^/

  9. #77514
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    time to leave for ever.

  10. #77515
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Automatische piloot. Af en toe een middagdutje en wat concealer onder me ogen Hahaha. Dat heb ik ook lang gehad, op gegeven moment raak je eraan gewend ofzo. Maar hoop dat er snel verandering in komt, don’t like the way it is now.
    In sha allah ik hoop het voor jou! Goed en op tijd slapen is heel belangrijk! Ze noemen het niet voor niks een schoonheidsslaapje. Heb je al eens magnesiumolie gebruikt? Daar slaap je heel diep door.
    Sincerity is the face of the soul.

  11. #77516
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Hahahah. Dat heb ik ook weleens. Let’s blame it on women hormones Dat doe je goed!

    Slaaplekker! Succes met het opruimen morgen
    Ik denk dat het morgen zal worden!

    Vandaag wat andere dingen gedaan!
    Sincerity is the face of the soul.

  12. #77517
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Benvito Bekijk reactie
    RE:

    Beste Zandkoningin,

    Naar aanleiding van uw vraag met betrekking tot de merknaam van de -door u genoemde- overheerlijke mango thee geef ik u bij deze antwoord. Omdat u het (uiteindelijk) zo lief vroeg.

    Het merknaam is: PICKWICK

    Met vriendelijke groet,
    Benvito
    RE: mangothee

    Geachte heer Benvito,

    Uw bericht d.d. 22 mei 2021 heeft mijn volledige aandacht genoten.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wat teleurgesteld ben. Ik had meer een high-end product verwacht in plaats van Pickwick. De door u gebruikte superlatieven en geheimzinnigheid droegen bij aan de verwachting van een exclusieve thee. Helaas moet ik concluderen dat hier sprake is van misleiding. Ik wil hierbij dan ook een morele schadeclaim indienen. Ik hoop dan ook op uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Zandkoningin
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #77518
    MVC Lid

    Reacties
    2.443
    27-05-2017

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    RE: mangothee

    Geachte heer Benvito,

    Uw bericht d.d. 22 mei 2021 heeft mijn volledige aandacht genoten.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wat teleurgesteld ben. Ik had meer een high-end product verwacht in plaats van Pickwick. De door u gebruikte superlatieven en geheimzinnigheid droegen bij aan de verwachting van een exclusieve thee. Helaas moet ik concluderen dat hier sprake is van misleiding. Ik wil hierbij dan ook een morele schadeclaim indienen. Ik hoop dan ook op uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Zandkoningin
    Re: mangothee

    Beste mevrouw Zandkoningin,

    Ik heb uw bericht met verbazing zitten lezen. U kunt stellen dat ik op dit moment met stomheid geslagen ben. U beschuldigt mij zonder een enkel(!) gegronde reden ervan u opzettelijk te hebben misleid terwijl ik u nota bene voorzien heb van informatie waar u om vroeg.

    Ik overweeg om hier een juridische zaak van te maken. U beschuldigt mij publiekelijk valselijk. Ik zal via mijn advocaat een schadeclaim bij u indienen, mijn (goede) naam wordt op dit moment door het slijk gehaald.

    Ik hoop dat u na het lezen van dit bericht tot inkeer komt en uw spijt betuigt, anders zullen er verregaande maatregelen genomen worden.


    In afwachting van uw reactie.

    Benvito

  14. #77519
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Benvito Bekijk reactie
    Re: mangothee

    Beste mevrouw Zandkoningin,

    Ik heb uw bericht met verbazing zitten lezen. U kunt stellen dat ik op dit moment met stomheid geslagen ben. U beschuldigt mij zonder een enkel(!) gegronde reden ervan u opzettelijk te hebben misleid terwijl ik u nota bene voorzien heb van informatie waar u om vroeg.

    Ik overweeg om hier een juridische zaak van te maken. U beschuldigt mij publiekelijk valselijk. Ik zal via mijn advocaat een schadeclaim bij u indienen, mijn (goede) naam wordt op dit moment door het slijk gehaald.

    Ik hoop dat u na het lezen van dit bericht tot inkeer en komt en uw spijt betuigt, anders zullen er verregaande maatregelen genomen worden.


    In afwachting van uw reactie.

    Benvito
    Re: mangothee

    Geachte heer Benvito,

    Ik ben zeer verwonderd over de toon van uw schrijven. Ik vrees dat wij hier niet uit zullen geraken.

    Uw advocaat, die in kopie meeleest, mag de schadeclaim indienen en een juridische zaak aanspannen. We laten het aan de wijsheid van de rechter over die naar eer en geweten kan oordelen over deze zaak.

    Ik wacht de verregaande maatregelen vol spanning af.

    Met vriendelijke groet,

    Strijdvaardige Zandkoningin
    Sincerity is the face of the soul.

  15. #77520
    MVC Lid

    Reacties
    2.443
    27-05-2017

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Re: mangothee

    Geachte heer Benvito,

    Ik ben zeer verwonderd over de toon van uw schrijven. Ik vrees dat wij hier niet uit zullen geraken.

    Uw advocaat, die in kopie meeleest, mag de schadeclaim indienen en een juridische zaak aanspannen. We laten het aan de wijsheid van de rechter over die naar eer en geweten kan oordelen over deze zaak.

    Ik wacht de verregaande maatregelen vol spanning af.

    Met vriendelijke groet,

    Strijdvaardige Zandkoningin
    Re: mangothee

    Beste mevrouw Zandkoningin,

    Ik moet bekennen dat u lef heeft. Maar in dit geval zal het u niets baten. Ik zou al het ellende dat hieruit voortvloeit u willen besparen. Neemt u daadwerkelijk een weloverwogen beslissing?


    Hoogachtend,

    Benvito