1. #77476
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Hoop dat het heeft gesmaakt!

  2. #77477
    MVC Lid

    Reacties
    15.747
    10-03-2010

    Eerlijk het was super lekker.
    Vooral die garnalen waren top.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  3. #77478
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Daar kan ik me in vinden. Ik slaap op z’n vroegst rond 2 uur.

    Hahahah. Dat geloof ik direct. Ze boffen met jou als tante!
    Hoe lang slaap je dan? Vandaag wil ik voor 00h slapen!

    Hahahhaah ja dat maak ik hen heel duidelijk voordat ze alles vanzelfsprekend nemen wat ik voor hun doe.
    Sincerity is the face of the soul.

  4. #77479
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    In sha Allah!

    Ik hou van zoet
    Hahhaha dat merk ik. Allahi shafek. Ik had veel chocolade gekocht om desserts te maken met el eid enz. Heb te veel gekocht. Dus nu ben ik dat aan het vreten zodat mijn kast eindelijk leeg is. En dan heb ik weer mentale rust. Ik zou het beter weggeven aangezien ik er intolerant aan ben maar die suikermonsters laten me niet! En ja ik heb ook geen ruggengraat om het te weerstaan.
    Sincerity is the face of the soul.

  5. #77480
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Als ik je had gekend, dan was ik met plezier komen helpen!
    Je kent me nu toch, je mag ook baas zijn bij mij.
    Morgen zal ik opruimen in sha allah!
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #77481
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Eerlijk het was super lekker.
    Vooral die garnalen waren top.
    Zandkoningin negeert deze reactie en drinkt rustig water verder om haar honger te stillen.
    Sincerity is the face of the soul.

  7. #77482
    MVC Lid

    Reacties
    2.443
    27-05-2017

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Omdat je compassievol bent en vrijgevig.
    Vooruit dan maar Zandkoningin.

  8. #77483
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Aangezien pickwick me vandaag heeft teleurgesteld met de theelabel vragen, heb ik zelf maar iets bedacht.

    Vraag:
    Hoe omschrijven de mensen om je heen (ouders, ooms, tantes etc.) jou als kind? En in welk opzicht ben je niet veranderd?

  9. #77484
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Benvito Bekijk reactie
    Vooruit dan maar Zandkoningin.
    Still waiting ...
    Sincerity is the face of the soul.

  10. #77485
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hoe lang slaap je dan? Vandaag wil ik voor 00h slapen!

    Hahahhaah ja dat maak ik hen heel duidelijk voordat ze alles vanzelfsprekend nemen wat ik voor hun doe.
    Hangt er vanaf wat ik de volgende dag te doen heb. Ik ben meestal rond 7/8 wakker doordeweeks, in het weekend rond 9/10, en af en toe 11 uur. Het beste zou inderdaad zijn om voor/rond 12 te slapen.

    Haha, gelijk heb je.

  11. #77486
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Hangt er vanaf wat ik de volgende dag te doen heb. Ik ben meestal rond 7/8 wakker doordeweeks, in het weekend rond 9/10, en af en toe 11 uur. Het beste zou inderdaad zijn om voor/rond 12 te slapen.

    Haha, gelijk heb je.
    Kifesh hoe functioneer jij dan? Als ik te weinig slaap merk je dat direct aan de manier hoe ik spreek, ik verdraai namen, spreekwoorden, wanneer ik iemand aanspreek ga ik eerste alle namen af die ik ken en eindig ik dan met de naam van de persoon. En ik ben dan ook verstrooid, opeens twijfel ik aan de halte waar ik moet afstappen, etc. Echt rwina in mijn hoofd. Maar allahoema barek als jij daar in slaagt.

    Hhhhh ja deze generatie hebben geen a3moed gekregen en geen struggles gekend, dus voor hun is alles normaal.
    Sincerity is the face of the soul.

  12. #77487
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hahhaha dat merk ik. Allahi shafek. Ik had veel chocolade gekocht om desserts te maken met el eid enz. Heb te veel gekocht. Dus nu ben ik dat aan het vreten zodat mijn kast eindelijk leeg is. En dan heb ik weer mentale rust. Ik zou het beter weggeven aangezien ik er intolerant aan ben maar die suikermonsters laten me niet! En ja ik heb ook geen ruggengraat om het te weerstaan.
    Hahaha, af en toe moet kunnen. Sinds de ramadan eet ik eigenlijk geen zoetigheid meer als we het hebben over snoep en chocolade, word er misselijk van. Maar thee zonder suiker of honing werkt voor mij gewoon echt niet, heb het vaak geprobeerd

  13. #77488
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Je kent me nu toch, je mag ook baas zijn bij mij.
    Morgen zal ik opruimen in sha allah!

    Zondag schoonmaakdag! In sha Allah.

  14. #77489
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Hahaha, af en toe moet kunnen. Sinds de ramadan eet ik eigenlijk geen zoetigheid meer als we het hebben over snoep en chocolade, word er misselijk van. Maar thee zonder suiker of honing werkt voor mij gewoon echt niet, heb het vaak geprobeerd
    Ja af en toe en beheerst. Ik word onrustig en moet alles opeten. Tijdens ramadan had ik ook geen behoefte aan suiker. Eigenlijk nu ook niet maar ja bij mij heeft die zoetigheid geen overlevingskans. Ik ben al zo ver gekomen dat ik in de supermarkt sterk kan blijven en geen onzin koop. Ik maak dan zelf cake of een ander gebak om de hoeveelheid suiker te beperken.

    Ik drink zelf muntthee zonder suiker. Als ik eentje snel maak gewoon in een glas. Wel in de theepot!

    Sis ik ga slapen! Slaap lekker en droom zoet.
    Sincerity is the face of the soul.

  15. #77490
    MVC Lid

    Reacties
    2.443
    27-05-2017

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Still waiting ...
    Even lief vragen Zandkoningin.