1. #66481
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    “To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.”.

  2. #66482
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  3. #66483
    MVC Lid

    Reacties
    405
    31-12-2012

    A problem is a chance for you to do your best.

  4. #66484

  5. #66485
    MVC Lid

    Reacties
    405
    31-12-2012

    Het meest waardevolle is een gesprekspartner hebben, waarmee je kan spreken over vanalles wat er in je omgaat, wat je hebt meegemaakt en wat je nog zou willen doen/bereiken, zonder bevooroordeeld te worden.

    Mensen die zo’n gesprekspartner hebben, koester hem of haar.

  6. #66486
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Deen over culture.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  7. #66487
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Hoe behouden jullie jullie concentratie tijdens salaat? Wat doe je op het moment dat je afdwaalt in gedachte? De ene zegt dat het al begint bij de wudu (concentratie/voorbereiding) en de andere sluit de ogen tijdens het gebed. — Ik had nagevraagd of dit mocht trouwens en ze gaven aan dat we wel door moesten hebben dat de Profeet Mohammed vrede zij met hem dit niet deed tijdens het gebed (we dienen zijn voorbeeld te volgen), maar stel je in een drukke ruimte aan het bidden bent, dat je dat kunt doen (ogen sluiten) om je concentratie terug te halen ya3ni.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  8. #66488
    MVC Lid

    Reacties
    29
    02-09-2018

    Door te denken dat dit wellicht je laatste gebed kan zijn. En door te denken dat de dood achter je zit. Het paradijs rechts van je en de hel links van je.
    En de ka3ba voor je en dat je weet dat Allah naar je kijkt.

  9. #66489

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Hoe behouden jullie jullie concentratie tijdens salaat? Wat doe je op het moment dat je afdwaalt in gedachte? De ene zegt dat het al begint bij de wudu (concentratie/voorbereiding) en de andere sluit de ogen tijdens het gebed. — Ik had nagevraagd of dit mocht trouwens en ze gaven aan dat we wel door moesten hebben dat de Profeet Mohammed vrede zij met hem dit niet deed tijdens het gebed (we dienen zijn voorbeeld te volgen), maar stel je in een drukke ruimte aan het bidden bent, dat je dat kunt doen (ogen sluiten) om je concentratie terug te halen ya3ni.
    This will help you in shaa Allah

    https://m.youtube.com/watch?v=LM87wNyyB2o

  10. #66490
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door naib Bekijk reactie
    Door te denken dat dit wellicht je laatste gebed kan zijn. En door te denken dat de dood achter je zit. Het paradijs rechts van je en de hel links van je.
    En de ka3ba voor je en dat je weet dat Allah naar je kijkt.
    Dat is een hele goede manier om jezelf terug te halen inderdaad, Allaahuma baarek.

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    This will help you in shaa Allah

    https://m.youtube.com/watch?v=LM87wNyyB2o
    DjazaakAllaahou khayran, maar dat was niet wat ik vroeg.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  11. #66491
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    En weer een Ramadan die aan mijn neus voorbij gaat waarin ik absoluut veel te weinig heb kunnen doen door school.

    De laatste keer dat ik een Ramadan echt goed heb ingevuld qua tijd was toen het in de zomervakantie viel.

    Later als ik op eigen benen sta, ga ik sowieso standaard al mijn vrije vakantiedagen opgeven aan de Ramadan, zodat ik die maand helemaal nuttig kan spenden.


  12. #66492

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Dat is een hele goede manier om jezelf terug te halen inderdaad, Allaahuma baarek.



    DjazaakAllaahou khayran, maar dat was niet wat ik vroeg.
    Als je de audio aandachtig luistert dan vind je vanzelf waar je naar vroeg

  13. #66493
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Als je de audio aandachtig luistert dan vind je vanzelf waar je naar vroeg
    BarakAllaahou feek.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  14. #66494
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Heel de buurt ruikt naar koekjes.

  15. #66495

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Vandaag ga ik aspergesoep maken.