1. #66091
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Ik heb liever dat ik een lieve/zachtaardige partner krijg dan een schoonmoeder
    Obvs. Maar een schoonmoeder is ook belangrijk voor mij.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  2. #66092

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Obvs. Maar een schoonmoeder is ook belangrijk voor mij.
    I know maar ik zou dat niet laten meewegen als ik op het punt staat te kiezen voor een partner. Een juiste partner kiezen is vandaag de dag al moeilijk…

  3. #66093
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Pff. Soms mis ik iemand een maatje bij wie ik mn hartje kan luchten.

    T leven is echt stom soms.

  4. #66094
    Situation.

    Reacties
    563
    04-05-2011

    Heb zo'n zin in de zomervakantie.

  5. #66095
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    I know maar ik zou dat niet laten meewegen als ik op het punt staat te kiezen voor een partner. Een juiste partner kiezen is vandaag de dag al moeilijk…
    Khayr, klopt. Gewoon wachten hhh. Allaah brengt dat wat bij elkaar hoort toch wel bij elkaar.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  6. #66096
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Khayr, klopt. Gewoon wachten hhh. Allaah brengt dat wat bij elkaar hoort toch wel bij elkaar.
    Klopt. Net als je inkomen. Niet gaan werken, maar gewoon wachten. Allaah brengt je rizq toch wel bij je.


    /s

  7. #66097

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Khayr, klopt. Gewoon wachten hhh. Allaah brengt dat wat bij elkaar hoort toch wel bij elkaar.
    Dit is niet helemaal correct

  8. #66098
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Dit is niet helemaal correct
    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Klopt. Net als je inkomen. Niet gaan werken, maar gewoon wachten. Allaah brengt je rizq toch wel bij je.


    /s
    Werken is wat anders, Pres. =) De handen moeten werken.

    De man moet uiteindelijk de stappen ondernemen (de vrouw kan ook, maar ik persoonlijk zou niet gauw stappen ondernemen jegens een man). Wat ik er wel bij wil zeggen is; ieder persoon is anders. Ik ben erg afwachtend, een ander vrouw kan juist het tegenovergestelde zijn. So.. yeah. Dit was vanuit mijn perspectief.

    Feit blijft feit; wat bij elkaar hoort, komt bij elkaar.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  9. #66099

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Een koopwoning afbetalen met spaargeld zonder een hypotheek te nemen. Haalbaar of niet?

  10. #66100
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Werken is wat anders, Pres. =) De handen moeten werken.

    De man moet uiteindelijk de stappen ondernemen (de vrouw kan ook, maar ik persoonlijk zou niet gauw stappen ondernemen jegens een man). Wat ik er wel bij wil zeggen is; ieder persoon is anders. Ik ben erg afwachtend, een ander vrouw kan juist het tegenovergestelde zijn. So.. yeah. Dit was vanuit mijn perspectief.

    Feit blijft feit; wat bij elkaar hoort, komt bij elkaar.
    Dat hoeft niet perse. Je kunt in je omgeving wel bekend maken dat je openstaat voor een potentiële huwelijkskandidaat of dergelijke. Het is een voorbeeld.

  11. #66101

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Wat een buikpijn.

  12. #66102
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Dat hoeft niet perse. Je kunt in je omgeving wel bekend maken dat je openstaat voor een potentiële huwelijkskandidaat of dergelijke. Het is een voorbeeld.
    Kan inderdaad, dat zou een stap zijn. Maar daarna is het nogsteeds afwachten. Mijn punt was meer dat stel dat je iemand op het oog hebt, je tranquil zit ya3ni. Je kan het bekend maken, maar diegene (de man) moet uiteindelijk de stap nemen om je te benaderen.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  13. #66103
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Dat hoeft niet perse. Je kunt in je omgeving wel bekend maken dat je openstaat voor een potentiële huwelijkskandidaat of dergelijke. Het is een voorbeeld.
    Ha, zus. Jij ook hier.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  14. #66104
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Een koopwoning afbetalen met spaargeld zonder een hypotheek te nemen. Haalbaar of niet?
    Ja, op je 60e.

  15. #66105

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Hypotheek afbetalen kost ook tijd? Volgens mijn berekening moet het binnen 20 jaar lukken.