1. #64846
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    De maan is zo mooi en groot subhanAllaah. Ik kan er uren naar kijken.
    Hij zag er vanochtend super groot uit en en met een streep er doorheen. Deed me aan het verhaal denken van rasulallah toen hij het doormidden sneed als teken voor de joden.
    You either win or learn.

  2. #64847
    MVC Lid

    Reacties
    399
    04-07-2018

    Citaat Geplaatst door Elixir Bekijk reactie
    sterkte
    Gracias mijn Z-vormige teen bedankt je
    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Letterlijk niks helpt daarna hè. Oogkassen worden gewoon warm en niet kunnen slapen meer
    Verwarming van auto doe ik 10 seconden aan en dan uit. En dan zit je wel eens naast iemand die de hele tijd verwarming op z'n hoogst aan heeft staan. Alsof het niks is. En dan zit jij daar met een gevoel van 60 graden celsius met je dikke jas. Je nek kan je niet omdraaien want die is opgezwollen en je ogen poppen eruit.

    Wat doe je?

    A) je zet de verwarming zelf lager want je vind het een beetje egoïstisch en irriteert je dood
    B) je hebt sabr want je wilt niet erg overkomen en hoopt dat de watervallen die onder je haarlijn vandaan komen wel wordt opgemerkt
    C) je zegt op een vriendelijke manier kan de verwarming wat lager maar denkbeeldig heb je diegene z'n gezicht tegen een oven gedrukt

  3. #64848
    MVC Lid

    Reacties
    1.715
    03-02-2013

    Ik mis chat, mensen. Het was leuk om er even te klieren. Allemaal serieuze topics hier.

    Verdomme!
    Insanın gerçek güzelliği, sözünün güzelliğidir.

  4. #64849
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Brook. Bekijk reactie
    Gracias mijn Z-vormige teen bedankt je

    Verwarming van auto doe ik 10 seconden aan en dan uit. En dan zit je wel eens naast iemand die de hele tijd verwarming op z'n hoogst aan heeft staan. Alsof het niks is. En dan zit jij daar met een gevoel van 60 graden celsius met je dikke jas. Je nek kan je niet omdraaien want die is opgezwollen en je ogen poppen eruit.

    Wat doe je?

    A) je zet de verwarming zelf lager want je vind het een beetje egoïstisch en irriteert je dood
    B) je hebt sabr want je wilt niet erg overkomen en hoopt dat de watervallen die onder je haarlijn vandaan komen wel wordt opgemerkt
    C) je zegt op een vriendelijke manier kan de verwarming wat lager maar denkbeeldig heb je diegene z'n gezicht tegen een oven gedrukt
    arme teen

  5. #64850
    MVC Lid

    Reacties
    3.543
    14-07-2014

    Egypte is een mooi land.
    .

  6. #64851
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door Brook. Bekijk reactie
    Gracias mijn Z-vormige teen bedankt je

    Verwarming van auto doe ik 10 seconden aan en dan uit. En dan zit je wel eens naast iemand die de hele tijd verwarming op z'n hoogst aan heeft staan. Alsof het niks is. En dan zit jij daar met een gevoel van 60 graden celsius met je dikke jas. Je nek kan je niet omdraaien want die is opgezwollen en je ogen poppen eruit.

    Wat doe je?

    A) je zet de verwarming zelf lager want je vind het een beetje egoïstisch en irriteert je dood
    B) je hebt sabr want je wilt niet erg overkomen en hoopt dat de watervallen die onder je haarlijn vandaan komen wel wordt opgemerkt
    C) je zegt op een vriendelijke manier kan de verwarming wat lager maar denkbeeldig heb je diegene z'n gezicht tegen een oven gedrukt
    Hhhhh. Die nek. Ik twijfel tussen B en C, ligt eraan met wie ik in de auto zit haha. Ik zou afwachtend zijn, dus B. Jij?

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  7. #64852
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Push me to the edge.

  8. #64853
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Rotterlo Fraterlo?
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  9. #64854
    MVC Lid

    Reacties
    399
    04-07-2018

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Hhhhh. Die nek. Ik twijfel tussen B en C, ligt eraan met wie ik in de auto zit haha. Ik zou afwachtend zijn, dus B. Jij?
    Voorheen deed ik eerst b en daarna c.
    Maar nu gelijk a, anders blijven we geen vrienden

  10. #64855
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Let it snow, let it snow, let it snow..


  11. #64856

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Let it snow, let it snow, let it snow..
    jij hebt hayek grote voetstappen!! Maat 45?

  12. #64857
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Let it snow, let it snow, let it snow..
    Rotjeknor ❤️

  13. #64858

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Elke profeet onder de profeten is gekomen met een teken dat zijn oprechtheid en profeetschap waarheid is.
    - Onder de tekenen die Allah aan Noah heeft gegeven is de ark, zoals Allah zegt: فَأَنجَيۡنَٰهُ وَأَصۡحَٰبَ ٱلسَّفِينَةِ وَجَعَلۡنَٰهَآ ءَايَةٗ لِّلۡعَٰلَمِينَ
    “ Toen redden Wij hem en de mensen van het schip. En zo maakten Wij dit als een teken voor de werelden.”
    - En onder de tekenen die Allah aan Ibrahim heeft gegeven, nadat het volk van Ibrahim, hem hadden opgejaagd en hem in het vuur hebben gegooid. Beval Allah het vuur om koud te zijn. Allah zegt: قُلۡنَا يَٰنَارُ كُونِي بَرۡدٗا وَسَلَٰمًا عَلَىٰٓ إِبۡرَٰهِيمَ
    Wij zeiden: “O vuur, wees (aangenaam) koud en veilig voor Ibraahiem.
    - En onder de tekenen die Allah aan Mozes gaf was zijn staf en het splitsen van de zee. Toen Mozes zijn staf op de grond gooide en het veranderde in een slang
    - En onder de tekenen die Allah aan Iesa heeft gegeven is dat hij geboren werd zonder vader en ook van de tekenen is dat Iesa sprak tegen de mensen toen hij nog in zijn wieg lag om te mensen in te lichten over de oprechtheid van zijn moeder.

    En wat zijn de tekenen waar onze geliefde profeet mee is gekomen?

  14. #64859
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    jij hebt hayek grote voetstappen!! Maat 45?
    Die zijn niet van mij. Maarja, alleen mensen die wat slimmer zijn, zouden dat kunnen weten.
    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Rotjeknor ❤️
    Yes.

  15. #64860
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Zó koud.