1. #63331
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    Besaha Eufje!! Ik kan plaatje niet zien, maar lees in reactie dat je sushi aan t eten bent pffff lekkerrrrrrrrrr !!!!
    Allaah 7tik sa7aaa guuurl. Ik ben gisteren wezen eten. Heb een nieuw resto uitgeprobeerd. Was echt te goed. Ze hadden ook lekkere mocktails

  2. #63332
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Citaat Geplaatst door DRUG Bekijk reactie
    Ben ook eens alleen sushi gaan eten. Neem je laptop of tel mee en komt helemaal goed, want het is zeker awkward, maaaaaar het was delicious!
    Vooral als je op ronde 2 of 3 moet wachten !!!

    Maar ik ga t van de week gewoon doen ! Dont care anymore

  3. #63333
    Married.

    Reacties
    5.157
    29-08-2012

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    10 dagen is wel veel !!

    Gewoon doen! En begin dichtbij, zoal Parijs of Barcelona, kies eerst voor een wereldstad. Ga uitzoeken wat je precies wilt doen; qua bezienswaardigheden, of is het meer chillen. Zoek de bezienswaardigheden en restaurants uit en verblijf in t centrum, wat alles en veel op loopafstand is. Wees gedurfd; socialize met andere en kies voor veilige zoal; koffie bij Starbucks doen, want dat doe je ook in Nederland bij wijze van. Uitzoeken wat betreft openbaar vervoer, of kies je ervoor om een auto te huren.

    Voor de rest; het is echt kwestie van doen!! Voor de rest rolt het van zelf wel! maak planningen en het is niet erg, als je niet aan je planning houdt, maybe kom je daar iets leukers tegen en ga je dat doen! Zoek de activiteiten op wat je allemaal daar plaatselijk kan doen! Voor de rest; niet awkward voelen dat je alles en veel ‘alleen’ doet, who CARE’s!! Schijt hebben!
    Ja je hebt gelijk. Moet gewoon doen. Als ik op andere ga wachten ben ik 60+.. Doe hier in NL alles alleen joh, dus hoe anders zal het daar dan zijn. I don’t mind being alone. Welke city is aan te raden voor the first time alleen?

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    Vooral als je op ronde 2 of 3 moet wachten !!!

    Maar ik ga t van de week gewoon doen ! Dont care anymore
    Ik zeg doen! Als je vroeg gaat op een doordeweekse dag is er be3da niemand. Leidseplein was in ieder geval leeg.

  4. #63334
    Married.

    Reacties
    5.157
    29-08-2012

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    Vooral als je op ronde 2 of 3 moet wachten !!!

    Maar ik ga t van de week gewoon doen ! Dont care anymore
    Wallahi je moet echt maling hebben.

  5. #63335
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Allaah 7tik sa7aaa guuurl. Ik ben gisteren wezen eten. Heb een nieuw resto uitgeprobeerd. Was echt te goed. Ze hadden ook lekkere mocktails
    Oeeehh klinkt echt lekker!! Welke resto is het?!

  6. #63336
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Citaat Geplaatst door DRUG Bekijk reactie
    Ja je hebt gelijk. Moet gewoon doen. Als ik op andere ga wachten ben ik 60+.. Doe hier in NL alles alleen joh, dus hoe anders zal het daar dan zijn. I don’t mind being alone. Welke city is aan te raden voor the first time alleen?



    Ik zeg doen! Als je vroeg gaat op een doordeweekse dag is er be3da niemand. Leidseplein was in ieder geval leeg.
    Mijn eerste keer alleen; was Barcelona en dat deed ik voor 2 dagen, dus 1 overnachting. Ik deed even rustig met de dagen ! Was bang dat ik me zou vervelen or whatever, en het was echt relax! Zelfs zo’n tourbus gedaan !

    Precies, zit echt weinig verschil in hoor en wie weet leer je daar wat mensen kennen, u never know. Sta open voor nieuwe mensen! Altijd leuk!

    En als je echt alleen wil zijn; oordopjes + yourself is Meer dan genoeg! Dus zorg voor genoeg powerbanks !!!

    Precies daarom, ik ga het doen!

  7. #63337
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Citaat Geplaatst door DRUG Bekijk reactie
    Wallahi je moet echt malin hebben.
    Thats the spirit, die we hebben !

  8. #63338
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    Oeeehh klinkt echt lekker!! Welke resto is het?!
    Check je hoekieeee.

  9. #63339
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Hij is de liefste.

  10. #63340
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Loop je er dan ook door?


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    Nee, ben je gek? Alleen uit het raam kijken naar hoe mensen rennen in de regen.

  11. #63341
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    I wantee a biggie wedding. Coltee no buyee me the car that i wanted, no buyee me cotee that i wanted.

  12. #63342
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    Besaha Eufje!! Ik kan plaatje niet zien, maar lees in reactie dat je sushi aan t eten bent pffff lekkerrrrrrrrrr !!!!
    Voor wanneer is de saba3? Waloe biebie7?

  13. #63343
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Dus ik ziet hier met mijn kamer ophoop, hopend dat mijn mama mij roept voor een glas thee.

    Morgen 2 feestjes, maar ik weet nog steeds niet wat ik cadeau moet doen. Bitch, I NEED A VACATION.
    M Till death do us part.

  14. #63344
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Ik zie bijna alleen maar sickness rondlopen. Mensen worden alsmaar enger en gestoorder.

  15. #63345
    MVC Lid

    Reacties
    12.068
    21-05-2010

    Miep