1. #59686
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Mannen zijn snel tevreden.. Alles wat een gat heeft vinden ze prima lijkt het.
    Wij vrouwen zijn echt wel wat preciezer in wie we ons tijd gunnen, met wie we praten zitten.. Hoeveel we praten..
    met wie we Appen en onze profielfoto mag zien..
    Of ben ik de enige ?
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  2. #59687
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Always settle for less.
    Why??
    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Iemand tips om goed bruin/zwart te worden.. Ik wil dit jaar echt zwart zwart worden.
    Dit lukt mij nooooooit. I gave up a long time ago.

    Eerlijk liever blank dan een huid wat verbrand is door de zon. 1 kans op kanker en hellooo rimpels!
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  3. #59688
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Mannen zijn snel tevreden.. Alles wat een gat heeft vinden ze prima lijkt het.
    Wij vrouwen zijn echt wel wat preciezer in wie we ons tijd gunnen, met wie we praten zitten.. Hoeveel we praten..
    met wie we Appen en onze profielfoto mag zien..
    Of ben ik de enige ?
    True. Alhoewel niet alle mannen ik ken mannen die heel wat zelfrespect hebben en niet door elke madame voor de gek gehouden kunnen worden.

    Maar wat je zegt geldt echt wel voor een grote groep. Moet zegge dat wij vrouwen het ze hebben aangeleerd. Heel wat vrouwen geven zichzelf en hun tijd zeer snel. Waardoor de ‘normale’ vrouwen dan als gek worden verklaard als we nee zeggen.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  4. #59689
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    True. Alhoewel niet alle mannen ik ken mannen die heel wat zelfrespect hebben en niet door elke madame voor de gek gehouden kunnen worden.

    Maar wat je zegt geldt echt wel voor een grote groep. Moet zegge dat wij vrouwen het ze hebben aangeleerd. Heel wat vrouwen geven zichzelf en hun tijd zeer snel. Waardoor de ‘normale’ vrouwen dan als gek worden verklaard als we nee zeggen.
    Allah yr7am li rabak.

    Dat valt mij dus ook op.. Vrouwen gooien zich zo voor de mannen.. Mannen doen geen moeite meer voor ons, nummertjes zjin we voor ze. Komt dat nooit meer terug? Dat mannen echt moeite doen voor wat ze willen?
    Ik mis dat man.. Mijn tante vertelde me laatst dat haar 'crushes' in telefooncellen in de regen belde met muntgeld, en wij
    'janken' dat hij niet terug appt.. Verliest geen geld, en in de droogte ook nog m3a yemmah f'dar.

    Ik ben in een verkeerde tijd geboren..
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  5. #59690
    Bijna Lid

    Reacties
    451
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door Brook. Bekijk reactie
    hehhhhhhhhhhh dont go with the obession flow, gat alleen je huid verpeste
    gwn lopen in rkempoebruiner en rkempoe gold vanaf 11 uur tot en met dhor dan ben je zwart leeuw brór



    kan allebei hé
    Ga ik niet. Ik wil alleen een kleurtje. Jammer genoeg ga ik dit jaar niet op vakantie.

  6. #59691
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Allah yr7am li rabak.

    Dat valt mij dus ook op.. Vrouwen gooien zich zo voor de mannen.. Mannen doen geen moeite meer voor ons, nummertjes zjin we voor ze. Komt dat nooit meer terug? Dat mannen echt moeite doen voor wat ze willen?
    Ik mis dat man.. Mijn tante vertelde me laatst dat haar 'crushes' in telefooncellen in de regen belde met muntgeld, en wij
    'janken' dat hij niet terug appt.. Verliest geen geld, en in de droogte ook nog m3a yemmah f'dar.

    Ik ben in een verkeerde tijd geboren..
    Ameen!!

    Ena en9olek die tijd krijgen we niet meer terug. Alles is goedkoop geworden incl levens. Mensen spelen met mekaar alsof het niets is en ze geen verantwoording moeten afleggen.

    Ik had laatst letterlijk 1 appgesprek met iemand en hij wilde meteen afspreken. Ik dacht spaced deze hem ofzo, ik ken je niet als ik uberhaupt je zou zien echt niet na 1 app gesprek. Safi het is alsof ik chinees sprak na paar keer appen steeds weer vragen. Mijn vriendinnen gaven meteen aan dat zat meisjes dat zouden doen en hij me daarom zo raar vind. Het feit dat hij een advocaat is en jong is voor hun the one!
    Je snapt dat omdat ik niet hapte ik niet meer interessant voor hem was.
    Ik dacht boy byeeeee
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  7. #59692
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door MOCROJAGUAR. Bekijk reactie
    Hahaha
    Ik weet niet waar je bent maar als dit een uitsmijter moet voorstellen it looks awfull.

    En ik heb goeie uitsmijters gegeten in marokko.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  8. #59693
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Ameen!!

    Ena en9olek die tijd krijgen we niet meer terug. Alles is goedkoop geworden incl levens. Mensen spelen met mekaar alsof het niets is en ze geen verantwoording moeten afleggen.



    Je snapt dat omdat ik niet hapte ik niet meer interessant voor hem was.
    Ik dacht boy byeeeee
    Ghirrrr skout. Ik heb verhalen dat wil je niet weten! Ik overtref mijn vriendinnen zo erg.. ben er echt wel een beetje klaar mee.
    Het is zwaar als je zelf zuiver en een goede intentie hebt.. it's a game en als je niet meespeelt dan heb je jezelf ermee tijd tikt ook door. Waa7la hadi akhti..
    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Ik weet niet waar je bent maar als dit een uitsmijter moet voorstellen it looks awfull.

    En ik heb goeie uitsmijters gegeten in marokko.
    Die uitsmijter is op de helft.. die kaas moet nog smelten. Halve werk hadshi.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  9. #59694
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Ghirrrr skout. Ik heb verhalen dat wil je niet weten! Ik overtref mijn vriendinnen zo erg.. ben er echt wel een beetje klaar mee.
    Het is zwaar als je zelf zuiver en een goede intentie hebt.. it's a game en als je niet meespeelt dan heb je jezelf ermee tijd tikt ook door. Waa7la hadi akhti..


    Die uitsmijter is op de helft.. die kaas moet nog smelten. Halve werk hadshi.
    Hahaha heel herkenbaar .
    Weet je de aanhouder wint lekker dicht bij jezelf blijven. Zoals ik al eerder heb gezegd. Don’t settle with less. Kleine jongetjes die nog willen spelen mag je doorsturen naar de speeltuin.

    Ik doe niet mee aan die onzin get real en nishan of opzouten .

    Juist jij snapt hem! Die kok moet uit het raam gegooid worden.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  10. #59695
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Hahaha heel herkenbaar .
    Weet je de aanhouder wint lekker dicht bij jezelf blijven. Zoals ik al eerder heb gezegd. Don’t settle with less. Kleine jongetjes die nog willen spelen mag je doorsturen naar de speeltuin.

    Ik doe niet mee aan die onzin get real en nishan of opzouten .

    Juist jij snapt hem! Die kok moet uit het raam gegooid worden.
    Ik ook.. zo denk ik ook. Elhamdolilah i'm not the only one.


    Citaat Geplaatst door MOCROJAGUAR. Bekijk reactie
    Jaja tuurlijk hahaha. Ga toch jullie schapenhaar kammen!!
    Eet maar op.. word je ziek mag je je melden spitar sania't d'rmel, porren ze een infuus in je arm kun je geen blondjes meer fixen.
    Ghirrr zieddd.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  11. #59696
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door MOCROJAGUAR. Bekijk reactie
    Niet zo gemeen jij!! Ik ben nu op de brunette tour hahaha
    Brunette idem dito! Je gaat aan de race let maar op!
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  12. #59697
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door MOCROJAGUAR. Bekijk reactie
    Gedraag je!! Als dat zo mag zijn dan mag je henna op je kont smeren!!
    Smeer het lekker zelf! Oh nee, jij zit dan al onder!
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  13. #59698
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door MOCROJAGUAR. Bekijk reactie
    Jaja tuurlijk hahaha. Ga toch jullie schapenhaar kammen!!
    Wat voor vrouwen heb jij in je ongeving fam. Schapenhaar hoe dan .

    Eet smakelijk!
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  14. #59699
    offline

    Reacties
    476
    03-02-2013

    .
    Taking a step forward..
    My words are my property.

  15. #59700

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Over bruin worden gesproken; gewoon jezelf goed insmeren met SPF en zonnen. Ben inmiddels ook een zwarte piet geworden. Je ziet gewoon precies waar mijn hijaab grenst.

    P.s. heb ooit in mijn jongere jaren zo’n bruinmaakspul gebruikt en ben toen naar school gegaan. Aan het einde van de dag was mijn hoofd gewoon oranje. Letterlijk oranje. Mijn klasgenootjes vroegen me allemaal hoe ik zo oranje kwam. Sindsdien nooit meer zoiets gebruikt.