1. #55816
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Tide. Alles in 1.

  2. #55817
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Normaal gebruik ik Hair Gro Active als shampoo, maar ik had ook een shampoo van Dove als cadeau gekregen. Vandaar de verwarring haha. Aah Zwitsal.. babyshampoo. Vind je hem goed?
    huh, ik heb deze reactie volgens mij over het hoofd gezien. Zie ook dat ik al had gezegd dat ik Zwitsal gebruik
    Zijn ze allebei wit? haha, dan is het wel makkelijk te verwarren als je even niet oplet.

    Ik gebruik Zwitsal al van kids af aan, is een fijne milde shampoo. Heb af en toe andere geprobeerd, maar kreeg daar telkens last van.


    Citaat Geplaatst door REGYT Bekijk reactie
    Bodylotion, shampoo, douchegel, ik zie ze allemaal als hetzelfde.

    Thuis heb ik alleen shampoo en die gebruik ik voor alles.

    Als ik op reis ben dan heb ik meestal die 3 die ik net had opgenoemd en die gebruik ik ook gewoon voor alles.

    Zie en merk het verschil niet.
    Alleen shampoo en zeep is meestal al genoeg, maar zeep droogt snel uit en douchegel heeft een lekker geurtje het is dus ook een beetje extra luxe en verzorging.

    Ik zou juist andersom denken, op reis alleen shampoo en thuis alle3.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  3. #55818
    World Traveler

    Reacties
    918
    29-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    huh, ik heb deze reactie volgens mij over het hoofd gezien. Zie ook dat ik al had gezegd dat ik Zwitsal gebruik
    Zijn ze allebei wit? haha, dan is het wel makkelijk te verwarren als je even niet oplet.

    Ik gebruik Zwitsal al van kids af aan, is een fijne milde shampoo. Heb af en toe andere geprobeerd, maar kreeg daar telkens last van.




    Alleen shampoo en zeep is meestal al genoeg, maar zeep droogt snel uit en douchegel heeft een lekker geurtje het is dus ook een beetje extra luxe en verzorging.

    Ik zou juist andersom denken, op reis alleen shampoo en thuis alle3.
    Nee juist niet. Op reis liggen die dingen al klaar in de badkamer.

  4. #55819
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Lemniscaat Bekijk reactie
    Levensbepalende dagen zijn killing.

    Allah i3awnek Linanoor. In shaa Allah levensbepalend in positieve zin.
    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Linanoor komt goed!
    Tnx. ❤️
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #55820
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door REGYT Bekijk reactie
    Nee juist niet. Op reis liggen die dingen al klaar in de badkamer.
    Aha! Daardoor dus Ik vond het al raar dat je zoveel spullen meenam.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  6. #55821
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Wanneer je lekker in bed ligt, maar je vader roept je om de haverklap om iets voor hem te doen.
    Koffie maken, brief lezen, thee zetten, koekjes pakken, ooh w8 waar zijn de nootjes. En deze slaat alles wordt naar beneden geroepen om zijn telefoon uit zijn jaszak te halen en afstandsbediening aan te geven

    Hij doet dit echt expres hahah

  7. #55822
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Wanneer je lekker in bed ligt, maar je vader roept je om de haverklap om iets voor hem te doen.
    Koffie maken, brief lezen, thee zetten, koekjes pakken, ooh w8 waar zijn de nootjes. En deze slaat alles wordt naar beneden geroepen om zijn telefoon uit zijn jaszak te halen en afstandsbediening aan te geven

    Hij doet dit echt expres hahah
    hahah, hij wilt aandacht. Doet mijn vader soms ook als hij ons de hele dag (of meerdere dagen) niet veel heeft gezien
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  8. #55823
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Dieuwertje Blok als tafeldame is de moeder van alle slechte ideeën. Wat een stoffig gebeuren.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  9. #55824
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Signalen. Kon k ze maar afsluiten, but i can't.
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #55825
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Wehiya, ben gewoon een ijsblokje.

  11. #55826
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    hahah, hij wilt aandacht. Doet mijn vader soms ook als hij ons de hele dag (of meerdere dagen) niet veel heeft gezien
    Haha denk het ook, wel schattig.

  12. #55827

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ik heb er 1 van garnier (loving blends) en als shampoo gebruik ik Zwitsal
    .
    Loving Blends van Garnier heb ik ook een tijdje als shampoo gebruikt.

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Ja.. Ze moest vandaag bloedprikken.. Mijn hart deed echt pijn.
    Awh.. kan ik me voorstellen. Die naald in die kleine armpjes. Hoop dat dit het waard was in sha Allaah!

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    huh, ik heb deze reactie volgens mij over het hoofd gezien. Zie ook dat ik al had gezegd dat ik Zwitsal gebruik
    Zijn ze allebei wit? haha, dan is het wel makkelijk te verwarren als je even niet oplet.

    Ik gebruik Zwitsal al van kids af aan, is een fijne milde shampoo. Heb af en toe andere geprobeerd, maar kreeg daar telkens last van.
    Geeft niet sis. Herhaling kan nooit kwaad haha.
    Jep.. maar had gewoon niet verwacht dat er een shampoo was van Dove. Ach ja..

    Aah misschien ben je dan overgevoelig voor bepaalde stoffen. Zwitsal schijnt inderdaad wel huid- en haarvriendeljk te zijn.

  13. #55828
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Wanneer je lekker in bed ligt, maar je vader roept je om de haverklap om iets voor hem te doen.
    Koffie maken, brief lezen, thee zetten, koekjes pakken, ooh w8 waar zijn de nootjes. En deze slaat alles wordt naar beneden geroepen om zijn telefoon uit zijn jaszak te halen en afstandsbediening aan te geven

    Hij doet dit echt expres hahah
    Ohjow.
    Hulpje.
    Je wil vast snel trouwen en alles snel vergeten.
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  14. #55829
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015


  15. #55830
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    Ohjow.
    Hulpje.
    Je wil vast snel trouwen en alles snel vergeten.
    Nee hoor, ik doe alles met liefde voor mijn ouders/broers/ zussen. Je weet nooit of je ze de volgende dag nog bij je hebt.
    Soms sta je wel op met een zucht, maar dat is menselijk.