MVC Lid

Reacties
    1.572
    15-09-2013

Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Ik had ook iets frikkin' vaags gezien. Een man die honden op brute wijze vermoordde, hun kelen opensneed en het bloed er vervolgens van dronk. Weird shizz.
    Echt ziek. Hoe kan je zoiets afkijken?

Carthago delenda est

Reacties
    2.950
    20-10-2015

Gaat 'ie zoeken!

HAHA, ja precies. Maar ook de site die jij opgaf, daar vind je ook van dat soort filmpjes.

Aah, okay. Ik voel me nu wat minder gestoord.
    Haha, toch nieuwsgierig eh.. maar deze mensen moeten echt afgestraft worden. Recht in eigen handen nemen en iemand in stukken hakken omdat ie homo is? Allahuma ina hada munkar.

Haha, je blijft gestoord als je dit als vrouw kijkt.

Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Is een zwager. Wij zijn daar ook te ''soft'' voor haha.
    Haha, gelina softies. Anders worden we nog net als Sarcasm.

MVC Lid

Reacties
    64
    15-06-2009

Pciiies dit. :')
    Zie jouw hoekje. Ik zeg dit niet vaak tegen anderen. ; )

MVC Lid

Reacties
    56
    21-02-2016

Citaat Geplaatst door BurkaPatient Bekijk reactie
    Zie jouw hoekje. Ik zeg dit niet vaak tegen anderen. ; )
    Vertel. Ben nieuwsgierig

MVC Lid

Reacties
    64
    15-06-2009

I know, kan totaal niet. Of dat de exacte reden is, allaahoe a'lam.

Shuddup.

And shuddup.

O, stop it you! Haha. Check back.
    Ahhhhh, dit wordt te klef. Ik kan er beter niet op ingaan om onze coolness te behouden.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Okey..
    Ik betrap mezelf erop dat ik sinds gisteren spiegels ontwijk en de hele dag suraat el ba9arah thuis heb gedraaid.

MVC Lid

Reacties
    64
    15-06-2009

Okey..
    Ik betrap mezelf erop dat ik sinds gisteren spiegels ontwijk en de hele dag suraat el ba9arah thuis heb gedraaid.
    Je maakt jezelf alleen maar gek zo.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Citaat Geplaatst door BurkaPatient Bekijk reactie
    Je maakt jezelf alleen maar gek zo.
    Haha..
    Gaat wel weer over.

MVC Lid

Reacties
    64
    15-06-2009

Oké, ik kan daar niet naar kijken. Mijn maag draaide al om toen die hond zo hard neerkwam op de grond.

Carthago delenda est

Reacties
    2.950
    20-10-2015

Okey..
    HAHA, schijtluis. De laatste jaren ben ik iets minder “bijgelovig” geworden. Kifesh een spiegel laat een jinn verliefd op je worden.
    Dat is gewoon onzin man. Staat het in de Quran? Nee? Een sa7ee7 hadeeth? Nee? Klaar. Salamoe Alaikoum.

Op dit soort gebieden hebben grote Mashaych hele vage dingen geschreven.. en met alle respect, ik neem het met een grote vat zout. Ra7imahumu Allaah.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    HAHA, schijtluis. De laatste jaren ben ik iets minder “bijgelovig” geworden. Kifesh een spiegel laat een jinn verliefd op je worden.
    Dat is gewoon onzin man. Staat het in de Quran? Nee? Een sa7ee7 hadeeth? Nee? Klaar. Salamoe Alaikoum.
    Het staat in die boekjes over sihr en elmas. Dan hebben ze het over wanneer je jezelf te veel ''bewonderd'' in de spiegel. I know.. I know.. er is geen gegronde evidence voor. Het is irrationeel en morgen doe ik weer normaal. Eh.. in sha Allaah. Haha.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Sarcasm:

I am absolutely not interested.

MVC Lid

Reacties
    1.572
    15-09-2013

Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie

Op dit soort gebieden hebben grote Mashaych hele vage dingen geschreven.. en met alle respect, ik neem het met een grote vat zout. Ra7imahumu Allaah.
    Ik heb gekke verhalen vroeger gehoord. Dat als je een appel schilt voor de spiegel en bepaalde spreuk opzegt. De naam van je toekomstige op de spiegel verschijnt. Ooh dat moet je dan wel in het donker doen

Allemaal van marokkaanse meiden haha tijdens arabisch les. Angst voor spiegels zit er nu in.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ik heb gekke verhalen vroeger gehoord. Dat als je een appel schilt voor de spiegel en bepaalde spreuk opzegt. De naam van je toekomstige op de spiegel verschijnt. Ooh dat moet je dan wel in het donker doen

Allemaal van marokkaanse meiden haha tijdens arabisch les. Angst voor spiegels zit er nu in.
    Dit gaat wel erg ver. Allaahoe elmusta3aan.

Carthago delenda est

Reacties
    2.950
    20-10-2015

Het komt niet door spiegels, maar meer om het feit dat men vaak de neiging heeft zichzelf te bewonderen in de spiegel, zonder hierna om bescherming te vragen of course.
    Die beredenering snap ik, en klinkt misschien zelfs “logisch”, maar geen aya of hadeeth? Salamoe Alaikoem.
    Ik kan nog inkomen in dat je bijv. zegt van overdreven ijdelheid is niet goed, of dat je door “zelfbewondering” hoogmoedig kunt worden, okay. Maar dit gaat wel heel ver. Is gewoon speculeren zonder duidelijke adillah.
    Ongeacht van wie het komt; of het nou Ibnul Qayyim is of Ibnu Taymiyyah. Gewoon altijd iedereens woorden tegen dezelfde meetlat aanhouden; al Quran wa Sunnah.