MVC Lid

Reacties
    1.814
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Nee gewoon motivatieloos, lang verhaal.
    9 van de 10x mag ik ook gewoon op gesprek komen, alleen juist bij de functies waar ik aangenomen word, denk ik uggh ik ga het niet volhouden en dan geef ik aan dat ik toch niet daar wil werken

Op dit moment niet, heb nu al 2weken geen brief geschreven. Ben er even volledig klaar mee.
    Bij de minder leuke functies word ik meteen aangenomen en bij de leuke topfuncties val ik de laatste ronde af. En ik wil niet genoegen nemen met minder. Ben heel kritisch naar mezelf toe.

Maar ga morgen in shaa allah weer wat versturen.
    ik heb precies hetzelfde. Heb gisteren nog een gesprek afgezegd omdat ik het toch niet zag zitten.
    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Jawel.. die gebruik ik ook als opzet, maar ik ben gewoon een beetje perfectionistisch. Dat is een valkuil bij mij.
    Aha, lastig:/ Moge Allah het voor je vergemakkelijken. ameen!

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Het is lastiger om een brief te herschrijven, dan om helemaal opnieuw te beginnen.
    Haha. Echt eh. Je bent dan meer bezig met wat je moet aanpassen, dan met de inhoud waar het om draait..

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Haha ameen. Dank je.

MVC Lid

Reacties
    1.572
    15-09-2013

Snap dat je er moe van kan worden..
    Ben je intern aan het solliciteren? Ghair in sha Allaah. Never settle for less. Als jij weet wat je wil/kan en je idealen blijft volgen, zul je je doel hoe lang het ook moge duren bereiken bi idni Allaah.

In sha Allaah.
    Jaa heel vervelend, nee niet intern.
    En jij wel intern?

Het is net iets lastiger dan gedacht. Ik denk dat je als Marokkaanse vrouw/man 5-0 achterstaat. Maar ik vind het nu wel goed zo, ik ben vooral opzoek naar een baan met het oog op de toekomst als islamtische vrouw/moeder zijnde.

In shaa allah, sohkran hetzelfde geldt voor jou!

MVC Lid

Reacties
    1.572
    15-09-2013

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    ik heb precies hetzelfde. Heb gisteren nog een gesprek afgezegd omdat ik het toch niet zag zitten.

Ooh wij zijn hetzelfde. Ik heb ook al een paar telefonisch afgezegd.
    Het idee om daar te werken geeft mij al een benauwd gevoel en stress.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Jaa heel vervelend, nee niet intern.
    En jij wel intern?

Het is net iets lastiger dan gedacht. Ik denk dat je als Marokkaanse vrouw/man 5-0 achterstaat. Maar ik vind het nu wel goed zo, ik ben vooral opzoek naar een baan met het oog op de toekomst als islamtische vrouw/moeder zijnde.

In shaa allah, sohkran hetzelfde geldt voor jou!
    Nope. Heb ontslag genomen bij mijn vorige werkgever omdat ik ben verhuisd; extern dus.

Haha. Helaas is discriminatie op de arbeidsmarkt nog altijd een probleem. Zelfs als je wel een baan hebt, moet je ver boven de rest uitstijgen, wil je je geambieerde functie kunnen krijgen daar een Nederlander veel gemakkelijker binnenkomt. Maar dat mag ons niet tegenhouden eh. : )

Aah begrijpelijk. Is je huidige baan daar niet helemaal gepast voor?

MVC Lid

Reacties
    1.572
    15-09-2013

Ghair in shaa allah

MVC Lid

Reacties
    1.814
    29-10-2006

Trouwens dames, blijf positief. Alles heeft zo zijn redenen!
    Ik werd ergens tegengewerkt en zat er op het begin echt mee, maar nu ik terugkijk denk ik hamdouliliah allah heeft mij voor veel zondes behoedt. Als ik niet tegengewerkt werd, dan had ik nu de functie, maar mijn imaan zou steeds zwakker worden. Het is geen wereldje voor een islamitische vrouw. Soms denken wij dat iets goed is, terwijl het juist slecht voor ons is.

Het komt goed in shaa allah!
    Precies! Alles gebeurt met een reden, wij kunnen niet weten wat ghair voor ons is.
    Insha Allah!

MVC Lid

Reacties
    1.572
    15-09-2013

Nope. Heb ontslag genomen bij mijn vorige werkgever omdat ik ben verhuisd; extern dus.

Haha. Helaas is discriminatie op de arbeidsmarkt nog altijd een probleem. Zelfs als je wel een baan hebt, moet je ver boven de rest uitstijgen, wil je je geambieerde functie kunnen krijgen daar een Nederlander veel gemakkelijker binnenkomt. Maar dat mag ons niet tegenhouden eh. : )

Aah begrijpelijk. Is je huidige baan daar niet helemaal gepast voor?
    Lekekr opnieuw beginnen, dat is ook fijn!

Jaa het komt zeker voor, vroeger dacht ik dat het niet zo was. En als je maar hard genoeg werkte men je op je talent zou beoordelen. Nou ik ben van een roze wolk afgedonderd haha. Ja zeker niet, dat motiveert mij juist.

Jawel, maar ik wil iets anders. Iets doen wat ik echt leuk zal vinden en waar ik verschil maak.

MVC Lid

Reacties
    1.572
    15-09-2013

Laten wij de afspraak maken, dat wij morgen alle drie minstens 2 brieven versturen!

Slaaplekker Ladies!

MVC Lid

Reacties
    1.814
    29-10-2006

Laten wij de afspraak maken, dat wij morgen alle drie minstens 2 brieven versturen!

Slaaplekker Ladies!
    Ik heb al 4-5 gestuurd gisteren, wacht nog op antwoord
    Anders ga ik ze morgen even bellen, ze zeiden 'binnen 3 dagen.'. Dus mijn opdr is dat ik ze ga bellen, ok?

Moge Allah jullie rust geven! ameen.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Lekekr opnieuw beginnen, dat is ook fijn!

Jaa het komt zeker voor, vroeger dacht ik dat het niet zo was. En als je maar hard genoeg werkte men je op je talent zou beoordelen. Nou ik ben van een roze wolk afgedonderd haha. Ja zeker niet, dat motiveert mij juist.

Jawel, maar ik wil iets anders. Iets doen wat ik echt leuk zal vinden en waar ik verschil maak.
    Haha. Ehm.. ik hoop het. We gaan het zien.

Toen je nog op school zat zeker hehe. Toen zat ik ook nog op een roze wolk omdat je tentamens en verslagen werden beoordeeld. Het arbeidersbestaan is helaas iets harder haha.

Ambitieus Allahouma baarik. Allahouma yassir.

Slaaplekker Ladies!
    Die afspraak had ik ook met mezelf gemaakt voor vandaag, maar ineens vond ik het belangrijker om de eendjes te gaan voeren. Hahaha. We gaan ons best doen..

Slaap lekker!

Carthago delenda est

Reacties
    2.950
    20-10-2015

Ja weet je.

Reacties
    5.082
    11-05-2010

Morgen of zaterdag gaan..

MVC Lid

Reacties
    1.814
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Ik heb echt zon nodig.

Ik zocht een zon-plaatje voor jou, maar vond dit:

Ik had een 1000 stuks puzzel van dit plaatje<3

Tot er 1tje afviel nadat we het hadden geplakt en er ineens een wit gat achterbleef.:/