1. #55051
    Verbannen

    Reacties
    26
    10-12-2017

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Nooit.
    Je weet toch wel dat al die ablas gek op me zijn gehehe. Eigenlijk alle vrouwen because I have got the magic stick!!

  2. #55052
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door The1andOnlyJag Bekijk reactie
    Je weet toch wel dat al die ablas gek op me zijn gehehe. Eigenlijk alle vrouwen because I have got the magic stick!!
    hahahahaha, ik moet ineens denken aan zo'n collega die altijd met zn neus in de lucht liep. Hij vond zichzelf echt knap, stoer, leuk enz. Een keertje liep hij weer zo highclass langs de meisjes en gleed uit over de pasgemopte vloer

    Hoogmoed komt ten val
    Dacht ik zeg het even.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  3. #55053

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Waarom is het zo moeilijk om een motivatiebrief voor mezelf te schrijven, terwijl ik dit voor andere mensen in een mum van tijd doe..

  4. #55054
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Waarom is het zo moeilijk om een motivatiebrief voor mezelf te schrijven, terwijl ik dit voor andere mensen in een mum van tijd doe..
    Ik heb de laatste tijd hetzelfde probleem. Geef altijd mensen tips, maar nu ben ik naar mijn beeldscherm aan het staren en klap de laptop dan dicht en denk nevermind.

  5. #55055
    Verbannen

    Reacties
    26
    10-12-2017

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    hahahahaha, ik moet ineens denken aan zo'n collega die altijd met zn neus in de lucht liep. Hij vond zichzelf echt knap, stoer, leuk enz. Een keertje liep hij weer zo highclass langs de meisjes en gleed uit over de pasgemopte vloer

    Hoogmoed komt ten val
    Dacht ik zeg het even.
    Ik ben van ander hout gesneden!!

  6. #55056
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Waarom is het zo moeilijk om een motivatiebrief voor mezelf te schrijven, terwijl ik dit voor andere mensen in een mum van tijd doe..
    Kan je niet een oude(re) motivatiebrief recyclen? Zijn vaak toch dezelfde woorden en zinnen. En tijdens het aanpassen krijg je er misschien een ingevinkje of 2 bij en kan je er nieuwe zinnen bij typen.
    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ik heb de laatste tijd hetzelfde probleem. Geef altijd mensen tips, maar nu ben ik naar mijn beeldscherm aan het staren en klap de laptop dan dicht en denk nevermind.
    Last van een winterdip? Ik heb het ook, komt en gaat met vlagen. Echt vervelend.

    Citaat Geplaatst door The1andOnlyJag Bekijk reactie
    Ik ben van ander hout gesneden!!
    Brandhout?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  7. #55057

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ik heb de laatste tijd hetzelfde probleem. Geef altijd mensen tips, maar nu ben ik naar mijn beeldscherm aan het staren en klap de laptop dan dicht en denk nevermind.
    Stom eh. : (
    Ook bezig met een motivatiebrief sis?

  8. #55058
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Kan je niet een oude(re) motivatiebrief recyclen? Zijn vaak toch dezelfde woorden en zinnen. En tijdens het aanpassen krijg je er misschien een ingevinkje of 2 bij en kan je er nieuwe zinnen bij typen.


    Last van een winterdip? Ik heb het ook, komt en gaat met vlagen. Echt vervelend.



    Brandhout?
    Nee gewoon motivatieloos, lang verhaal.
    9 van de 10x mag ik ook gewoon op gesprek komen, alleen juist bij de functies waar ik aangenomen word, denk ik uggh ik ga het niet volhouden en dan geef ik aan dat ik toch niet daar wil werken


    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Stom eh. : (
    Ook bezig met een motivatiebrief sis?
    Op dit moment niet, heb nu al 2weken geen brief geschreven. Ben er even volledig klaar mee.
    Bij de minder leuke functies word ik meteen aangenomen en bij de leuke topfuncties val ik de laatste ronde af. En ik wil niet genoegen nemen met minder. Ben heel kritisch naar mezelf toe.

    Maar ga morgen in shaa allah weer wat versturen.

  9. #55059

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Kan je niet een oude(re) motivatiebrief recyclen? Zijn vaak toch dezelfde woorden en zinnen. En tijdens het aanpassen krijg je er misschien een ingevinkje of 2 bij en kan je er nieuwe zinnen bij typen.
    Jawel.. die gebruik ik ook als opzet, maar ik ben gewoon een beetje perfectionistisch. Dat is een valkuil bij mij.

  10. #55060
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Jawel.. die gebruik ik ook als opzet, maar ik ben gewoon een beetje perfectionistisch. Dat is een valkuil bij mij.
    Het is lastiger om een brief te herschrijven, dan om helemaal opnieuw te beginnen.

  11. #55061

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Op dit moment niet, heb nu al 2weken geen brief geschreven. Ben er even volledig klaar mee.
    Bij de minder leuke functies word ik meteen aangenomen en bij de leuke topfuncties val ik de laatste ronde af. En ik wil niet genoegen nemen met minder. Ben heel kritisch naar mezelf toe.

    Maar ga morgen in shaa allah weer wat versturen.
    Snap dat je er moe van kan worden..
    Ben je intern aan het solliciteren? Ghair in sha Allaah. Never settle for less. Als jij weet wat je wil/kan en je idealen blijft volgen, zul je je doel hoe lang het ook moge duren bereiken bi idni Allaah.

    In sha Allaah.

  12. #55062
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Nee gewoon motivatieloos, lang verhaal.
    9 van de 10x mag ik ook gewoon op gesprek komen, alleen juist bij de functies waar ik aangenomen word, denk ik uggh ik ga het niet volhouden en dan geef ik aan dat ik toch niet daar wil werken




    Op dit moment niet, heb nu al 2weken geen brief geschreven. Ben er even volledig klaar mee.
    Bij de minder leuke functies word ik meteen aangenomen en bij de leuke topfuncties val ik de laatste ronde af. En ik wil niet genoegen nemen met minder. Ben heel kritisch naar mezelf toe.

    Maar ga morgen in shaa allah weer wat versturen.
    ik heb precies hetzelfde. Heb gisteren nog een gesprek afgezegd omdat ik het toch niet zag zitten.
    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Jawel.. die gebruik ik ook als opzet, maar ik ben gewoon een beetje perfectionistisch. Dat is een valkuil bij mij.
    Aha, lastig:/ Moge Allah het voor je vergemakkelijken. ameen!
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  13. #55063

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Het is lastiger om een brief te herschrijven, dan om helemaal opnieuw te beginnen.
    Haha. Echt eh. Je bent dan meer bezig met wat je moet aanpassen, dan met de inhoud waar het om draait..

  14. #55064

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Aha, lastig:/ Moge Allah het voor je vergemakkelijken. ameen!
    Haha ameen. Dank je.

  15. #55065
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Snap dat je er moe van kan worden..
    Ben je intern aan het solliciteren? Ghair in sha Allaah. Never settle for less. Als jij weet wat je wil/kan en je idealen blijft volgen, zul je je doel hoe lang het ook moge duren bereiken bi idni Allaah.

    In sha Allaah.
    Jaa heel vervelend, nee niet intern.
    En jij wel intern?

    Het is net iets lastiger dan gedacht. Ik denk dat je als Marokkaanse vrouw/man 5-0 achterstaat. Maar ik vind het nu wel goed zo, ik ben vooral opzoek naar een baan met het oog op de toekomst als islamtische vrouw/moeder zijnde.

    In shaa allah, sohkran hetzelfde geldt voor jou!