1. #2386
    Find your way..

    Reacties
    8.133
    31-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Bien sur
    Wanneer komt het daar dan op?
    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    ook goeie, maar bro fix dreambox die je opgeladen en wel kan kopen voor 150 ofzo en dan 40 euro per jaar ofzo per oplading. Heb ALLES, gister ufc gekeken enzo en vandaag voetbal
    check livestreams
    Popcorn time gaat Sws minstens wat duren voordat t erop staat
    goeie
    Kijk ze bro
    Dat dacht ik dus ook. Heb sowieso nooit een seizoen GOT voorbij zien komen op Popcorn. Kan je me een livestream aanraden?

    “I know but one freedom and that is the freedom of the mind.”


  2. #2387
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    ook goeie, maar bro fix dreambox die je opgeladen en wel kan kopen voor 150 ofzo en dan 40 euro per jaar ofzo per oplading. Heb ALLES, gister ufc gekeken enzo en vandaag voetbal
    check livestreams
    Popcorn time gaat Sws minstens wat duren voordat t erop staat
    goeie
    Kijk ze bro
    Got it, baas jij. Op hbo 2 nu seizoen 7 te zien en 2 uur van te voren de laatste 2 afleveringen van seizoen 7 op hbo 1

  3. #2388
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    ook goeie, maar bro fix dreambox die je opgeladen en wel kan kopen voor 150 ofzo en dan 40 euro per jaar ofzo per oplading. Heb ALLES, gister ufc gekeken enzo en vandaag voetbal
    Dreambox heb ik ook al jarenlang, maar ik verkies dat film/serie pakket van mijn provider.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  4. #2389
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Had het leuker gevonden als Sam midden in die zaal in Winterfell uit zou leggen dat Jon the King is. Maar goed, dit was ook oke.

    Tormund stelt in ieder geval nooit teleur.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  5. #2390
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Was een 7, vond Sam en Euron de mvp's deze episode. Vond Arya en Jon hun meeting best droog eerlijk gezegd, maarja

  6. #2391
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Alle reünies nu gehad, vanaf volgende aflevering alleen maar actie. Einde met Jamie en Bran gruwelijk

  7. #2392
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium

  8. #2393
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Alle reünies nu gehad, vanaf volgende aflevering alleen maar actie. Einde met Jamie en Bran gruwelijk
    De leukste reünie hebben we nog niet gezien.. Tormund en Brienne.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  9. #2394
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    De leukste reünie hebben we nog niet gezien.. Tormund en Brienne.
    <3
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  10. #2395
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Dat liedje was gruwelijk, net lotr lol

  11. #2396
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik werd emotioneel van de laatste aflevering, het voelde als een afscheid.
    ~

  12. #2397
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Er gaan er ook veel dood de volgende aflevering. Ik denk Gendry, Grey Worm of Missandei, Jorah of Sam, Brienne wellicht..

  13. #2398
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden van de eerste twee afleveringen. Dat wat GoT aantrekkelijk maakte zit er niet meer in en er worden goedkope schrijftrucjes gebruikt zoals een gesprek laten onderbreken wanneer het te serieus wordt (zoals toen Jon aan Danny vertelde over zn achtergrond, of toen Sansa aan Danny vertelde dat ze wilde The North onafhankelijk zou worden). Wanneer er net conflict dreigt te komen, worden ze door iets anders onderbroken. En die feel good-reunie momenten en het hele tijd praten over dingen die in vorige afleveringen zijn gebeurd en hoe mensen zijn veranderd. Ja, dat hoef je echt niet te benadrukken de hele tijd, dat weten we zelf ook wel. Maar goed, misschien zijn deze afleveringen gewoon als set-up zodat iedereen op 1 plek is en de kijker weer weet waar die op moet letten.


    Uiteindelijk wordt de Game of Thrones gewonnen door de joodse Rotschild illuminati van de GoT-wereld: The Iron Bank of Braavos


    https://www.youtube.com/watch?v=6A9Yt03eRRU

  14. #2399
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Je kan wel merken dat er nog maar een paar afleveringen zijn. Alles wordt snel afgeraffeld, maar desondanks zitten er wel pareltjes tussen. Ik hoop wel dat volgende week een mooie aflevering wordt waar dingen niet worden overgeslagen. Heel veel bloed, nog meer zweet en een ton tranen alsjeblieft.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  15. #2400
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Kwaliteit verpakt in haram tot wanneer we openlijk enthousiast erover praatten en de rest door ons volgden. We zijn medeplichtig en het zal ons kwalijk genomen worden
    If you 'don't know', Allah knows.