1. #2311
    MVC Premium

    Reacties
    1.352
    17-05-2009

    MVC Premium MVC Premium
    OMG, hoezo wist ik niet van deze topic af.

  2. #2312
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Tfoe door die spoilers zie je in heel aflevering 6 alles al aankomen, net gezien
    Sallaam broeder

    Ik volg GoT sinds vandaag door dit topic en ik weet dat je alle details kent en alles op de voet volgt.
    Ik wil jou graag om een gunst vragen want ik ben de spoor bijster.
    Seizoen 1, 2, 3, en gedeelte van 4 heb ik overgeslagen want die leken mij saai en oud.
    Vanaf 5 en 6 vondt ik het wel boeiend en leuk en de moeite waard om het in volgorde te volgen. Vanaf het moment dat de draak nog een baby was heb ik gevolgd.

    Ik ga een linkje plaatsen dan kun je zien wat ik heb gekeken en wat ik daarna op volgorde nog moet zien Baraaka Allahu fiek
    Help me alsjeblieft want ik kom er niet uit

    https://youtu.be/_QCyu7lKZNs ik kan het vervolg van dit linkje niet vinden

  3. #2313
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Seizoen 1 en 2 saai! Beter kap je gewoon met kijken.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  4. #2314
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    hoe volgen jullie zo lang film a sahbi.. kijk narcos seizoen 3 fso die over 2 weken komt

  5. #2315
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Sallaam broeder

    Ik volg GoT sinds vandaag door dit topic en ik weet dat je alle details kent en alles op de voet volgt.
    Ik wil jou graag om een gunst vragen want ik ben de spoor bijster.
    Seizoen 1, 2, 3, en gedeelte van 4 heb ik overgeslagen want die leken mij saai en oud.
    Vanaf 5 en 6 vondt ik het wel boeiend en leuk en de moeite waard om het in volgorde te volgen. Vanaf het moment dat de draak nog een baby was heb ik gevolgd.

    Ik ga een linkje plaatsen dan kun je zien wat ik heb gekeken en wat ik daarna op volgorde nog moet zien Baraaka Allahu fiek
    Help me alsjeblieft want ik kom er niet uit

    https://youtu.be/_QCyu7lKZNs ik kan het vervolg van dit linkje niet vinden
    Hahaha, huhhh. Hoe volg jij de serie? Er komen nog veel dingen die verwijzen naar de eerste seizoenen..
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  6. #2316
    Account overgenomen

    Reacties
    4
    09-07-2017

    That last episode (ep 6) left me speechless omg

  7. #2317
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie


    Da's niet waar.
    Klopt.

    Jon Snow gaat met Danaerys trouwen. Ze zijn beiden Targaryens.

  8. #2318
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Jongens, wie is al op de hoogte van de Bran theorie... als het waar is, hebben wij echt een insane (zieke twist) einde.

  9. #2319
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie
    Jongens, wie is al op de hoogte van de Bran theorie... als het waar is, hebben wij echt een insane (zieke twist) einde.
    Vertel?
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  10. #2320
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Was een interessante aflevering, Littlefinger met zijn manipuleren, snap niet dat Sansa hem nog steeds vertrouwd.

    En waarom verteld Arya gewoon niet over haar ervaringen, ze kan toch gewoon haar face shifting skills laten zien bij de volgende bijeenkomst van edelen in Winterfell?

    Waarom spuwde die draak niet gewoon vuur naar de Night King? Dan zou de serie natuurlijk gelijk voorbij zijn. Beter om het zolang mogelijk uit te melken. En Dany is natuurlijk de meest overpowered van de facties, dus willen ze haar verzwakken om het meer gelijk te maken met de andere strijdende partijen, dus moest er een draak dood. En bespaart hun weer wat kosten qua CGI. Net zoals dat ze bijna alle direwolves dode, ook kostenbesparing.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  11. #2321
    MVC Premium

    Reacties
    1.352
    17-05-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie
    Jongens, wie is al op de hoogte van de Bran theorie... als het waar is, hebben wij echt een insane (zieke twist) einde.
    Dat Bran de Night king is? Ik vind het wat vergezocht. Te ver gezocht zelfs.

  12. #2322
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    .
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  13. #2323
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MAROCCIA-DELUXE Bekijk reactie
    Dat Bran de Night king is? Ik vind het wat vergezocht. Te ver gezocht zelfs.
    Omg jij spoilt Het is echtttttt een goede theorie. Je moet deze video zien, dan ga je hem helemaal begrijpen.
    https://www.youtube.com/watch?v=_y1w4Fvz3S4
    Citaat Geplaatst door ZekkieIsBack Bekijk reactie
    Ze3ma Bran the Builder...
    Nee, zie hierboven.

  14. #2324
    MVC Premium

    Reacties
    1.352
    17-05-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie
    Omg jij spoilt Het is echtttttt een goede theorie. Je moet deze video zien, dan ga je hem helemaal begrijpen.
    https://www.youtube.com/watch?v=_y1w4Fvz3S4

    Nee, zie hierboven.
    Haha wat valt er te spoilen als het een theorie is.

  15. #2325
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MAROCCIA-DELUXE Bekijk reactie
    Haha wat valt er te spoilen als het een theorie is.
    True true, in mijn beleving is het allang al in gang gezet alles. Ik moet weer wat met mijn leven gaan doen.