Poll resultaten:

Stemmers
121. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Yasserina

    117 96,69%
  • Badrima

    5 4,13%
Meerkeuze vragen
  1. #16
    Back.

    Reacties
    592
    17-10-2012

    Mooi ! Up
    Spread love wherever you go. Let no one ever come to you without leaving happier.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    Citaat Geplaatst door arabier123 Bekijk reactie
    Oewpaaaaaaaaa
    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup
    Citaat Geplaatst door Amira-el Bekijk reactie
    Up
    Citaat Geplaatst door _Fadoua_ Bekijk reactie
    Mooi ! Up

    Dankjewel allemaal, ik zal zo een vervolgje plaatsen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    161
    23-12-2012

    Prachtigg

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    Dankjewel allemaal, ik zal zo een vervolgje plaatsen
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    1.3

    ‘Het is goed voor beide bedrijven, en je verdient ook veel winst.’ Hoorde ze Badr zeggen.

    Ze kwam net de ruimte binnenlopen, en was opgelucht. Yasser Amrani kon haar als het beste boos maken. Ze keek fronsend voor zich uit, en zag hem even later binnenkomen. Hun blikken kruiste mekaar, langzaam verscheen er een grijns op zijn gezicht. Ze draaide koppig haar hoofd weg.
    Ze zag Abdelmalik bedenkelijk naar het contract kijken. Langzaam keek hij op en glimlachte, ‘Deal.’

    Moe reedt ze naar het vliegveld. Ze moest naar New York, om verslag over Abdelmalik uit te brengen.
    Zittend in de vliegtuig luisterde ze muziek. De vliegtuig zou zo al landen.

    ‘Dames en Heren, wilt u alstublieft uw gordels om doen, we gaan over een paar minuten landen.’ Klonk het uit de speakers. Ze deed haar gordels om, en ze gingen landen. Ze stapte het vliegtuig uit, en pakte snel haar kleine tasje, die ze had meegenomen. Snel stuurde ze een sms naar Badr dat ze goed aangekomen was.

    Ze liep naar de toiletten toe, en keek in de spiegel, ze had voor dit reis, een blauwe skinnyjeans aangetrokken met daaronder haar zwarte all-stars, een wit hemdje met een zwarte colbert eromheen.

    Ze zette haar witte hoed op, en haar zonnebril, ze ademde diep in en weer uit, nu zou ze undercover gaan.
    Ze liep met haar fototoestel de toiletten uit, en zocht een taxi.

    ‘Thank you.’ Ze gaf het geld, en stapte uit. Ze was nu bij het beroemde gebouw van New York. Ze liep er even omheen, en keek in haar boekje die ze meegekregen had. Ze schrok. Daar. Verderop zag ze hem. Waarom is hij hier nou weer dacht ze gefrustreerd. Yasser Amrani stond niet eens 2 meter van haar vandaan. Blijkbaar merkte hij op de èèn of andere manier dat iemand naar hem keek, want hij draaide zich om, en keek haar aan. Hij keek haar verbaasd aan. Alsjeblieft, laat het hopen dat hij me niet herkent dacht ze.


    Ze bracht langzaam haar boekje die ze in haar handen had omhoog, en hield het voor haar gezicht. Langzaam liep ze achteruit, en draaide zich abrupt om, en rende weg. Uitgeput liep ze een cafeetje in, want daar zou Abdelmalik en zijn anonieme vrouw komen.

    Ze nam een tafeltje helemaal achterin in een hoekje. Ze bestelde een koffie, en wachtte. Er kwam iemand binnen, Abdelmalik. En achter hem de anonieme vrouw. Ze pakte haar fototoestel en maakte foto’s van hen. Na een tijdje had ze genoeg foto’s, en liep ze naar buiten richting haar hotel.

    Plotseling trok iemand haar hoed van haar hoofd af. Ze schrok, en draaide zich met een ruk om. Yasser. Hij keek haar fronsend aan. ‘Wat doe jij hier.’ Zei hij. ‘Wat doe jij hier.’ Vroeg ze hem ook. Hij keek naar haar fototoestel. Onbewust drukte ze haar fototoestel dichter tegen zich aan. ‘Geef mijn hoed terug.’ Zei ze snel. ‘Nee.’ Zei hij. Hij rende weg. ‘Klootzak, geef hem nu meteen terug, het heeft me heel wat gekost hoor!’ schreeuwde ze hem na. Ze begon zelf ook te rennen. ‘Wacht, Yasser. Alsjeblieft!’ zei ze hijgend. Ze stond stil en keek om zich heen. Waar is hij dacht ze boos. ‘Zocht je mij.’ Zei er iemand achter haar. Ze draaide zich om, Yasser gaf haar haar hoed terug. Ze wou net weglopen, toen ze met een ruk teruggetrokken werd. ‘Wat heb jij voor foto’s gemaakt.’ Zei hij kalm. ‘Ik..Ik.. niks.. gewoon foto’s.’ stotterde ze. Waarom gedraagt ze zich zo bij hem in de buurt dacht ze boos. ‘Lieg niet tegen me.’ ‘Ik lieg niet! En wat gaat jou dat eigenlijk aan! Laat me met rust!’ riep ze fel uit. ‘Okè, dan doen we het zo. Voor ze het wist werd ze tegen hem aangetrokken, en drukte hij zijn lippen tegen de hare aan. Ze stribbelde hard tegen.

    Ze keek omhoog en zag zijn telefoon op hun richten. Eindelijk liet hij haar los, woest sloeg ze hem. ‘Ik zou maar vertellen wat voor foto’s je maakte, anders zet ik deze foto op het internet, en dan ziet jou lieftallige verloofde deze mooie foto.’ Zei hij. ‘ Nee, dat doe je niet !’ schreeuwde ik. Ik raakte in paniek, en probeerde zijn telefoon af te pakken. ‘Verwijder.. Die… Foto!’ riep ze, en probeerde springend de telefoon in handen te krijgen. ‘Eerst vertellen, dan verwijder ik hem.’ Zei hij. ‘Aah!, ik haat je!’ riep ze uit.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    Citaat Geplaatst door firdaous33 Bekijk reactie
    Prachtigg

    Dankjewel lieverdd

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Waahhhhhhhhh dat is echt slim van Yasser hahahha

    Een kleine tip: je gebruikt soms de ik-vorm en soms hij/zij-vorm dat kan een beetje verwarrend lezen

    Verder weer een leuk stukje
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Waahhhhhhhhh dat is echt slim van Yasser hahahha

    Een kleine tip: je gebruikt soms de ik-vorm en soms hij/zij-vorm dat kan een beetje verwarrend lezen

    Verder weer een leuk stukje
    Ik zou erop letten bij het volgende vervolgje

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    Ik zou erop letten bij het volgende vervolgje
    Dus je gaat er nog een schrijven ???

    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    286
    14-04-2010

    Hahahahahaha, Yasser is geniaaaaal !

    Upssss !

    xx

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    1.4

    Badr’s perspectief.

    Ik stapte mijn auto uit, en zag dat ik een smsje van Yasmina had gekregen. Ik glimlachte. Ik liep naar huis, en zag een gedaante voor mijn deur staan. Toen ik dichter kwam, zag ik haar staan. Versteend bleef ik staan. Wat doet zij nou weer hier, dacht ik. Dina kwam tevoorschijn. Dina dacht ik. Dat was lang geleden.

    Flashback:

    ‘Badr, stop met drinken!’ schreeuwde Yasmina. Badr dronk zijn verdriet weg. Dina was weg. Hoe kon hij nu verder leven? Ze was voorgoed weg. Weg van hem. ‘Yas, hoe kon ze!’ schreeuwde ik boos. Yasmina keek hem met medelijden aan. ‘Ik hield van haar! Ik hield verdomme zoveel van haar, en nu is ze weg!’ schreeuwde ik harder. ‘Waarom, waarom! Ze heeft me in de steek gelaten!’ ‘Badr, ik snap het. Echt. Maar dit is niet de oplossing.’ Zei ze stilletjes. Met een ruk draaide hij zich om. ‘Ze ging weg, zonder mij wat te vertellen! Hoe kon ze..’ zei hij gesmoord. Yasmina sloeg troostend een arm om hem heen, en hij huilde. Hij liet zijn tranen vrij. Tranen van verdriet
    .

    Hij knipperde met zijn ogen. Vanaf toen, stond Yasmina altijd klaar voor hem. En kregen ze een relatie. Dina was hij nog nooit vergeten. Zijn Dina. En nu, nu stond ze daar. Voor z’n deur. Ik liep ernaar toe. Ze keek op. Ze was nog even mooi dacht ik. Met haar zwarte stijle haren, en haar donkere ogen die hem nu aankeken. ‘Badr.’ Fluisterde ze. Ik keek haar nog steeds uitdrukkingloos aan. Ze liep naar hem toe, en omhelsde hem. ‘Badr, ik heb je gemist, ik moet met je praten, alsjeblieft!’ Ik maakte me van haar los. ‘Kom binnen.’ Zei ik kalm, maar vanbinnen klopte mijn hart als een razende. Ik deed de deur open van mijn appartement en liet haar binnen. Ze stapte de kamer in, en haar blik bleef haken bij de foto die aan de muur hing, de foto waar Yasmina in haar bruidsjurk, en ik in mijn pak stond. ‘Zo te zien, ben jij al verder gegaan met je leven.’ zei ze. ‘Dina, wat wil je.’ zei ik snel. ‘Badr, weet je wat ik wil? Ik wil jou! Ik wil je terug in men leven! Ik hoor daar op de foto te staan, niet Yasmina Ziani!’ riep ze. ‘Jij bent bij me weg gegaan Dina, geef mij niet de schuld.’ zei ik kalm. ‘Badr, ik wil je terug. Ik wil dat het weer zoals vroeger wordt. Wij 2 samen!’ ‘NEE!’ schreeuwde ik, ‘Ik ben met Yasmina nu, ik houd van haar.’ ‘Badr, houd je nog van me?’ vroeg ze met tranen in haar ogen. Badr was stil. Hij kon niet antwoordt geven op die vraag, hij wist het zelf ook niet meer. ‘Je stilzwijgen zegt al genoeg, je bent me niet vergeten, nooit. Net zoals ik jou nooit ben vergeten!’ zei ze. Ik zweeg. Plotseling sloeg Dina haar armen om mijn nek, en kuste me. Ik bleef even versteend staan, en gaf me toen over. Hij hield van haar, nog steeds. Samen vielen ze op de bank neer, en bedreven ze de liefde met mekaar. Niet wetend wat de toekomst hen zou brengen.

    Yasmina's perspectief.


    Stampend liep ze door. Yasser kwam achter haar aan, die irritante zak, haalde het bloed onder haar nagels vandaan. Ze wilde hem echt iets naar zijn hoofd gooien. ‘Stiekem vond je het wel lekker, Yas.’ Zei Yasser plagend. Yasmina stopte. ‘Pardon? Jij arrogante zak, jij bent wel erg zeker van jezelf hè, ik heb wel wat beters gehad!’ zei ze arrogant. Yasser keek haar beledigend aan. ‘Oh ja? Van wie dan? Badr?’ Yasser beet op zijn lip om niet in lachen uit te barsten. ‘Waag het niet, Amrani.’ Zei ze waarschuwend. ‘Yasmina, je hebt nog steeds niet verteld, wat je voor foto’s had gemaakt.’ ‘Ik heb je het toch al verteld.’ Zuchtte ze gefrustreerd. ‘Ja, je loog.’ Zei hij boos. Hij had er genoeg van. Ze stopte met lopen en keek hem aan. ‘Yasser, verwijder die foto.’ ‘Nee, eerst vertellen.’ Zei hij koppig. ‘Okè, okè, ik maakte foto’s van je vader en z’n vrouw voor mijn werk.’ gaf ze schoorvoetend toe ‘Verwijder die foto’s.’ ‘Nee! , ik verwijder ze als jij die foto van onze ..’ abrupt hield ze op. Ze wou bijna ‘onze kus’ zeggen, maar die plezier gunde ze hem niet. ‘Onze wat?’ zei hij met een grijns. ‘Verwijder die foto van ons samen.’ Zei ze maar. Hij liep door, en ze rende achter hem aan, we kwamen aan bij een marktje. Yasmina zag een leuk kraampje en bleef even kijken, en toen ze zich omdraaide zag ze hem niet meer. Ze rende vooruit, en botste perongeluk tegen een kraampje met kruiden aan. Fijn Yasmina, dat heb je weer goed gedaan dacht ze. Ze bood haar excuses, maar de vrouw liet haar er niet langs. ‘YASSER!’ riep ze. Hij draaide zich om, en kwam naar haar toe. ‘Yasmina, je bent echt een kluns.’ ‘Yasser, betaal is voor me, ik heb geen geld bij me.’ Zei ze smekend. ‘Nee, is je eigen schuld.’ ‘Je bent echt kinderachtig, weet je dat!’ ‘Mevrouw, de ring om je vinger is goed.’ zei de vrouw van het kraampje. ‘Nee sorry, deze kan ik je echt niet geven! Dit is men verlovingsring!’ ‘Yasser, alsjeblieft, ik kan dit echt niet geven.’ ‘Ik heb zelf ook geen geld bij me, Yasmina.’ Zei hij. Yasmina keek naar zijn pols, en zag een dure horloge. ‘Geef je horloge.’ Riep ze. ‘Nee, ben je gek, deze is heel duur hoor.’ ‘Het is jou schuld, door jou rende ik tegen dit kraampje aan!’ schreeuwde ze nu boos. Ze was woedend. ‘ Nee.’ zei Yasser gewoon, wat haar nog bozer maakte. Met een brok in haar keel deed ze haar ring af, en gaf het aan de vrouw. Zonder om te kijken liep ze weg.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013



    WAAAAAATTTTTT ??!!

    OMG ga verder!!
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.970
    06-02-2011

    Up!!
    Nieuwe fan
    Nerd

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    1.5

    Moe liep ze achter Yasser aan, het begon al aardig donker te worden en ze was verdwaald. Hij deed het zeker met opzet. ‘Yasmina, kom je nog.’ Riep hij haar over zijn schouders. ‘Rotzak.’ Mompelde ze. ‘Wat zei je, schat?’ ‘Noem me niet zo!’ bromde ze. Yasser grinnikte. ‘Ik denk dat we hier moeten overnachten.’ En hij wees naar het gebouw aan de overkant. Het was een mooi hotel met blauw geverfde muren.
    Met tegenzin liep ik achter hem aan. Ze liep het gebouw in en zag Yasser met de vrouw achter de balie discussiëren.
    Hij kwam naar me toe en ze zag een ongemakkelijke blik over zijn gezicht glijden. ‘Yasmina, ze hebben nog maar èèn kamer, het hotel zit bomvol.’ zei hij ongemakkelijk. Aha. Mooi niet. Nee. Nooit, dat ik met hem in èèn kamer overnacht, en dat zei ze hem ook. Hij keek haar neutraal aan. ‘Rustig maar, ik ga je heus niet bespringen hoor.’ zei hij spottend. ‘Echt helemaal niet dat ik met jou, Yasser Amrani, in èèn kamer ga slapen!’ riep ik uit. ‘Ik ga ook niet slapen, ik vermaak me hier wel met de dames.’ En hij keek de andere kant op, waar 2 dames giechelend zijn kant opkeek om zijn aandacht te trekken, hij knipoogde, en keek mij vervolgens weer aan. ‘Je bent wel erg zeker van jezelf.’ ‘Ach, ik ben het gewend dat alle dames zich aan mijn voeten werpen, ik ben namelijk woest aantrekkelijk.’ Zei hij arrogant. Ze snoof. ‘Ik ben blij dat ik niet èèn van die dames ben.’ ‘Ach ja, je hebt natuurlijk ook een paar van die mannewijfen.. ‘ ‘Pardon?’ onderbrak ze hem. ‘Suggereer je nou dat ik een mannewijf ben?’ zei ze beledigend. ‘ Nee, integendeel zelfs.’ En hij liet zijn blik schaamteloos over haar heen glijden. ‘Ik ga maar slapen, vermaak jij je maar met hun.’ Zei ze ongemakkelijk onder zijn blik. Hij wist dat hij haar een ongemakkelijk gevoel gaf onder zijn blik, en hij genoot volop.
    Hij gaf haar de sleutels van de kamer en liep weg naar de dames. Zuchtend ging ze met de lift naar boven.
    Oh nee, ze was helemaal vergeten Badr te bellen! De rotzak van een Yasser maakte haar helemaal in de war. Ze sloot de deur achter zich dicht, en belde Badr op.

    Badr’s perspectief.

    ‘Hallo?’ nam ik neutraal op. ‘Hallo lieverd. Sorry dat ik je niet eerder belde, maar ik had het hier heel druk.’ Zei Yasmina aan de telefoon. ‘Geef niet.’ ‘Gaat het wel goed met je?’ vroeg ze bezorgd. ‘Ja, ik ben nog op werk, ik moet hangen.’ Ik hoorde haar zuchten. ‘Is goed, schat. Bel me als er wat is.’ Zei ze nog, voordat ik ophing. Ik keek naast me, en zag Dina rustig tegen me aanliggen. Ze opende haar ogen, ik sprong uit bed. ‘Dina, sorry, dit had niet moeten gebeuren!’ zei ik haastend. Dina stapte het bed nu ook uit. ‘Badr, ik heb er geen spijt van, ik houd van je.’ Ze trok haar kleren aan, en kwam voor me staan. ‘Badr, laten we opnieuw beginnen, laten we samen trouwen. Ik houd zoveel van je.’ Ik zuchtte. ‘Ik ook van jou.’ Ze glimlachte. ‘ Maar het kan niet. Ik ben verloofd met Yasmina!’ ik haalde gefrustreerd een hand door men haren. Dina’s blik veranderde. ‘Maak je geen zorgen Badr, ik verzin wel iets, niets kan onze liefde tegenhouden!’ Ze kuste hem innig, ‘Ik kom terug.’ En ze verliet de woning. Zuchtend liet ik mezelf op de bank vallen.


    De zon scheen fel in men gezicht, ze knipperde met mijn ogen, en keek om haar heen.
    Het was dus jammer genoeg geen nachtmerrie. Kreunend viel ze achterover, haar bed weer in. Na een tijdje schopte ze de deken van zich af, en ze zag iets glinsteren om haar vinger. Het was haar verlovingsring! Hoe komt ze hier nou weer aan.
    Toen schoot Yasser haar te binnen. Hij is dus toch niet zo’n klootzak als ze dacht. Ze liep het balkon op, en zag Yasser met zijn gezelschappen gezellig kletsen. Yasser kreeg haar in het oog en wenkte haar.
    Ze liep naar beneden en ging tegenover hem zitten. ‘Goed geslapen?’ vroeg hij. ‘Ja.’ Schraapte ze haar keel. ‘Excuse me, Yasser, who is she?’ zei de brunette.
    Yasmina verstond niet echt veel Engels, ze vond Engels altijd al een stomme vak, en het is vaag bij gebleven, ze liet dat vak tijdens haar studie ook vallen. Ze was ook voor het eerst voor haar werk naar het buitenland gekomen. Ze keek Yasser afwachtend aan voor een vertaling. Yasser negeerde haar vraag en keek Yasmina aan. ‘Yasser.’ ‘Hm.’ ‘Kan je me een beetje Engels leren?’ vroeg ze. ‘Wat wil je leren?’ En hij deed zijn zonnebril omhoog, zodat zijn groene ogen tevoorschijn kwamen. ‘Hoe zeg je, ; je bent een goed persoon?’ ‘You’re a good person.’ Zei hij. ‘You’re a good person.’ Zei ze hem na. ‘En hoe zeg je; Je bent mijn beste vriend?’ vroeg ze. Yasser keek haar aan en zei uiteindelijk ‘ You’re good in bed.’ Yasmina zei het langzaam na. De meiden rond de tafel proestte het uit. Yasmina begreep er niks van, wat zei ze verkeerd? Lachte ze haar uit om haar uitspraak? ‘Wat zei ik verkeerd? Zei ik het niet goed?’ vroeg ze Yasser. ‘Nee hoor, ze vinden dat je het snel leert.’ Zei hij met een knipoog.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    Citaat Geplaatst door 1997123 Bekijk reactie
    Uppppppa
    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie


    WAAAAAATTTTTT ??!!

    OMG ga verder!!
    Citaat Geplaatst door arabier123 Bekijk reactie
    oepp
    Bedankt