1. #16
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    ik word depressief van haar! Zij zou mij altijd uit mijn depressieve bui halen, maar waloe.
    Eerder andersom
    In haar reacties lees ik alleen maar eten..
    We moeten nu echt actie ondernemen, voordat ze van de honger vergaat
    Haha, vreetzak. Ik d8 dat ik erg was.

    Ja. Straks vergaat ze inderdaad van de honger. Dus die cake moet echt komen!! En ik ga het niet helemaal naar hvh brengen heur!

  2. #17
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    Heb je een foto meh?
    Plaats een foto, want heb geen idee welke je bedoelt..
    Ja hoor, dit is hem

    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  3. #18
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    ik word depressief van haar! Zij zou mij altijd uit mijn depressieve bui halen, maar waloe.
    Eerder andersom
    In haar reacties lees ik alleen maar eten..
    We moeten nu echt actie ondernemen, voordat ze van de honger vergaat
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  4. #19
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Milky_ Bekijk reactie
    Jaaaaah. Mooi iniatief!!!

    Yas, aqashem dhien 3ad met je cake. Ben je in utje? Dan ga ik ze voor je halen.
    Haha, nee, ik ben op werk
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    721
    02-04-2013

    Yasmina, er is een bakker bij mijn ouders in de buurt in het zuiden waar die cakejes verkocht worden. Het is een bakker die grootschalig verkoopt, alleen vrijdag tussen 9 en 12 open, aan bistro's en cafeetjes of aan particulieren met een feessie. Een plaat met 35 stuks kost 3 euro. Mijn moeder koopt weleens een stuk of vier platen en doet ze dan in de vriezer. Altijd cake dan als er bezoek is.

  6. #21
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Ragazza. Bekijk reactie
    Yasmina, er is een bakker bij mijn ouders in de buurt in het zuiden waar die cakejes verkocht worden. Het is een bakker die grootschalig verkoopt, alleen vrijdag tussen 9 en 12 open, aan bistro's en cafeetjes of aan particulieren met een feessie. Een plaat met 35 stuks kost 3 euro. Mijn moeder koopt weleens een stuk of vier platen en doet ze dan in de vriezer. Altijd cake dan als er bezoek is.
    Moeti k helemaal naar het zuiden rijden? Van haarlem naar zuid nederland voor cake? Aan de andere kant is het wel goedkoop De voordelen wegen niet op tegen de nadelen ( 300 KM rijden)
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  7. #22
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Citaat Geplaatst door Ragazza. Bekijk reactie
    Yasmina, er is een bakker bij mijn ouders in de buurt in het zuiden waar die cakejes verkocht worden. Het is een bakker die grootschalig verkoopt, alleen vrijdag tussen 9 en 12 open, aan bistro's en cafeetjes of aan particulieren met een feessie. Een plaat met 35 stuks kost 3 euro. Mijn moeder koopt weleens een stuk of vier platen en doet ze dan in de vriezer. Altijd cake dan als er bezoek is.
    Meen je die?!

    Dat wil ik ook!!!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.016
    06-10-2011

    Binnenkort wordt bij mij in de zaak de zomerkleding weer gewisseld voor de wintercollectie en ik zou graag de kleding die nu naar Polen gaat naar Syrie willen sturen, met name de kinderkleding.. Helaas is er al eerder iemand geweest die deze kleding achteraf bleek te verkopen in Irak dus vind ik het wel van belang dat aangetoond kan worden dat deze kleding ook daadwerkelijk in Syrie terecht komt..
    Een Jood kijkt in de spiegel en zegt: "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?" Waarop de spiegel antwoord: "Jij hebt geen land..."

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    721
    02-04-2013

    Citaat Geplaatst door Yas_Mi_Ne Bekijk reactie
    Moeti k helemaal naar het zuiden rijden? Van haarlem naar zuid nederland voor cake? Aan de andere kant is het wel goedkoop De voordelen wegen niet op tegen de nadelen ( 300 KM rijden)
    Ik woon niet ver van Haarlem en ik ga iedere week naar mijn oudjes. Mocht je er heeeeeeeeel erg naar verlangen, dan weet je me te vinden.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Ragazza. Bekijk reactie
    Yasmina, er is een bakker bij mijn ouders in de buurt in het zuiden waar die cakejes verkocht worden. Het is een bakker die grootschalig verkoopt, alleen vrijdag tussen 9 en 12 open, aan bistro's en cafeetjes of aan particulieren met een feessie. Een plaat met 35 stuks kost 3 euro. Mijn moeder koopt weleens een stuk of vier platen en doet ze dan in de vriezer. Altijd cake dan als er bezoek is.

    Ik woon in het zuiden, dus zid, wat is het adres
    Citaat Geplaatst door Yas_Mi_Ne Bekijk reactie
    Moeti k helemaal naar het zuiden rijden? Van haarlem naar zuid nederland voor cake? Aan de andere kant is het wel goedkoop De voordelen wegen niet op tegen de nadelen ( 300 KM rijden)
    Yas, ik zag eerst een beschimmelde cake
    Ik dacht: wat eet zij allemaal
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Marieke... Bekijk reactie
    Binnenkort wordt bij mij in de zaak de zomerkleding weer gewisseld voor de wintercollectie en ik zou graag de kleding die nu naar Polen gaat naar Syrie willen sturen, met name de kinderkleding.. Helaas is er al eerder iemand geweest die deze kleding achteraf bleek te verkopen in Irak dus vind ik het wel van belang dat aangetoond kan worden dat deze kleding ook daadwerkelijk in Syrie terecht komt..
    Dat is echt jammer inderdaad Marieke.
    Maar wel een goed initiatief...
    Misschien dat iemand hier weet hoe je dit kan verwezenlijken...

    Misschien een bekende organisatie die naar Syriƫ gaat?...
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  12. #27
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Citaat Geplaatst door Marieke... Bekijk reactie
    Binnenkort wordt bij mij in de zaak de zomerkleding weer gewisseld voor de wintercollectie en ik zou graag de kleding die nu naar Polen gaat naar Syrie willen sturen, met name de kinderkleding.. Helaas is er al eerder iemand geweest die deze kleding achteraf bleek te verkopen in Irak dus vind ik het wel van belang dat aangetoond kan worden dat deze kleding ook daadwerkelijk in Syrie terecht komt..
    Check mijn ot. Misschien kun je contact met ze opnem en navragen

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.016
    06-10-2011

    Citaat Geplaatst door Milky_ Bekijk reactie
    Check mijn ot. Misschien kun je contact met ze opnem en navragen
    Ga ik doen, dank je wel!
    Een Jood kijkt in de spiegel en zegt: "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?" Waarop de spiegel antwoord: "Jij hebt geen land..."

  14. #29
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Ragazza. Bekijk reactie
    Ik woon niet ver van Haarlem en ik ga iedere week naar mijn oudjes. Mocht je er heeeeeeeeel erg naar verlangen, dan weet je me te vinden.
    Wereld is klein Ik zal het in gedachten houden, thanks voor de suggestie

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    Ik woon in het zuiden, dus zid, wat is het adres


    Yas, ik zag eerst een beschimmelde cake
    Ik dacht: wat eet zij allemaal


    Zolang het gartis is, maakt het niet uit of het beschimmeld is
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    15.626
    16-01-2010

    Yasmine, die cakejes zijn idd heel erg lekker!

    A daughter is just a little girl who grows up to be mom's best friend..