1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    De: Ik geef gratis weg topic.

    gartis=gratis


    Dames,

    Naar aanleiding van mijn topic en die van Milky hierbij een : ik geef weg Topic.

    We kennen het misschien allemaal: Spullen in ons kast waar we niets mee doen.
    Ooit een keer gekocht of gekregen en daarna niet meer naar om gekeken.
    Een optie is om die spullen te verkopen, maar het is nog fijner om ze weg te geven...

    Dus meiden, kom op: heb jij dingen/spullen, die jij niet gebruikt en gewoon weg wilt geven?


    PLAATS ZE DAN HIER!!!

    Zo kan je er een ander blij mee maken

    Spelregels:

    Stuur elkaar een PM en wie als eerste een PM stuurt over het product mag het product hebben.
    Dus een eerlijke topic dames
    Hou aub de topic netjes meiden, ga elkaar niet afkraken om de spullen, wat voor de 1 niet mooi is, kan dat wel zijn voor de ander....
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  2. #2
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Als iemand nog gratis chocolade / vanille cake van de AH weg te geven heeft......
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Yas_Mi_Ne Bekijk reactie
    Als iemand nog gratis chocolade / vanille cake van de AH weg te geven heeft......
    Wajow, ik heb de neiging om een hele doos voor je bestellen en naar je op te sturen
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  4. #4
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    Wajow, ik heb de neiging om een hele doos voor je bestellen en naar je op te sturen
    Ja doen! Ze zijn in de aanbieding
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Ik begin wel insallah.

    Ik heb hier een twee paar laarzen van de h&m, nog NOOIT gedragen
    Maat 38.

    In de kleuren bruin en zwart: het zou mooi zijn als ik er 2 personen blij mee kan maken.



    De zwarte zijn al weggegeven.



    De bruine zijn nu ook al weggegeven...
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.457
    08-03-2010

    Ik heb nog 1 zwarte abaya die ik weg wil doen. Deze heb ik jaren terug veel gedragen.

    Ook heb ik nog een aantal heup khumoor. Deze zijn nooit gedragen omdat ik de verkeerde maten heb meegekregen destijds.

    De Khumoor zijn WEG!

    Interesse?

    Hij (Ibrahiem) zei: "Niemand wanhoopt aan de Barmhartigheid van zijn Heer dan de dwalenden." (Soerah Al Hidjr, vers 56)


  7. #7
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Jaaaaah. Mooi iniatief!!!

    Yas, aqashem dhien 3ad met je cake. Ben je in utje? Dan ga ik ze voor je halen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Yas_Mi_Ne Bekijk reactie
    Ja doen! Ze zijn in de aanbieding

    Heb je een foto meh?
    Plaats een foto, want heb geen idee welke je bedoelt..
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.265
    17-10-2010

    Salaam dames, is er geen inzamel punt bij jullie in de stad voor kleding? Wij hebben hier in de moskee ook zoiets en dan maak je er mensen blij mij die het echt heel nodig hebben.

  10. #10
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Ik ben morgen pas thuis en dan ga ik in mijn kast kijken.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Milky_ Bekijk reactie
    Jaaaaah. Mooi iniatief!!!

    Yas, aqashem dhien 3ad met je cake. Ben je in utje? Dan ga ik ze voor je halen.

    ik word depressief van haar! Zij zou mij altijd uit mijn depressieve bui halen, maar waloe.
    Eerder andersom
    In haar reacties lees ik alleen maar eten..
    We moeten nu echt actie ondernemen, voordat ze van de honger vergaat
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door hawael Bekijk reactie
    Salaam dames, is er geen inzamel punt bij jullie in de stad voor kleding? Wij hebben hier in de moskee ook zoiets en dan maak je er mensen blij mij die het echt heel nodig hebben.

    Ik zou het niet weten Haweal.
    Deze topic is niet alleen bedoelt voor kleding hoor, je mag ook echt van alles hier zetten, in de moskee halen ze volgens mij alleen kleding op of niet?
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Bi-Idhnillaah Bekijk reactie
    Ik heb nog 1 zwarte abaya die ik weg wil doen. Deze heb ik jaren terug veel gedragen.

    Ook heb ik nog een aantal heup khumoor. Deze zijn nooit gedragen omdat ik de verkeerde maten heb meegekregen destijds.

    Interesse?

    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  14. #14
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Citaat Geplaatst door hawael Bekijk reactie
    Salaam dames, is er geen inzamel punt bij jullie in de stad voor kleding? Wij hebben hier in de moskee ook zoiets en dan maak je er mensen blij mij die het echt heel nodig hebben.
    Ook op m.nl zijn er vrouwen die het minder hebben. En rr zijn leden die anders deze mensen wel kennen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.240
    24-10-2011

    Notif! Leuke topic.